Sorteren op

Filters
Fulltime/parttime
Beroepsgroep

Callcenter vacatures

1.348 vacatures · Pagina 1 van 90

Combineer service en sales als klantadviseur bij VodafoneZiggo!

Rotterdam
Ben jij per 17 juni beschikbaar, en is het tijd voor een nieuwe uitdaging? Dan is dit je kans! Wij zoeken namelijk commerciële klantadviseurs voor de afdeling Telesales Inbound... Lees meer

Parttime of fulltime klantenservice medewerker voor PostNL in Groningen

Groningen
Wist jij dat PostNL op een doordeweekse dag 7 miljoen (!) brieven en 800.000 pakketten in de Benelux bezorgd? Zin om fulltime of parttime voor dit enorme bedrijf aan de slag te... Lees meer

Klantenservice medewerker bij de Belastingdienst in Eindhoven

Eindhoven
Ben jij klaar voor een baan met veel klantcontact? Denk jij altijd oplossingsgericht voor de klant? Dan zoeken wij jou! Word klantenservice medewerker voor de Belastingdienst in... Lees meer

Werkvoorbereider Enexis

Tilburg
AfdelingsinformatieDe functie werkvoorbereider valt onder de afdeling Realisatie van de vestiging Brabant-Midden. Deze afdeling bestaat uit ongeveer 120 medewerkers binnen... Lees meer

Tekenaar energie

Tilburg
Jij zet je creativiteit in om kwalitatief werk te leveren. Als medior tekenaar kom jij in een gezellig team terecht waarbij samenwerking belangrijk is. Werkzaamheden welke jij als... Lees meer

Tekenaar Energie

Eindhoven
Jij zet je creativiteit in om kwalitatief werk te leveren. Als medior tekenaar kom jij in een gezellig team terecht waarbij samenwerking belangrijk is. Werkzaamheden welke jij als... Lees meer

Verkoper binnendienst

Amsterdam
Ben jij op zoek naar een baan waar je dagelijks met verschillende mensen in contact komt en werkplezier voorop staat? Werk je graag in een gedreven team vol enthousiaste... Lees meer

Woningschouwers Glasvezel Rotterdam

Rotterdam
Als woningschouwer voor de uitrol van glasvezel in Rotterdam bekijk samen met de bewoners waar de glasvezelaansluiting in de woning gerealiseerd moet worden. Als Woniningschouwer... Lees meer

Klantenservice & Webcare Medewerker | Vereniging Eigen Huis | 24 - 32 uur

Amersfoort
Het Informatie & Advies Centrum (I&AC) van Vereniging Eigen Huis te Amersfoort staat leden te woord en behartigt de belangen van de (potentiële) leden door hen te begeleiden,... Lees meer

Demonstrateur hippe bakfietsen m/v bijbaan op zaterdag

Amersfoort
We zijn op zoek naar studenten die tijdens testdagen potenciële klanten willen begeleiden en informeren over het gebruik van hippe bakfietsen. De geïnteresseerde klanten hebben... Lees meer

Parttime of fulltime klantenservice medewerker in Arnhem

Arnhem
Een technische Teddy die de klant altijd op één zet. Start nu als parttime of fulltime technisch klantenservice medewerker en leer, verdien en groei in Arnhem. Wat ga je... Lees meer

Procesbeheerder niveau 2

Woerden
De afdeling Site Support houdt zich o.a. bezig met de coordinatie van de processen van de afdeling Logistiek van het DC in Woerden. In de functie Procesbeheerder houd je je bezig... Lees meer

Servicemonteur

Breda
Zorg jij ervoor dat de klant weer veilig op pad kan en tevreden de deur uit fietst? Heb je technisch inzicht, werk je graag in een klein team en ben je klant gericht? Dan is dit... Lees meer

Klantenservice medewerker Vodafone Maastricht

Maastricht
Ben jij op zoek naar een baan waar je een goed salaris krijgt, jouw reiskosten vergoed worden én je kans maakt op een vast contract? Vind je het prettig om van tevoren precies te... Lees meer

Servicecoördinator Joure

Joure
Ben jij op zoek naar een afwisselende functie waarbij jouw technische kennis en organisatorisch vermogen uitstekend van pas komen? Beschik jij daarnaast minimaal over een MBO... Lees meer

Reprografisch medewerker Amersfoort

Amersfoort
Heb jij minimaal een MBO-diploma behaald in grafische richting en ben je fulltime beschikbaar? Vind jij het fijn om zelfstandig aan de slag te gaan en heb jij ruime ervaring met... Lees meer

