Filters
Fulltime/parttime
Beroepsgroep
1.378 vacatures Pagina 1 van 92

Uitdagende baan als klantenservice medewerker in Schiphol-Rijk

Wil jij als klantenservice medewerker de klant zo goed mogelijk helpen? Ben jij oplossingsgericht? Ben je niet bang om de telefoon op te nemen? Lees dan verder, want wij zoeken... Lees meer

Fulltime of parttime klantenservice medewerker bij een smartphonewebshop in Zwanenburg

De kans om bij een webshop aan te slag te gaan in een te gek en ambitieus team? Je start als klantenservice medewerker, maar kunt uiteindelijk doorgroeien. Grijp je kans! Wat... Lees meer

Vakantiebaan

Geen geld, doekoe, bankoe, barkie of stacks ?! .... Dat is vet balen zeg! En je had nog wel grote plannen om naar Dauwpop, Freshtival, Gelderpop of de Zwarte Cross te gaan. ... Lees meer

Klantenservicemedewerkers gezocht

Ben jij nog op zoek naar een leuke flexibele baan voor 16-40 uren per week? Wij zijn namelijk in Zoetermeer per direct op zoek naar klantenservicemedewerkers. Het bedrijf is... Lees meer

Medewerker IT Servicedesk

Als Medewerker IT Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor de meldingen en hulpvragen van medewerkers van Enexis over onder andere werkplekken, businessapplicaties en... Lees meer

Callcenter medewerker

Wil jij de wereld een stukje beter maken? Ben jij op zoek naar een betaalde en flexibele baan in een leuke sfeer? Wil jij je graag inzetten voor goede doelen en woon je in de... Lees meer

Klantenservice medewerker

Is regelen en organiseren jou op het lijf geschreven? Krijg jij energie van de nodige afwisseling in jouw werk? Lees dan nu verder! In de functie van hulpvelener op de afdeling... Lees meer

Park coordinator

Als Park coördinator ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor: Introductie en aanspreekpunt zijn voor Flex-medewerkers Aanspreken op park en gedragregels... Lees meer

Medewerker servicecentrum 1e lijns

Ben jij een ster in het luisteren, samenvatten en doorvragen en is geen gesprekstechniek jou vreemd? Dan zijn wij op zoek naar jou! In deze veelzijdige functie sta je klanten... Lees meer

Klantenservice medewerker gezocht voor Klarna!

Voor Klarna, een betaalmethode met diverse mogelijkheden voor uitgestelde betalingen zijn wij opzoek naar een Klantenservice medewerker die aan de slag gaat voor het Collection... Lees meer

Word fulltime callcenter medewerker bij Tele2 in Amsterdam

Ben jij op zoek naar de perfecte combinatie tussen klantcontact en administratief werk? En ben je geïnteresseerd om dagelijks met de zakelijke klanten in contact te staan? Dan is... Lees meer

Vlaams sprekende Customer Service Representative

Vind jij het leuk en uitdagend om service gerelateerde vragen van een Belgische TV aanbieder af te handelen? Krijg jij energie van het uitpuzzelen van vragen over o.a. facturen,... Lees meer

Medewerker telesales, ook parttime mogelijk!

Ben jij commercieel ingesteld en heb je ervaring met (telefonisch) verkoop / klantenservice? Werk jij graag in een energieke omgeving waar prestaties goed beloond worden? Kom bij... Lees meer

Klantsupporter

Als klantsupporter draag je zorg voor een klantportfolio van ongeveer 700 SME klanten. Je beheert de contracten van jouw klanten; van het facturabel maken en verwerken van... Lees meer

Goed verdienen (€12 per uur) als klantenservice medewerker bij top werkgever in Amersfoort

Werken bij een van de beste werkgevers van Nederland, check. Je cv een boost geven, check. Energie uit je werken halen, check. Graag willen starten als klantenservice medewerker... Lees meer

Per direct parttime Customer Support functie bij Picnic in Amsterdam

Als Customer Success support medewerker ben je samen met een topteam bezig om de klanten van Picnic blij te maken en blij te houden. Je beantwoordt vragen die binnenkomen via... Lees meer

Technischer Kundendienstmitarbeiter (m/w/d) gesucht in Nieuwegein

Bist Du an den Bereichen Kommunikation und Kundenservice interessiert? Arbeitest Du gern im Team und freust Dich auf eine neue Herausforderung? Dann suchen wir Dich als... Lees meer

Parttime/fulltime klantenservice medewerker (€11,67 p/u) bij Brabant Water in Den Bosch

