Filteren
Fulltime/parttime
Beroepsgroep

Callcenter vacatures

649 vacatures

Gesorteerd op Datum

Kom werken als tijdelijk klantenservice medewerker bij een zorgverzekeraar in Deventer

Krijg jij energie van mensen helpen? Kom dan werken als tijdelijk klantenservice medewerker bij een zorgverzekeraar in Deventer! Wat ga je doen? Terwijl je computer... Lees meer

Parttime incassomedewerker in Amersfoort

Heb jij enige ervaring in de financiële dienstverlening en ben je klaar voor de volgende stap? Ga per direct aan de slag en haal binnen 3 maanden je WFT Basis! Start als parttime... Lees meer

Klantenservice medewerker I-products.

Of een klant nu belt met een vraag over hardware, software, configuratieproblemen, compatibiliteit van de producten of garantievoorwaarden; als Klantenservice Medewerker Amerikaans... Lees meer

Projectcoördinator

Als projectcoördinator ben jij betrokken bij de werkvoorbereiding, de uitvoering en de afhandelijk van diverse projecten. In deze functie werk je aan meerdere projecten... Lees meer

Projectcoördinator Telecom

Ben jij een echte regelaar en zie jij met je helikopterview niks over het hoofd? Dan is de functie van projectcoördinator iets voor jou! In het zuiden van het land zoeken wij... Lees meer

Uitvoerder Civiel

Door je efficiënte werkverdeling en je duidelijke instructies weet jij elk project tot een succes te brengen. In de functie van uitvoerder civiel ben je verantwoordelijk voor... Lees meer

Uitvoerder HAS

Ben jij een uitvoerder die elk project tot een succes kan leiden? Dan zoeken wij jou voor de functie van uitvoerder HAS in Alkmaar. In de functie van uitvoerder HAS... Lees meer

Binnendienst verkoop medewerk(st)er / telemarketeer

Heb jij ervaring in telemarketing? Functieomschrijving:   Als telemarketeer bel jij potentiële klanten op met het doel om een afspraak te maken voor de... Lees meer

Callcenter medewerker parttime

Voor een klant van Olympia Veenendaal zijn wij per direct opzoek naar callcenter medewerkers. Het betreft een flexibele parttime functie voor 24 tot 32 uur in de week. Wat zijn... Lees meer

Klantenservice KPN | Parttime

Hou jij ervan om met mensen in contact te zijn en wil jij graag aan de slag voor KPN? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor een klantcontactcenter in Almere zijn wij op zoek naar... Lees meer

Medewerker Klantenservice Thuiswerk

Voor een van de grootste zorgverzekeraars in Nederland zijn wij op zoek naar een dienstverlenende medewerker klantenservice! In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor de... Lees meer

Senior medewerker klantcontact

In deze functie ga jij aan de slag als 'Customer Service Representative' dan wel een projectmatige medewerker van de klantenservice. Dit betekent dat jij het eerste... Lees meer

Commercieel klantenservicemedewerker

Als commercieel klantenservice medewerker houd je je hoofdzakelijk bezig met het benaderen van abonnees voor zowel commerciële als non-commerciële doeleinden. Wanneer het druk is... Lees meer

KPN | Savedeskmedewerker | Parttime

Voor KPN in Groningen zijn wij op zoek naar klantexperts voor de Savedesk (afdeling klantbehoud) voor onbepaalde tijd. Als savedeskmedewerker in Groningen zorg jij voor een goede... Lees meer

Klantenservicemedewerker Inbound

Ben jij opzoek naar een baan waar jij het visitekaartje kunt zijn van het bedrijf! Als klantenservice medewerker inbound handel je de inkomende oproepen af en zorgt dat deze juist... Lees meer

Klantenservice Parttime

Het voeren van leuke gesprekken helemaal jouw ding? Heb je passie voor klantcontact en ben je in het bezit van een gezonde dosis empathie dan zoeken wij jou als klantenservice... Lees meer

Klantenservice Consumptief Krediet

Als klantenservice medewerker Consumptief Krediet ben jij voornamelijk bezig om advies te geven aan potentiële en bestaande klanten. Heb jij een geldig certificaat WFT Consumptief... Lees meer

Commerciële klantenservice

Wij zijn op zoek naar een klantenservice medewerker, dus heb jij een vlotte babbel en laat jij na ieder gesprek een glimlach achter bij de klanten, dan zijn we opzoek naar jou.... Lees meer

