Wat?

Waar?

Sorteren op

Filters
Beroepsgroep

Callcenter vacatures

994 vacatures · Pagina 1 van 67

Parttime telefonisch klantadviseur international clients bij ABN AMRO Schiphol in Amsterdam

Amsterdam
Engels spreken eng? Nee, juist hartstikke leuk! En dan ga je ook nog eens Nederlanders die zich in het buitenland bevinden helpen met interessante vraagstukken. Klinkt dit goed?... Lees meer

Fulltime financieel klantadviseur Bedrijven bij Rabobank in Amsterdam

Amsterdam
Heb jij minimaal je Mbo-4 diploma op zak, word jij blij van een functie met veel telefonisch klantcontact met ondernemers én wil jij graag je wft's gaan behalen? Dan is... Lees meer

Word fulltime klantenservice medewerker bij ING Leeuwarden

Leeuwarden
Heb jij ervaring met klantcontact en zie jij een leerzame baan bij ING wel zitten? Ben je daarnaast minimaal een jaar beschikbaar? Dan is dit de nieuwe uitdaging voor jou. Word... Lees meer

Receptionist

Utrecht
Receptionist // Pepsico // Utrecht (Zonnebaan 35) // Per 27 februari // 3 diensten en liefst toekomstige diensten t/m de zomer 2019 // EUR 15,29 bruto p.u.   Heb jij al eerder... Lees meer

Medewerker Customer Care team

Amersfoort
Wie zijn wij: Nederland Isoleert groeit hard. Samen met Nederland Schildert, beide onderdeel van Essent, zijn wij een van de grootste spelers op het gebied van verduurzaming... Lees meer

Inbound callcentermedewerker, per direct! Amersfoort

Amersfoort
Ik ben op zoek naar enthousiaste inbound callcentermedewerkers. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor de klant van onze opdrachtgever. Je gaat de klant ondersteunen, informeren... Lees meer

Klantenservicemedewerker Enschede - Spoed!

Enschede
Ik ben op korte termijn op zoek naar inbound callcentermedewerkers. Dit betreft een inbound functie waarbij je klanten te woord gaat staan die vragen hebben over hun bestelling,... Lees meer

Marktonderzoekers/Telemarketeers gezocht

Amsterdam
Op zoek naar een commerciële uitdaging waarbij je leuk kunt verdienen, eigen werktijden kan bepalen en ook nog eens jezelf verder kan ontwikkelen? Dan zijn wij op zoek naar... Lees meer

Callcenter Medewerker Den Haag | €13,- per uur basissalaris | Spoed!

Den Haag
Ben jij op zoek naar een leuke, nieuwe uitdaging en wil je werken bij het leukste bedrijf van Den Haag? Dan zoeken wij jou! Voor een callcenter gevestigd in het centrum van Den... Lees meer

Klantenservicemedewerker Almere

Almere
Op de technische helpdesk op onze locatie in Almere ondersteun jij klanten met storingen rondom televisie, internet en telefonie. Als klantenservice medewerker heb jij telefonisch... Lees meer

Ga aan de slag als klantenservice medewerker in Capelle aan den IJssel

Rotterdam
Wil jij per 25 februari een nieuwe uitdaging aangaan als klantenservice medewerker bij onze opdrachtgever? Zie jij jezelf als de ideale persoon voor deze functie en ben je... Lees meer

Callcenter Medewerker in Den Haag (€13,- tot €17,- per uur basissalaris!) | Spoed!

Den Haag
Wij zoeken per direct leuke, nieuwe collega?'s! Kom jij ons team versterken? We kunnen jouw hulp goed gebruiken om ons bedrijf verder te laten groeien! Als... Lees meer

Klantcontact Medewerker | Den Haag Centrum | €13,- p/u basissalaris! | Spoed!

Den Haag
Voor een callcenter in Den Haag zijn we per direct op zoek naar nieuwe collega?'s. Zoek jij een baan met flexibele werktijden, uitdagende werkzaamheden en een hoog salaris?... Lees meer

Inbound callcenter medewerkers gezocht

Hilversum
In de functie van klantbehoud medewerker is het aan jou de taak dat de klanten hun abonnement willen behouden. Jij zorgt voor een goed gesprek en weet zo de reden van de opzegging... Lees meer

Showroom Officer

Alphen aan den Rijn
Voor een verkoop- en service organisatie in huishoudelijke apparaten zijn wij op zoek naar een showroom officer. Ben jij degene die graag zakelijke en particuliere gastvrij... Lees meer

(vaste baan) Customer Support - Duitstalig

Hilversum
Wil jij graag werken voor een multiculturele internationale organisatie? Ben jij communicatief vaardig met een klantgerichte instelling? En wil jij graag een bijdrage leveren om... Lees meer