Klantgerichte koffieliefhebber gezocht in Maastricht

Maastricht
Uitzendbureau Manpower is op zoek naar meerdere koffieliefhebbers die klantgerichtheid er met de koffielepel ingegoten hebben gekregen. Heb jij nog geen werkervaring of misschien... Lees meer

Klantenservice medewerker inbound contactcenter Amsterdam

Amsterdam
Vind jij het leuk om het eerste aanspreekpunt van een bedrijf te zijn? Beschik jij over een goede telefoonstem? Ben jij daarnaast goed in het overtuigen van anderen? Lees dan snel... Lees meer

Online klantenservice medewerker VGZ Eindhoven

Eindhoven
Vind jij het leuk om klanten digitaal te woord te staan en te helpen met hun vraagstukken? Heb jij affiniteit met de zorgsector? Heb jij daarnaast jouw WFT Zorg al behaald of wil... Lees meer

Callcenter vacatures

Via uitzendbureau.nl kom je al snel terecht bij verschillende vacatures in de callcenter branche. Ben jij een waar verkooptalent? Kun jij anderen overtuigen? Wil jij werken in de commercie? Dan heb jij het zogenaamde callcenter DNA. Er staan verschillende callcenter vacatures online waarvoor uitzendbureau.nl nog op zoek is naar de juiste kandidaat. Doe meer ervaring op in de callcenter branche door aan de slag te gaan bij een leuke werkgever via uitzendbureau.nl. Zorg dat je groeit en jezelf verder ontwikkeld.

Werken als callcenter talent

Wil jij aan het werk binnen de callcenter branche? Bekijk dan de openstaande vacatures op uitzendbureau.nl en sla je slag. In verschillende plaatsen en gemeenten zijn er meerdere callcenter vacatures te vinden. Ben jij op zoek naar een callcenter functie zoek dan eens in Amsterdam, Maastricht of Utrecht. In deze grotere steden vind je vaak meerdere vacatures die openstaan in de callcenter branche. Ook in kleinere steden kan het zo zijn dat jij jouw droombaan tegenkomt. Kijk dus ook zeker eens naar callcenter vacatures in Zoetermeer, Deventer of Drunen. Ook daar zitten bedrijven die op zoek zijn naar callcenter talent. Kom werken bij een leuke werkgever bij jou in de buurt. Wist jij dat je callcenter functies vaak uit kunt voeren in zowel een fulltime-, parttime- als bijbaan? Het maakt dus niet uit of je een baan zoekt waar je fulltime aan de slag kunt of een die je gemakkelijk kunt combineren met je studie. Sla dus nu je slag en ga aan het werk als callcenter medewerker!

Callcenter functies

Tot nu toe hebben wij het over callcenter talent. Er bestaan namelijk meerdere functies binnen de callcenter branche. Je kunt aan de slag gaan als callcenter medewerker, klantenservicemedewerk(st)er, helpdeskmedewerker of webcare medewerker. Wat er binnen deze functies van jou wordt verwacht? Lees verder en ontdek de functie die bij je past.

  • Callcenter medewerker: Als jij een echte lefgozer, sociaal, mondeling sterk en overtuigend bent dan heb jij hét callcenter talent waarmee je aan de slag kunt gaan als callcenter medewerker
  • Klantenservicemedewerker: Ben jij een communicatietalent? Vind je het een uitdaging en leuk om outbound te bellen? Zou jij als receptionist(e) aan de slag willen gaan en ben jij graag het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie? Dan is klantenservicemedewerk(st)er de ideale functie voor jou.
  • Helpdeskmedewerker: Hou jij klanten graag tevreden? Als helpdeskmedewerker word je vaak flexibel ingezet en is het jouw taak om te zorgen voor de ultieme customer experience. Dus zet jij de klant altijd op nummer 1? Dan ben jij de helpdeskmedewerker waar wij naar op zoek zijn.
  • Webcare medewerker: Ben jij social media fan? Wil jij jouw creativiteit, schrijf- en techinisch talent graag inzetten? Ga dan aan de slag als webcare medewerker en beantwoord alle vragen van klanten via Facebook, Twitter, Instagram en andere social kanalen welke door de werkgever ingezet worden.

Wat je precies voor werkzaamheden zult verrichten in een callcenter functie hangt dus af van welke functie je graag wilt bekleden. Uiteraard kun je ook meerdere functies combineren als de werkgever daarmee instemt. Het is daarom belangrijk om uit te zoeken welke functies jou het meest aanspreken, waar jouw krachten liggen en waaraan het bedrijf behoeften heeft. Op deze manier creëer jij voor jezelf de perfecte baan.

Wat zijn de werkzaamheden van een callcenter talent?