Klantenservice medewerker

Als medewerker klantenservice van een bekend Zweeds retailketen in Nederland weet jij als geen ander hoe je een lach kan toveren op het gezicht van de klanten. Jij bent in deze... Lees meer

Callcenter vacatures

Via uitzendbureau.nl kom je al snel terecht bij verschillende vacatures in de callcenter branche. Ben jij een waar verkooptalent? Kun jij anderen overtuigen? Wil jij werken in de commercie? Dan heb jij het zogenaamde callcenter DNA. Er staan verschillende callcenter vacatures online waarvoor uitzendbureau.nl nog op zoek is naar de juiste kandidaat. Doe meer ervaring op in de callcenter branche door aan de slag te gaan bij een leuke werkgever via uitzendbureau.nl. Zorg dat je groeit en jezelf verder ontwikkelt.

Werken als callcenter talent

Wil jij aan het werk binnen de callcenter branche? Bekijk dan de openstaande vacatures op uitzendbureau.nl en sla je slag. In verschillende plaatsen en gemeenten zijn er meerdere callcenter vacatures te vinden. Ben jij op zoek naar een callcenter functie zoek dan eens in Amsterdam, Maastricht of Utrecht. In deze grotere steden vind je vaak meerdere vacatures die openstaan in de callcenter branche. Ook in kleinere steden kan het zo zijn dat jij jouw droombaan tegenkomt. Kijk dus ook zeker eens naar callcenter vacatures in Zoetermeer, Deventer of Drunen. Ook daar zitten bedrijven die op zoek zijn naar callcenter talent. Kom werken bij een leuke werkgever bij jou in de buurt. Wist jij dat je callcenter functies vaak uit kunt voeren in zowel een fulltime-, parttime- als bijbaan? Het maakt dus niet uit of je een baan zoekt waar je fulltime aan de slag kunt of een die je gemakkelijk kunt combineren met je studie. Sla dus nu je slag en ga aan het werk als callcenter medewerker!

Callcenter functies

Tot nu toe hebben wij het over callcenter talent. Er bestaan namelijk meerdere functies binnen de callcenter branche. Je kunt aan de slag gaan als callcenter medewerker, klantenservicemedewerk(st)er, helpdeskmedewerker of webcare medewerker. Wat er binnen deze functies van jou wordt verwacht? Lees verder en ontdek de functie die bij je past.

  • Callcenter medewerker: Als jij een echte lefgozer, sociaal, mondeling sterk en overtuigend bent dan heb jij hét callcenter talent waarmee je aan de slag kunt gaan als callcenter medewerker
  • Klantenservicemedewerker: Ben jij een communicatietalent? Vind je het een uitdaging en leuk om outbound te bellen? Zou jij als receptionist(e) aan de slag willen gaan en ben jij graag het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie? Dan is klantenservicemedewerk(st)er de ideale functie voor jou.
  • Helpdeskmedewerker: Hou jij klanten graag tevreden? Als helpdeskmedewerker word je vaak flexibel ingezet en is het jouw taak om te zorgen voor de ultieme customer experience. Dus zet jij de klant altijd op nummer 1? Dan ben jij de helpdeskmedewerker waar wij naar op zoek zijn.
  • Webcare medewerker: Ben jij social media fan? Wil jij jouw creativiteit, schrijf- en techinisch talent graag inzetten? Ga dan aan de slag als webcare medewerker en beantwoord alle vragen van klanten via Facebook, Twitter, Instagram en andere social kanalen welke door de werkgever ingezet worden.

Wat je precies voor werkzaamheden zult verrichten in een callcenter functie hangt dus af van welke functie je graag wilt bekleden. Uiteraard kun je ook meerdere functies combineren als de werkgever daarmee instemt. Het is daarom belangrijk om uit te zoeken welke functies jou het meest aanspreken, waar jouw krachten liggen en waaraan het bedrijf behoeften heeft. Op deze manier creëer jij voor jezelf de perfecte baan.

Wat zijn de werkzaamheden van een callcenter talent?