Customer Service Employee m/v

Oostrum
In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant. Je bent in staat om op een correcte wijze opvolgingg te geven aan alle mogelijke problemen die ontstaan in de... Lees meer

Commercieel medewerker binnendienst

Groningen
Ben jij commercieel en ondernemend ingesteld? Wil jij verantwoordelijk zijn voor een specifieke groep klanten? En heb jij een uitstekende beheersing van de Duitse taal in woord en... Lees meer

Poolse flex coordinator

Zwolle
Als Flexcoördinator ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor: *Begeleiden en motiveren van Flex-medewerkers en de opleiders *Aanspreekpunt zijn voor... Lees meer

Callcenter vacatures

Via uitzendbureau.nl kom je al snel terecht bij verschillende vacatures in de callcenter branche. Ben jij een waar verkooptalent? Kun jij anderen overtuigen? Wil jij werken in de commercie? Dan heb jij het zogenaamde callcenter DNA. Er staan verschillende callcenter vacatures online waarvoor uitzendbureau.nl nog op zoek is naar de juiste kandidaat. Doe meer ervaring op in de callcenter branche door aan de slag te gaan bij een leuke werkgever via uitzendbureau.nl. Zorg dat je groeit en jezelf verder ontwikkeld.

Werken als callcenter talent

Wil jij aan het werk binnen de callcenter branche? Bekijk dan de openstaande vacatures op uitzendbureau.nl en sla je slag. In verschillende plaatsen en gemeenten zijn er meerdere callcenter vacatures te vinden. Ben jij op zoek naar een callcenter functie zoek dan eens in Amsterdam, Maastricht of Utrecht. In deze grotere steden vind je vaak meerdere vacatures die openstaan in de callcenter branche. Ook in kleinere steden kan het zo zijn dat jij jouw droombaan tegenkomt. Kijk dus ook zeker eens naar callcenter vacatures in Zoetermeer, Deventer of Drunen. Ook daar zitten bedrijven die op zoek zijn naar callcenter talent. Kom werken bij een leuke werkgever bij jou in de buurt. Wist jij dat je callcenter functies vaak uit kunt voeren in zowel een fulltime-, parttime- als bijbaan? Het maakt dus niet uit of je een baan zoekt waar je fulltime aan de slag kunt of een die je gemakkelijk kunt combineren met je studie. Sla dus nu je slag en ga aan het werk als callcenter medewerker!

Callcenter functies

Tot nu toe hebben wij het over callcenter talent. Er bestaan namelijk meerdere functies binnen de callcenter branche. Je kunt aan de slag gaan als callcenter medewerker, klantenservicemedewerk(st)er, helpdeskmedewerker of webcare medewerker. Wat er binnen deze functies van jou wordt verwacht? Lees verder en ontdek de functie die bij je past.

  • Callcenter medewerker: Als jij een echte lefgozer, sociaal, mondeling sterk en overtuigend bent dan heb jij hét callcenter talent waarmee je aan de slag kunt gaan als callcenter medewerker
  • Klantenservicemedewerker: Ben jij een communicatietalent? Vind je het een uitdaging en leuk om outbound te bellen? Zou jij als receptionist(e) aan de slag willen gaan en ben jij graag het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie? Dan is klantenservicemedewerk(st)er de ideale functie voor jou.
  • Helpdeskmedewerker: Hou jij klanten graag tevreden? Als helpdeskmedewerker word je vaak flexibel ingezet en is het jouw taak om te zorgen voor de ultieme customer experience. Dus zet jij de klant altijd op nummer 1? Dan ben jij de helpdeskmedewerker waar wij naar op zoek zijn.
  • Webcare medewerker: Ben jij social media fan? Wil jij jouw creativiteit, schrijf- en techinisch talent graag inzetten? Ga dan aan de slag als webcare medewerker en beantwoord alle vragen van klanten via Facebook, Twitter, Instagram en andere social kanalen welke door de werkgever ingezet worden.

Wat je precies voor werkzaamheden zult verrichten in een callcenter functie hangt dus af van welke functie je graag wilt bekleden. Uiteraard kun je ook meerdere functies combineren als de werkgever daarmee instemt. Het is daarom belangrijk om uit te zoeken welke functies jou het meest aanspreken, waar jouw krachten liggen en waaraan het bedrijf behoeften heeft. Op deze manier creëer jij voor jezelf de perfecte baan.

Wat zijn de werkzaamheden van een callcenter talent?