Water is van levensbelang, hoe vet om bij een bedrijf te werken die hieraan bijdraagt! Brabant Water is op zoek naar klantenservice medewerkers waarbij verschillende uren mogelijk... Lees meer

Word klantenservice medewerker tijdens de zorgcampagne van OHRA in Arnhem

Heb jij een tussenjaar, of ben je toe aan iets tijdelijks? Ga dan aan de slag als klantenservice medewerker tijdens de zorgcampagne van OHRA. Wat ga je doen? Je kent het... Lees meer

Callcenter vacatures

Via uitzendbureau.nl kom je al snel terecht bij verschillende vacatures in de callcenter branche. Ben jij een waar verkooptalent? Kun jij anderen overtuigen? Wil jij werken in de commercie? Dan heb jij het zogenaamde callcenter DNA. Er staan verschillende callcenter vacatures online waarvoor uitzendbureau.nl nog op zoek is naar de juiste kandidaat. Doe meer ervaring op in de callcenter branche door aan de slag te gaan bij een leuke werkgever via uitzendbureau.nl. Zorg dat je groeit en jezelf verder ontwikkeld.

Werken als callcenter talent

Wil jij aan het werk binnen de callcenter branche? Bekijk dan de openstaande vacatures op uitzendbureau.nl en sla je slag. In verschillende plaatsen en gemeenten zijn er meerdere callcenter vacatures te vinden. Ben jij op zoek naar een callcenter functie zoek dan eens in Amsterdam, Maastricht of Utrecht. In deze grotere steden vind je vaak meerdere vacatures die openstaan in de callcenter branche. Ook in kleinere steden kan het zo zijn dat jij jouw droombaan tegenkomt. Kijk dus ook zeker eens naar callcenter vacatures in Zoetermeer, Deventer of Drunen. Ook daar zitten bedrijven die op zoek zijn naar callcenter talent. Kom werken bij een leuke werkgever bij jou in de buurt. Wist jij dat je callcenter functies vaak uit kunt voeren in zowel een fulltime-, parttime- als bijbaan? Het maakt dus niet uit of je een baan zoekt waar je fulltime aan de slag kunt of een die je gemakkelijk kunt combineren met je studie. Sla dus nu je slag en ga aan het werk als callcenter medewerker!

Callcenter functies

Tot nu toe hebben wij het over callcenter talent. Er bestaan namelijk meerdere functies binnen de callcenter branche. Je kunt aan de slag gaan als callcenter medewerker, klantenservicemedewerk(st)er, helpdeskmedewerker of webcare medewerker. Wat er binnen deze functies van jou wordt verwacht? Lees verder en ontdek de functie die bij je past.

  • Callcenter medewerker: Als jij een echte lefgozer, sociaal, mondeling sterk en overtuigend bent dan heb jij hét callcenter talent waarmee je aan de slag kunt gaan als callcenter medewerker
  • Klantenservicemedewerker: Ben jij een communicatietalent? Vind je het een uitdaging en leuk om outbound te bellen? Zou jij als receptionist(e) aan de slag willen gaan en ben jij graag het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie? Dan is klantenservicemedewerk(st)er de ideale functie voor jou.
  • Helpdeskmedewerker: Hou jij klanten graag tevreden? Als helpdeskmedewerker word je vaak flexibel ingezet en is het jouw taak om te zorgen voor de ultieme customer experience. Dus zet jij de klant altijd op nummer 1? Dan ben jij de helpdeskmedewerker waar wij naar op zoek zijn.
  • Webcare medewerker: Ben jij social media fan? Wil jij jouw creativiteit, schrijf- en techinisch talent graag inzetten? Ga dan aan de slag als webcare medewerker en beantwoord alle vragen van klanten via Facebook, Twitter, Instagram en andere social kanalen welke door de werkgever ingezet worden.

Wat je precies voor werkzaamheden zult verrichten in een callcenter functie hangt dus af van welke functie je graag wilt bekleden. Uiteraard kun je ook meerdere functies combineren als de werkgever daarmee instemt. Het is daarom belangrijk om uit te zoeken welke functies jou het meest aanspreken, waar jouw krachten liggen en waaraan het bedrijf behoeften heeft. Op deze manier creëer jij voor jezelf de perfecte baan.

Wat zijn de werkzaamheden van een callcenter talent?

