Filteren
Fulltime/parttime
Beroepsgroep

Callcenter vacatures

425 vacatures

Gesorteerd op Datum

Klantenservice medewerker Bol.com

Maak jij graag mensen en klanten blij? Als bol.com Klantenservice medewerker sta je heel dicht bij de klant van de grootste online winkel van Nederland en België. Die klanten maak... Lees meer

Klantenservice Medewerker Duits

De klanten van de webshop bellen jou met vragen over de verschillende producten in het assortiment. Je staat klanten te woord voor vragen en adviezen op maat, zodat de klant de... Lees meer

Hulpverlener Barcelona parttime

Over een aantal maanden breekt de vakantieperiode weer aan en vertrekken mensen weer richting het buitenland voor een plezierige vakantie. Helaas verlopen niet alle vakanties zoals... Lees meer

Service Expert voor Bol.com Bij Webhelp Netino in Groningen

Chatexpert? En vind jij het leuk om klanten op te bellen en te verrassen? Word dan Service Expert voor Bol.com bij Webhelp Netino in Groningen. Wat ga je doen? Als... Lees meer

Meld je aan voor de klantenservicepool (Fulltime/ Parttime) in Amsterdam

Ben jij op zoek naar een toffe baan in de klantenservice maar weet je niet waar te beginnen? Meld je dan aan voor de klantenservicepool en laat ons je koppelen aan een leuk... Lees meer

Contact Center Agent in Alphen aan den Rijn

Heb jij kennis van consumentenwetgeving en ervaring binnen de klantenservice? Wil jij graag als Contact Center Agent aan de slag in Alphen aan den Rijn? Lees verder hieronder! ... Lees meer

Werken als klantenservice medewerker bij Eneco in Leeuwarden

Kun jij goed een luisterend oor bieden en weet jij altijd precies waar je het over hebt? Word klantenservice medewerker voor Eneco in Leeuwarden! Wat ga je doen? Wat ga... Lees meer

Zakelijke klantenservice medewerker

Wil jij werken in een gezellig team bij een groot internationaal bedrijf? Waar ze gaan voor tevreden medewerkers en klanten? En wil jij jouw passie voor klantcontact delen en goed... Lees meer

Monteur huisaansluiting glasvezel

Als monteur huisaansluiting glasvezel ben je veelal zelfstandig aan het werk. Je bent verantwoordelijk voor het aanleggen van glasvezel vanaf het dsitributiepunt in de straat tot... Lees meer

Monteur huisaansluiting glasvezel

Als monteur huisaansluiting glasvezel ben je veelal zelfstandig aan het werk. Je bent verantwoordelijk voor het aanleggen van glasvezel vanaf het dsitributiepunt in de straat tot... Lees meer

Klantenservice medewerker (20-40 uur) bij Essent in Zwolle

Essent zoekt een klantenservice medewerker in Zwolle! Sta jij graag klanten telefonisch te woord? Ben je commercieel ingesteld? Solliciteer dan! Wat ga je doen? ... Lees meer

Commercieel Medewerker Parttime

Ben jij een kei in het voeren van zakelijke gesprekken? Laat jij je niet snel uit het veld slaan, durf jij door te vragen en kan jij als de beste overtuigen? Dan zijn wij op zoek... Lees meer

Parttime klantenservice medewerker m/v

Duurzaamheid kent vele begrippen. Milieu, service en partnership zijn er enkele van. Voeg dit samen en de uitkomst is Eneco. Ben jij service gericht, niet vies van een beetje... Lees meer

Helpdesk medewerker | parttime

Heb jij je hbo-diploma in the pocket en ben jij woonachtig in Den Bosch of woon je op fietsafstand? Vind jij het leuk om mensen te helpen en ben je 32 uur per week beschikbaar... Lees meer

Klantenservice

Je bent niet zomaar een klantenservice medewerker. Je bent servicegericht, voelt je verantwoordelijk en denkt graag mee over het verbeteren van processen. Als klantenservice... Lees meer

Glasvezelmonteur

Vind jij het leuk om de fijne kneepjes van de glasvezeltechniek te leren kennen? Als (assistent medewerker) glasvezelmonteur ben je samen met collega's verantwoordelijk voor... Lees meer

Senior uitvoerder

Als Senior (combi) Uitvoerder vertegenwoordig jij de belangen van de oprachtgever in de oplevering van duizenden nieuwbouwwoningen per jaar in Amsterdam! Vanwege de grote en... Lees meer