Wat je precies doet als callcenter talent hangt af van de functie. Over het algemeen houden callcenter talenten zich bezig met klantenservice- of verkoopdiensten. Hierbij staat het beantwoorden van vragen of het verkopen van een dienst of product centraal. Er is nog wel een verschil in de callcenter branche, namelijk inbound en outbound. Inbound is vaak meer gericht op het servicegedeelte van outbound richt zich meer op de verkoop van een dienst of product. Heb jij naast communicatieve vaardigheden gevoel voor sales? Dan is een outbound functie misschien meer iets voor jou. Als inbound medewerker voer je meestal geen verkoopgesprekken maar is het wel mogelijk om de producten of diensten aan te bieden aan de klant. Vervolgens kan een andere werknemer of outbound medewerker de aanbieding met de klant verder afhandelen. Waar je als callcenter in bijna iedere functie mee te maken krijgt zijn de volgende werkzaamheden:

  • Het maken van afspreken
  • Klachten afhandelen
  • Het aanbieden van informatie
  • Het voeren van verkoopgesprekken

Waar ga ik aan de slag?

Je kunt overal in Nederland aan de slag binnen de callcenter branche. De reden daarvoor is dat de dienstensector in Nederland groot is. Omdat er vaak ook veel studenten in de callcenter branche werken komen en gaan er veel mensen. Dit betekend dat het aanbod in vacatures vaak groot is. Hou het aanbod op uitzendbureau.nl dus goed in de gaten. Het kan zomaar zijn dat er morgen een leuke callcenter vacature bij jou in de buurt voorbij komt. Wil jij er zeker van zijn dat je geen callcenter vacature meer misloopt? Meld jezelf dan aan voor de e-mailnotificatie. Op deze manier zorg jij er zelf voor dat je altijd en overal op de hoogte bent en kunt blijven van het laatste aanbod.

Hoe word ik een callcenter talent?

Je hoeft geen opleiding te volgen om callcenter talent te worden. Meestal is het wel gewenst dat je een interne cursus volgt. Tijdens de cursus leer je vaak meer over het product of de dienst van het bedrijf waarvoor jij aan de slag gaat. Zit je meer aan de outbound kant dan krijg je vaak ook nog een soort salestraining waarin verschillende verkoopstrategieën behandelt worden. Het is uiteraard wel mogelijk om zelf een aantal cursussen te volgen om je competenties te vergroten. Zo kun je bijvoorbeeld een telefoontraining doen waarbij je leert telefonisch afspraken te maken, klant- en servicegericht te telefoneren en verkoopgesprekken te voeren.

Wat belangrijk is bij het uitoefenen van een callcenter functie is het spreken van vloeiend Nederlands. Daarnaast kunnen andere talen ook gewenst zijn. Sommige bedrijven vragen bijvoorbeeld ook of je vloeiend Engels, Frans of Duits spreekt. Het kan dus zeker in jouw voordeel werken als je meerdere talen vloeiend spreekt.

Naast vloeiend en helder spreken zijn er bepaalde kwaliteiten waarover je moet beschikken als je aan de slag wilt in de callcenter branche. Als callcenter talent ben je namelijk niet enkel en alleen maar aan het bellen. Naast het bellen zijn er vaak ook andere taken die je uit moet voeren. Zo moet je bijvoorbeeld data rapporteren of gesprekken die je hebt gehad afhandelen. Soms moet je na een gesprek namelijk loggen. Wat dat inhoudt is dat je een korte samenvatting schrijft van wat er besproken is in het gesprek. Mocht de klant dan nog een keer bellen dan kun je de loggegevens erbij pakken en zien wat je toendertijd besproken hebt met de klant. Het is dus belangrijk dat je helder kunt spreken aan de telefoon, je moet begrip kunnen tonen, je moet kunnen overtuigen, snel kunnen schakelen tussen programma’s en flexibel kunnen denken. Naast deze kwaliteiten moet je het leuk vinden om op een kantoor achter een computer te werken en met mensen te bellen. Daarnaast moet je het oplossen van problemen zien als een uitdaging.

Doorgroeimogelijkheden?

Er bestaan voor callcenter talenten doorgroeimogelijkheden. Het ligt eraan waar jouw voorkeuren, ervaring en kwaliteiten liggen om door te kunnen stromen in een andere functie. Het is bijvoorbeeld mogelijk om door te stromen naar een leidinggevende functie waarbij je wellicht leiding gaat geven aan een team of afdeling. Je kunt er daarnaast ook voor kiezen om cursussen te volgen om jouw doorgroeimogelijkheden verder te vergroten.

Mail alert

Ontvang callcenter vacatures per mail

Afmelden kan op ieder moment.