Wat je precies doet als callcenter talent hangt af van de functie. Over het algemeen houden callcenter talenten zich bezig met klantenservice- of verkoopdiensten. Hierbij staat het beantwoorden van vragen of het verkopen van een dienst of product centraal. Er is nog wel een verschil in de callcenter branche, namelijk inbound en outbound. Inbound is vaak meer gericht op het servicegedeelte van outbound richt zich meer op de verkoop van een dienst of product. Heb jij naast communicatieve vaardigheden gevoel voor sales? Dan is een outbound functie misschien meer iets voor jou. Als inbound medewerker voer je meestal geen verkoopgesprekken maar is het wel mogelijk om de producten of diensten aan te bieden aan de klant. Vervolgens kan een andere werknemer of outbound medewerker de aanbieding met de klant verder afhandelen. Waar je als callcenter in bijna iedere functie mee te maken krijgt zijn de volgende werkzaamheden:

  • Het maken van afspreken
  • Klachten afhandelen
  • Het aanbieden van informatie
  • Het voeren van verkoopgesprekken

Waar ga ik aan de slag?

Je kunt overal in Nederland aan de slag binnen de callcenter branche. De reden daarvoor is dat de dienstensector in Nederland groot is. Omdat er vaak ook veel studenten in de callcenter branche werken komen en gaan er veel mensen. Dit betekend dat het aanbod in vacatures vaak groot is. Hou het aanbod op uitzendbureau.nl dus goed in de gaten. Het kan zomaar zijn dat er morgen een leuke callcenter vacature bij jou in de buurt voorbij komt. Wil jij er zeker van zijn dat je geen callcenter vacature meer misloopt? Meld jezelf dan aan voor de e-mailnotificatie. Op deze manier zorg jij er zelf voor dat je altijd en overal op de hoogte bent en kunt blijven van het laatste aanbod.

Hoe word ik een callcenter talent?

Je hoeft geen opleiding te volgen om callcenter talent te worden. Meestal is het wel gewenst dat je een interne cursus volgt. Tijdens de cursus leer je vaak meer over het product of de dienst van het bedrijf waarvoor jij aan de slag gaat. Zit je meer aan de outbound kant dan krijg je vaak ook nog een soort salestraining waarin verschillende verkoopstrategieën behandelt worden. Het is uiteraard wel mogelijk om zelf een aantal cursussen te volgen om je competenties te vergroten. Zo kun je bijvoorbeeld een telefoontraining doen waarbij je leert telefonisch afspraken te maken, klant- en servicegericht te telefoneren en verkoopgesprekken te voeren.

Wat belangrijk is bij het uitoefenen van een callcenter functie is het spreken van vloeiend Nederlands. Daarnaast kunnen andere talen ook gewenst zijn. Sommige bedrijven vragen bijvoorbeeld ook of je vloeiend Engels, Frans of Duits spreekt. Het kan dus zeker in jouw voordeel werken als je meerdere talen vloeiend spreekt.

Naast vloeiend en helder spreken zijn er bepaalde kwaliteiten waarover je moet beschikken als je aan de slag wilt in de callcenter branche. Als callcenter talent ben je namelijk niet enkel en alleen maar aan het bellen. Naast het bellen zijn er vaak ook andere taken die je uit moet voeren. Zo moet je bijvoorbeeld data rapporteren of gesprekken die je hebt gehad afhandelen. Soms moet je na een gesprek namelijk loggen. Wat dat inhoudt is dat je een korte samenvatting schrijft van wat er besproken is in het gesprek. Mocht de klant dan nog een keer bellen dan kun je de loggegevens erbij pakken en zien wat je toendertijd besproken hebt met de klant. Het is dus belangrijk dat je helder kunt spreken aan de telefoon, je moet begrip kunnen tonen, je moet kunnen overtuigen, snel kunnen schakelen tussen programma’s en flexibel kunnen denken. Naast deze kwaliteiten moet je het leuk vinden om op een kantoor achter een computer te werken en met mensen te bellen. Daarnaast moet je het oplossen van problemen zien als een uitdaging.

Doorgroeimogelijkheden?

Er bestaan voor callcenter talenten doorgroeimogelijkheden. Het ligt eraan waar jouw voorkeuren, ervaring en kwaliteiten liggen om door te kunnen stromen in een andere functie. Het is bijvoorbeeld mogelijk om door te stromen naar een leidinggevende functie waarbij je wellicht leiding gaat geven aan een team of afdeling. Je kunt er daarnaast ook voor kiezen om cursussen te volgen om jouw doorgroeimogelijkheden verder te vergroten.

Mail alert

Ontvang callcenter vacatures per mail

Afmelden kan op ieder moment.