Filteren
Fulltime/parttime
Beroepsgroep

Callcenter vacatures

851 vacatures Pagina 1 van 57

Fulltime klantenservice medewerker hypotheken bij ABN AMRO in Nijmegen

Wil jij een baan in de financiële wereld en beantwoord je graag vragen van particulieren over hypotheken? Ga dan aan de slag als fulltime klantenservice medewerker bij ABN AMRO... Lees meer

Medewerker Klantbehoud bij DPG Media in Best

Vlotte babbel? Joe. Gevulde bankrekening? Nope. Release your inner-kletskous als commercieel telefonisch medewerker en verander een nope in hell yeah! Wat ga je doen? ... Lees meer

Parttime klantenservice medewerker

Je werkzaamheden zullen bestaan uit: Klanten helpen n.a.v. een brief die ze hebben gekregen Klanten bellen om een afspraak met de monteur in te plannen De administratie... Lees meer

Medewerker klantenservice Online

Heb jij een passie voor klantencontact en Retail en wil jij dagelijks het verschil maken voor onze klanten? Weet jij hoe je het beste kunt reageren en haal jij op deze manier het... Lees meer

Klantenservice medewerker gezocht kantoortijden!

Als customer service agent voor de Belgische energieleverancier ENECO beantwoord je vragen in het Nederlands voor de dienst facturatie, verhuizingen, aan- en afsluitingen.... Lees meer

KPN | Klantadviseur | Parttime

Als klantadviseur bij Webhelp ben jij hét visitekaartje voor de afdeling KPN inbound / outbound. Je belt met bestaande klanten met een KPN Mobiel abonnement, hierbij inventariseer... Lees meer

Commerciële toppers gezocht voor KPN!

Nadat jij met jouw directe collega's samen een bakje koffie hebt gedronken in de kantine, ga je achter je bureau zitten en gaat de telefoon. Ruben zijn abonnement loopt af en... Lees meer

Tele2 | Klant adviseur | Commercieel | Parttime

Als klantadviseur bij Tele2 ben jij de speel van het bedrijf. Hier schrik jij natuurlijk niet van en jij weet altijd de klanten op de juiste manier te benaderen. Jij zult bestaande... Lees meer

Klantenservice medewerker parttime - Gezocht!

Zorg jij met je klantgerichte instelling en opgewekte stem voor tevreden klanten? Wij zijn tijdelijk op zoek naar parttime en fulltime service medewerkers. Je gaat aan de slag... Lees meer

Klantenservice Mediamarkt

Je hebt net een nieuwe wifi speaker gekocht of die platenspeler die je al heel lang wilde, maar als je thuis komt zie je dat het kabeltje mist. Wat doe je dan? Je kunt terug naar... Lees meer

KPN | Savedesk medewerker | Parttime mogelijkheden

Ben jij vanaf begin dit jaar op zoek naar een (andere) baan? Lees dan snel verder! Voor KPN in Groningen zijn wij op zoek naar enthousiaste en gedreven klantexperts voor de... Lees meer

Parttime werken op roostervrije dagen

Ben jij op zoek naar een leuke baan die je makkelijk kunt combineren met je eigen agenda, waarbij je de uren volledig zelf kunt inplannen en direct kunt starten? Lees dan verder!... Lees meer

KPN zakelijk klantenservice 2e lijn

Voor KPN in Amersfoort, provincie Utrecht, zijn wij op zoek naar fulltime medewerkers klantenservice zakelijk 2e lijn (klachtbehandelaar). Als klachtbehandelaar ben je... Lees meer

Sales Support medewerker

Ben jij opzoek naar een administratieve uitdagende rol met doorgroeimogelijkheden bij een snel groeiende internationale organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze... Lees meer

Commercieel medewerker KPN Consument

Als Commercieel Medewerker ga jij de particulieren klanten van KPN bellen. Je start de dag op met je collega's en een kop koffie, bespreekt het laatste nieuws en gaat dan vol... Lees meer

Snel aan de slag in een Callcenter?