Medewerker Debiteurenbeheer - 36 uur

Wil jij tijdens de corona crisis iets kunnen betekenen voor mensen in financiële problemen? Binnen de functie klantadviseur debiteuren bij ABN AMRO in Amsterdam sta jij mensen te... Lees meer

Klantenservice Medewerker voor VGZ in Rotterdam

Kun jij ten alle tijden klantgericht en rustig blijven? Wil jij jouw cv een boost geven met een Wft-Zorg diploma én werkervaring op doen als klantenservice medewerker? Dan is dit... Lees meer

Callcenter vacatures

Via uitzendbureau.nl kom je al snel terecht bij verschillende vacatures in de callcenter branche. Ben jij een waar verkooptalent? Kun jij anderen overtuigen? Wil jij werken in de commercie? Dan heb jij het zogenaamde callcenter DNA. Er staan verschillende callcenter vacatures online waarvoor uitzendbureau.nl nog op zoek is naar de juiste kandidaat. Doe meer ervaring op in de callcenter branche door aan de slag te gaan bij een leuke werkgever via uitzendbureau.nl. Zorg dat je groeit en jezelf verder ontwikkelt.

Werken als callcenter talent

Wil jij aan het werk binnen de callcenter branche? Bekijk dan de openstaande vacatures op uitzendbureau.nl en sla je slag. In verschillende plaatsen en gemeenten zijn er meerdere callcenter vacatures te vinden. Ben jij op zoek naar een callcenter functie zoek dan eens in Amsterdam, Maastricht of Utrecht. In deze grotere steden vind je vaak meerdere vacatures die openstaan in de callcenter branche. Ook in kleinere steden kan het zo zijn dat jij jouw droombaan tegenkomt. Kijk dus ook zeker eens naar callcenter vacatures in Zoetermeer, Deventer of Drunen. Ook daar zitten bedrijven die op zoek zijn naar callcenter talent. Kom werken bij een leuke werkgever bij jou in de buurt. Wist jij dat je callcenter functies vaak uit kunt voeren in zowel een fulltime-, parttime- als bijbaan? Het maakt dus niet uit of je een baan zoekt waar je fulltime aan de slag kunt of een die je gemakkelijk kunt combineren met je studie. Sla dus nu je slag en ga aan het werk als callcenter medewerker!

Callcenter functies

Tot nu toe hebben wij het over callcenter talent. Er bestaan namelijk meerdere functies binnen de callcenter branche. Je kunt aan de slag gaan als callcenter medewerker, klantenservicemedewerk(st)er, helpdeskmedewerker of webcare medewerker. Wat er binnen deze functies van jou wordt verwacht? Lees verder en ontdek de functie die bij je past.

  • Callcenter medewerker: Als jij een echte lefgozer, sociaal, mondeling sterk en overtuigend bent dan heb jij hét callcenter talent waarmee je aan de slag kunt gaan als callcenter medewerker
  • Klantenservicemedewerker: Ben jij een communicatietalent? Vind je het een uitdaging en leuk om outbound te bellen? Zou jij als receptionist(e) aan de slag willen gaan en ben jij graag het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie? Dan is klantenservicemedewerk(st)er de ideale functie voor jou.
  • Helpdeskmedewerker: Hou jij klanten graag tevreden? Als helpdeskmedewerker word je vaak flexibel ingezet en is het jouw taak om te zorgen voor de ultieme customer experience. Dus zet jij de klant altijd op nummer 1? Dan ben jij de helpdeskmedewerker waar wij naar op zoek zijn.
  • Webcare medewerker: Ben jij social media fan? Wil jij jouw creativiteit, schrijf- en techinisch talent graag inzetten? Ga dan aan de slag als webcare medewerker en beantwoord alle vragen van klanten via Facebook, Twitter, Instagram en andere social kanalen welke door de werkgever ingezet worden.

Wat je precies voor werkzaamheden zult verrichten in een callcenter functie hangt dus af van welke functie je graag wilt bekleden. Uiteraard kun je ook meerdere functies combineren als de werkgever daarmee instemt. Het is daarom belangrijk om uit te zoeken welke functies jou het meest aanspreken, waar jouw krachten liggen en waaraan het bedrijf behoeften heeft. Op deze manier creëer jij voor jezelf de perfecte baan.

Wat zijn de werkzaamheden van een callcenter talent?