Wat je precies doet als callcenter talent hangt af van de functie. Over het algemeen houden callcenter talenten zich bezig met klantenservice- of verkoopdiensten. Hierbij staat het beantwoorden van vragen of het verkopen van een dienst of product centraal. Er is nog wel een verschil in de callcenter branche, namelijk inbound en outbound. Inbound is vaak meer gericht op het servicegedeelte van outbound richt zich meer op de verkoop van een dienst of product. Heb jij naast communicatieve vaardigheden gevoel voor sales? Dan is een outbound functie misschien meer iets voor jou. Als inbound medewerker voer je meestal geen verkoopgesprekken maar is het wel mogelijk om de producten of diensten aan te bieden aan de klant. Vervolgens kan een andere werknemer of outbound medewerker de aanbieding met de klant verder afhandelen. Waar je als callcenter in bijna iedere functie mee te maken krijgt zijn de volgende werkzaamheden:

  • Het maken van afspreken
  • Klachten afhandelen
  • Het aanbieden van informatie
  • Het voeren van verkoopgesprekken

Waar ga ik aan de slag?

Je kunt overal in Nederland aan de slag binnen de callcenter branche. De reden daarvoor is dat de dienstensector in Nederland groot is. Omdat er vaak ook veel studenten in de callcenter branche werken komen en gaan er veel mensen. Dit betekend dat het aanbod in vacatures vaak groot is. Hou het aanbod op uitzendbureau.nl dus goed in de gaten. Het kan zomaar zijn dat er morgen een leuke callcenter vacature bij jou in de buurt voorbij komt. Wil jij er zeker van zijn dat je geen callcenter vacature meer misloopt? Meld jezelf dan aan voor de e-mailnotificatie. Op deze manier zorg jij er zelf voor dat je altijd en overal op de hoogte bent en kunt blijven van het laatste aanbod.

Hoe word ik een callcenter talent?

Je hoeft geen opleiding te volgen om callcenter talent te worden. Meestal is het wel gewenst dat je een interne cursus volgt. Tijdens de cursus leer je vaak meer over het product of de dienst van het bedrijf waarvoor jij aan de slag gaat. Zit je meer aan de outbound kant dan krijg je vaak ook nog een soort salestraining waarin verschillende verkoopstrategieën behandelt worden. Het is uiteraard wel mogelijk om zelf een aantal cursussen te volgen om je competenties te vergroten. Zo kun je bijvoorbeeld een telefoontraining doen waarbij je leert telefonisch afspraken te maken, klant- en servicegericht te telefoneren en verkoopgesprekken te voeren.

Wat belangrijk is bij het uitoefenen van een callcenter functie is het spreken van vloeiend Nederlands. Daarnaast kunnen andere talen ook gewenst zijn. Sommige bedrijven vragen bijvoorbeeld ook of je vloeiend Engels, Frans of Duits spreekt. Het kan dus zeker in jouw voordeel werken als je meerdere talen vloeiend spreekt.

Naast vloeiend en helder spreken zijn er bepaalde kwaliteiten waarover je moet beschikken als je aan de slag wilt in de callcenter branche. Als callcenter talent ben je namelijk niet enkel en alleen maar aan het bellen. Naast het bellen zijn er vaak ook andere taken die je uit moet voeren. Zo moet je bijvoorbeeld data rapporteren of gesprekken die je hebt gehad afhandelen. Soms moet je na een gesprek namelijk loggen. Wat dat inhoudt is dat je een korte samenvatting schrijft van wat er besproken is in het gesprek. Mocht de klant dan nog een keer bellen dan kun je de loggegevens erbij pakken en zien wat je toendertijd besproken hebt met de klant. Het is dus belangrijk dat je helder kunt spreken aan de telefoon, je moet begrip kunnen tonen, je moet kunnen overtuigen, snel kunnen schakelen tussen programma’s en flexibel kunnen denken. Naast deze kwaliteiten moet je het leuk vinden om op een kantoor achter een computer te werken en met mensen te bellen. Daarnaast moet je het oplossen van problemen zien als een uitdaging.

Doorgroeimogelijkheden?

Er bestaan voor callcenter talenten doorgroeimogelijkheden. Het ligt eraan waar jouw voorkeuren, ervaring en kwaliteiten liggen om door te kunnen stromen in een andere functie. Het is bijvoorbeeld mogelijk om door te stromen naar een leidinggevende functie waarbij je wellicht leiding gaat geven aan een team of afdeling. Je kunt er daarnaast ook voor kiezen om cursussen te volgen om jouw doorgroeimogelijkheden verder te vergroten.

Bekijk recent gesloten vacatures »

Ontvang de nieuwste vacatures voor deze zoekopdracht per mail

Afmelden kan op ieder moment.