Heb jij een enthousiaste persoonlijkheid en maak je graag en gemakkelijk een praatje met mensen? Voor een klantcontact center in Alkmaar zijn we opzoek naar telefonisch... Lees meer

parttime verkoopadviseur van wijnen

Voor een leuk en gezellig contact center midden in het hartje van Den Bosch zijn we op zoek naar commerciële wijnverkopers. Het contact center werkt voor verschillende... Lees meer

Technische klantenservice functie Ziggo parttime

Als helpdeskmedewerker word je gebeld door klanten van Ziggo. Zij hebben technische vragen over hun TV-, internet- of telefonie aansluiting van Ziggo. Het kan hierbij bijvoorbeeld... Lees meer

Office manager

Ben jij de office manager of de kandidaat die naar deze veelzijdige functie toe wil groeien, dan zoeken wij jou! Jouw werkzaamheden bestaan uit: Het uitwerken van offertes; ... Lees meer

Callcenter vacatures

Via uitzendbureau.nl kom je al snel terecht bij verschillende vacatures in de callcenter branche. Ben jij een waar verkooptalent? Kun jij anderen overtuigen? Wil jij werken in de commercie? Dan heb jij het zogenaamde callcenter DNA. Er staan verschillende callcenter vacatures online waarvoor uitzendbureau.nl nog op zoek is naar de juiste kandidaat. Doe meer ervaring op in de callcenter branche door aan de slag te gaan bij een leuke werkgever via uitzendbureau.nl. Zorg dat je groeit en jezelf verder ontwikkeld.

Werken als callcenter talent

Wil jij aan het werk binnen de callcenter branche? Bekijk dan de openstaande vacatures op uitzendbureau.nl en sla je slag. In verschillende plaatsen en gemeenten zijn er meerdere callcenter vacatures te vinden. Ben jij op zoek naar een callcenter functie zoek dan eens in Amsterdam, Maastricht of Utrecht. In deze grotere steden vind je vaak meerdere vacatures die openstaan in de callcenter branche. Ook in kleinere steden kan het zo zijn dat jij jouw droombaan tegenkomt. Kijk dus ook zeker eens naar callcenter vacatures in Zoetermeer, Deventer of Drunen. Ook daar zitten bedrijven die op zoek zijn naar callcenter talent. Kom werken bij een leuke werkgever bij jou in de buurt. Wist jij dat je callcenter functies vaak uit kunt voeren in zowel een fulltime-, parttime- als bijbaan? Het maakt dus niet uit of je een baan zoekt waar je fulltime aan de slag kunt of een die je gemakkelijk kunt combineren met je studie. Sla dus nu je slag en ga aan het werk als callcenter medewerker!

Callcenter functies

Tot nu toe hebben wij het over callcenter talent. Er bestaan namelijk meerdere functies binnen de callcenter branche. Je kunt aan de slag gaan als callcenter medewerker, klantenservicemedewerk(st)er, helpdeskmedewerker of webcare medewerker. Wat er binnen deze functies van jou wordt verwacht? Lees verder en ontdek de functie die bij je past.

  • Callcenter medewerker: Als jij een echte lefgozer, sociaal, mondeling sterk en overtuigend bent dan heb jij hét callcenter talent waarmee je aan de slag kunt gaan als callcenter medewerker
  • Klantenservicemedewerker: Ben jij een communicatietalent? Vind je het een uitdaging en leuk om outbound te bellen? Zou jij als receptionist(e) aan de slag willen gaan en ben jij graag het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie? Dan is klantenservicemedewerk(st)er de ideale functie voor jou.
  • Helpdeskmedewerker: Hou jij klanten graag tevreden? Als helpdeskmedewerker word je vaak flexibel ingezet en is het jouw taak om te zorgen voor de ultieme customer experience. Dus zet jij de klant altijd op nummer 1? Dan ben jij de helpdeskmedewerker waar wij naar op zoek zijn.
  • Webcare medewerker: Ben jij social media fan? Wil jij jouw creativiteit, schrijf- en techinisch talent graag inzetten? Ga dan aan de slag als webcare medewerker en beantwoord alle vragen van klanten via Facebook, Twitter, Instagram en andere social kanalen welke door de werkgever ingezet worden.

Wat je precies voor werkzaamheden zult verrichten in een callcenter functie hangt dus af van welke functie je graag wilt bekleden. Uiteraard kun je ook meerdere functies combineren als de werkgever daarmee instemt. Het is daarom belangrijk om uit te zoeken welke functies jou het meest aanspreken, waar jouw krachten liggen en waaraan het bedrijf behoeften heeft. Op deze manier creëer jij voor jezelf de perfecte baan.

Wat zijn de werkzaamheden van een callcenter talent?