Wat je precies doet als callcenter talent hangt af van de functie. Over het algemeen houden callcenter talenten zich bezig met klantenservice- of verkoopdiensten. Hierbij staat het beantwoorden van vragen of het verkopen van een dienst of product centraal. Er is nog wel een verschil in de callcenter branche, namelijk inbound en outbound. Inbound is vaak meer gericht op het servicegedeelte van outbound richt zich meer op de verkoop van een dienst of product. Heb jij naast communicatieve vaardigheden gevoel voor sales? Dan is een outbound functie misschien meer iets voor jou. Als inbound medewerker voer je meestal geen verkoopgesprekken maar is het wel mogelijk om de producten of diensten aan te bieden aan de klant. Vervolgens kan een andere werknemer of outbound medewerker de aanbieding met de klant verder afhandelen. Waar je als callcenter in bijna iedere functie mee te maken krijgt zijn de volgende werkzaamheden:

  • Het maken van afspreken
  • Klachten afhandelen
  • Het aanbieden van informatie
  • Het voeren van verkoopgesprekken

Waar ga ik aan de slag?

Je kunt overal in Nederland aan de slag binnen de callcenter branche. De reden daarvoor is dat de dienstensector in Nederland groot is. Omdat er vaak ook veel studenten in de callcenter branche werken komen en gaan er veel mensen. Dit betekend dat het aanbod in vacatures vaak groot is. Hou het aanbod op uitzendbureau.nl dus goed in de gaten. Het kan zomaar zijn dat er morgen een leuke callcenter vacature bij jou in de buurt voorbij komt. Wil jij er zeker van zijn dat je geen callcenter vacature meer misloopt? Meld jezelf dan aan voor de e-mailnotificatie. Op deze manier zorg jij er zelf voor dat je altijd en overal op de hoogte bent en kunt blijven van het laatste aanbod.

Hoe word ik een callcenter talent?

Je hoeft geen opleiding te volgen om callcenter talent te worden. Meestal is het wel gewenst dat je een interne cursus volgt. Tijdens de cursus leer je vaak meer over het product of de dienst van het bedrijf waarvoor jij aan de slag gaat. Zit je meer aan de outbound kant dan krijg je vaak ook nog een soort salestraining waarin verschillende verkoopstrategieën behandelt worden. Het is uiteraard wel mogelijk om zelf een aantal cursussen te volgen om je competenties te vergroten. Zo kun je bijvoorbeeld een telefoontraining doen waarbij je leert telefonisch afspraken te maken, klant- en servicegericht te telefoneren en verkoopgesprekken te voeren.

Wat belangrijk is bij het uitoefenen van een callcenter functie is het spreken van vloeiend Nederlands. Daarnaast kunnen andere talen ook gewenst zijn. Sommige bedrijven vragen bijvoorbeeld ook of je vloeiend Engels, Frans of Duits spreekt. Het kan dus zeker in jouw voordeel werken als je meerdere talen vloeiend spreekt.

Naast vloeiend en helder spreken zijn er bepaalde kwaliteiten waarover je moet beschikken als je aan de slag wilt in de callcenter branche. Als callcenter talent ben je namelijk niet enkel en alleen maar aan het bellen. Naast het bellen zijn er vaak ook andere taken die je uit moet voeren. Zo moet je bijvoorbeeld data rapporteren of gesprekken die je hebt gehad afhandelen. Soms moet je na een gesprek namelijk loggen. Wat dat inhoudt is dat je een korte samenvatting schrijft van wat er besproken is in het gesprek. Mocht de klant dan nog een keer bellen dan kun je de loggegevens erbij pakken en zien wat je toendertijd besproken hebt met de klant. Het is dus belangrijk dat je helder kunt spreken aan de telefoon, je moet begrip kunnen tonen, je moet kunnen overtuigen, snel kunnen schakelen tussen programma’s en flexibel kunnen denken. Naast deze kwaliteiten moet je het leuk vinden om op een kantoor achter een computer te werken en met mensen te bellen. Daarnaast moet je het oplossen van problemen zien als een uitdaging.

Doorgroeimogelijkheden?

Er bestaan voor callcenter talenten doorgroeimogelijkheden. Het ligt eraan waar jouw voorkeuren, ervaring en kwaliteiten liggen om door te kunnen stromen in een andere functie. Het is bijvoorbeeld mogelijk om door te stromen naar een leidinggevende functie waarbij je wellicht leiding gaat geven aan een team of afdeling. Je kunt er daarnaast ook voor kiezen om cursussen te volgen om jouw doorgroeimogelijkheden verder te vergroten.

Bekijk recent gesloten vacatures »

Ontvang de nieuwste vacatures voor deze zoekopdracht per mail

Afmelden kan op ieder moment.