Wat je precies doet als callcenter talent hangt af van de functie. Over het algemeen houden callcenter talenten zich bezig met klantenservice- of verkoopdiensten. Hierbij staat het beantwoorden van vragen of het verkopen van een dienst of product centraal. Er is nog wel een verschil in de callcenter branche, namelijk inbound en outbound. Inbound is vaak meer gericht op het servicegedeelte van outbound richt zich meer op de verkoop van een dienst of product. Heb jij naast communicatieve vaardigheden gevoel voor sales? Dan is een outbound functie misschien meer iets voor jou. Als inbound medewerker voer je meestal geen verkoopgesprekken maar is het wel mogelijk om de producten of diensten aan te bieden aan de klant. Vervolgens kan een andere werknemer of outbound medewerker de aanbieding met de klant verder afhandelen. Waar je als callcenter in bijna iedere functie mee te maken krijgt zijn de volgende werkzaamheden:

  • Het maken van afspreken
  • Klachten afhandelen
  • Het aanbieden van informatie
  • Het voeren van verkoopgesprekken

Waar ga ik aan de slag?

Je kunt overal in Nederland aan de slag binnen de callcenter branche. De reden daarvoor is dat de dienstensector in Nederland groot is. Omdat er vaak ook veel studenten in de callcenter branche werken komen en gaan er veel mensen. Dit betekend dat het aanbod in vacatures vaak groot is. Hou het aanbod op uitzendbureau.nl dus goed in de gaten. Het kan zomaar zijn dat er morgen een leuke callcenter vacature bij jou in de buurt voorbij komt. Wil jij er zeker van zijn dat je geen callcenter vacature meer misloopt? Meld jezelf dan aan voor de e-mailnotificatie. Op deze manier zorg jij er zelf voor dat je altijd en overal op de hoogte bent en kunt blijven van het laatste aanbod.

Hoe word ik een callcenter talent?

Je hoeft geen opleiding te volgen om callcenter talent te worden. Meestal is het wel gewenst dat je een interne cursus volgt. Tijdens de cursus leer je vaak meer over het product of de dienst van het bedrijf waarvoor jij aan de slag gaat. Zit je meer aan de outbound kant dan krijg je vaak ook nog een soort salestraining waarin verschillende verkoopstrategieën behandelt worden. Het is uiteraard wel mogelijk om zelf een aantal cursussen te volgen om je competenties te vergroten. Zo kun je bijvoorbeeld een telefoontraining doen waarbij je leert telefonisch afspraken te maken, klant- en servicegericht te telefoneren en verkoopgesprekken te voeren.

Wat belangrijk is bij het uitoefenen van een callcenter functie is het spreken van vloeiend Nederlands. Daarnaast kunnen andere talen ook gewenst zijn. Sommige bedrijven vragen bijvoorbeeld ook of je vloeiend Engels, Frans of Duits spreekt. Het kan dus zeker in jouw voordeel werken als je meerdere talen vloeiend spreekt.

Naast vloeiend en helder spreken zijn er bepaalde kwaliteiten waarover je moet beschikken als je aan de slag wilt in de callcenter branche. Als callcenter talent ben je namelijk niet enkel en alleen maar aan het bellen. Naast het bellen zijn er vaak ook andere taken die je uit moet voeren. Zo moet je bijvoorbeeld data rapporteren of gesprekken die je hebt gehad afhandelen. Soms moet je na een gesprek namelijk loggen. Wat dat inhoudt is dat je een korte samenvatting schrijft van wat er besproken is in het gesprek. Mocht de klant dan nog een keer bellen dan kun je de loggegevens erbij pakken en zien wat je toendertijd besproken hebt met de klant. Het is dus belangrijk dat je helder kunt spreken aan de telefoon, je moet begrip kunnen tonen, je moet kunnen overtuigen, snel kunnen schakelen tussen programma’s en flexibel kunnen denken. Naast deze kwaliteiten moet je het leuk vinden om op een kantoor achter een computer te werken en met mensen te bellen. Daarnaast moet je het oplossen van problemen zien als een uitdaging.

Doorgroeimogelijkheden?

Er bestaan voor callcenter talenten doorgroeimogelijkheden. Het ligt eraan waar jouw voorkeuren, ervaring en kwaliteiten liggen om door te kunnen stromen in een andere functie. Het is bijvoorbeeld mogelijk om door te stromen naar een leidinggevende functie waarbij je wellicht leiding gaat geven aan een team of afdeling. Je kunt er daarnaast ook voor kiezen om cursussen te volgen om jouw doorgroeimogelijkheden verder te vergroten.

Bekijk recent gesloten vacatures »

Ontvang callcenter vacatures per mail

Afmelden kan op ieder moment.