Wat je precies doet als callcenter talent hangt af van de functie. Over het algemeen houden callcenter talenten zich bezig met klantenservice- of verkoopdiensten. Hierbij staat het beantwoorden van vragen of het verkopen van een dienst of product centraal. Er is nog wel een verschil in de callcenter branche, namelijk inbound en outbound. Inbound is vaak meer gericht op het servicegedeelte van outbound richt zich meer op de verkoop van een dienst of product. Heb jij naast communicatieve vaardigheden gevoel voor sales? Dan is een outbound functie misschien meer iets voor jou. Als inbound medewerker voer je meestal geen verkoopgesprekken maar is het wel mogelijk om de producten of diensten aan te bieden aan de klant. Vervolgens kan een andere werknemer of outbound medewerker de aanbieding met de klant verder afhandelen. Waar je als callcenter in bijna iedere functie mee te maken krijgt zijn de volgende werkzaamheden:

  • Het maken van afspreken
  • Klachten afhandelen
  • Het aanbieden van informatie
  • Het voeren van verkoopgesprekken

Waar ga ik aan de slag?

Je kunt overal in Nederland aan de slag binnen de callcenter branche. De reden daarvoor is dat de dienstensector in Nederland groot is. Omdat er vaak ook veel studenten in de callcenter branche werken komen en gaan er veel mensen. Dit betekend dat het aanbod in vacatures vaak groot is. Hou het aanbod op uitzendbureau.nl dus goed in de gaten. Het kan zomaar zijn dat er morgen een leuke callcenter vacature bij jou in de buurt voorbij komt. Wil jij er zeker van zijn dat je geen callcenter vacature meer misloopt? Meld jezelf dan aan voor de e-mailnotificatie. Op deze manier zorg jij er zelf voor dat je altijd en overal op de hoogte bent en kunt blijven van het laatste aanbod.

Hoe word ik een callcenter talent?

Je hoeft geen opleiding te volgen om callcenter talent te worden. Meestal is het wel gewenst dat je een interne cursus volgt. Tijdens de cursus leer je vaak meer over het product of de dienst van het bedrijf waarvoor jij aan de slag gaat. Zit je meer aan de outbound kant dan krijg je vaak ook nog een soort salestraining waarin verschillende verkoopstrategieën behandelt worden. Het is uiteraard wel mogelijk om zelf een aantal cursussen te volgen om je competenties te vergroten. Zo kun je bijvoorbeeld een telefoontraining doen waarbij je leert telefonisch afspraken te maken, klant- en servicegericht te telefoneren en verkoopgesprekken te voeren.

Wat belangrijk is bij het uitoefenen van een callcenter functie is het spreken van vloeiend Nederlands. Daarnaast kunnen andere talen ook gewenst zijn. Sommige bedrijven vragen bijvoorbeeld ook of je vloeiend Engels, Frans of Duits spreekt. Het kan dus zeker in jouw voordeel werken als je meerdere talen vloeiend spreekt.

Naast vloeiend en helder spreken zijn er bepaalde kwaliteiten waarover je moet beschikken als je aan de slag wilt in de callcenter branche. Als callcenter talent ben je namelijk niet enkel en alleen maar aan het bellen. Naast het bellen zijn er vaak ook andere taken die je uit moet voeren. Zo moet je bijvoorbeeld data rapporteren of gesprekken die je hebt gehad afhandelen. Soms moet je na een gesprek namelijk loggen. Wat dat inhoudt is dat je een korte samenvatting schrijft van wat er besproken is in het gesprek. Mocht de klant dan nog een keer bellen dan kun je de loggegevens erbij pakken en zien wat je toendertijd besproken hebt met de klant. Het is dus belangrijk dat je helder kunt spreken aan de telefoon, je moet begrip kunnen tonen, je moet kunnen overtuigen, snel kunnen schakelen tussen programma’s en flexibel kunnen denken. Naast deze kwaliteiten moet je het leuk vinden om op een kantoor achter een computer te werken en met mensen te bellen. Daarnaast moet je het oplossen van problemen zien als een uitdaging.

Doorgroeimogelijkheden?

Er bestaan voor callcenter talenten doorgroeimogelijkheden. Het ligt eraan waar jouw voorkeuren, ervaring en kwaliteiten liggen om door te kunnen stromen in een andere functie. Het is bijvoorbeeld mogelijk om door te stromen naar een leidinggevende functie waarbij je wellicht leiding gaat geven aan een team of afdeling. Je kunt er daarnaast ook voor kiezen om cursussen te volgen om jouw doorgroeimogelijkheden verder te vergroten.

Bekijk recent gesloten vacatures »

Ontvang de nieuwste vacatures voor deze zoekopdracht per mail

Afmelden kan op ieder moment.