Sorteren op

Filters
Fulltime/parttime
Beroepsgroep

Callcenter vacatures

1.311 vacatures · Pagina 1 van 88

Aan de slag als telefonisch sales adviseur voor een zakelijke internetprovider in Joure

Leeuwarden
Voor een verkoopkantoor in Joure zijn we opzoek naar enthousiaste lefgozers/gozerinnen. Ben jij een vlotte babbelaar met winnaarsmentaliteit? Weet jij klanten aan je te binden?... Lees meer

Klantenservice medewerker voor de Belastingdienst in Heerlen

Heerlen
Ben jij klaar voor een parttime of fulltime baan en krijg jij energie van telefonisch klantcontact? Denk jij altijd oplossingsgericht voor de klant? Dan zoeken wij jou! Word... Lees meer

Fulltime medisch klantenservice medewerker in Leiden

Leiden
Gezondheidsproblemen op vakantie: heel vervelend. Als fulltime medisch klantenservice medewerker in Leiden help jij de pechvogels in (medische) nood. Wat ga je doen? ... Lees meer

Receptionist/telefonist

Groningen
Voor onze relatie zijn in verband met ziektevervanging op zoek naar een medewerker frontoffice. De werktijden zijn van maandag t/m donderdag 9.30 - 14.30 uur en de opdracht duur... Lees meer

Fulltime Klantenservice medewerker gezocht voor Achmea in Tilburg

Tilburg
Ben jij vanaf 17 juni fulltime beschikbaar en ben jij op zoek naar een uitdagende baan in het klantcontact? Wil je daarnaast kosteloos je Wft-diploma's behalen en ervaring... Lees meer

Inbound Studieadviseur voor een commerciële Onderwijsinstelling in Leiderdorp

Leiden
Heb jij al telefonische werkervaring? Ben je graag behulpzaam? En beschik je over veel overtuigingskracht? Per direct ben ik op zoek naar studiekeuze adviseurs voor een onwijs... Lees meer

Fulltime Duitstalige callcenter medewerker gezocht bij internationale bank in Amsterdam

Amsterdam
Ben jij Duitstalig en heb jij altijd al voor een grote internationale bank willen werken? Dan zijn we op zoek naar jou! Gebruik je talenknobbel om je carrière een boost te geven... Lees meer

Greetz zoekt tijdelijke klantenservice medewerkers in Rotterdam

Rotterdam
Voor Greetz zijn wij per direct op zoek naar klantenservice medewerkers die willen meehelpen met de extra drukte om en nabij moederdag! Kan jij supersnel typen en ben je... Lees meer

Fulltime Customer Service Representative in Hoofddorp

Hoofddorp
We are looking for a fulltime Customer Service Representative who can start as soon as possible. Do you like assisting people and helping them with their questions? Then this is... Lees meer

Klantenservice medewerker | Meldkamer | Parttime

Hoorn
Ben jij op zoek naar een baan voor in het weekend en minimaal één avondje in de week? Wordt dan medewerker Meldkamer bij CED Repair in Hoorn! In deze functie neem je de telefoon... Lees meer

Webcare medewerker Nederlandse Spoorwegen

Groningen
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden van klantvragen die binnenkomen via de website. Je krijgt de meest uiteenlopende vragen: van vragen over het... Lees meer

Receptionist/telefonist

Groningen
Receptionist/ telefonist gezocht!   Als receptionist/ telefonist ben jij het visitekaartje van het bedrijf waar je werkt. De mensen zien of horen jou het eerst en als... Lees meer

Bijbaan verkoper avond/weekend

Goes
Ben jij op zoek naar een leuke baan in de avonduren en in het weekend? Ben je graag in contact met mensen? Dan zijn wij op zoek naar jou. In deze functie ben je altijd in de... Lees meer

Media Markt | Klantenservice | Parttime

Zoetermeer
Altijd al voor de grootste en beste elektronicabedrijf van Nederland willen werken? Pak dan nu je kans! Voor Media Markt in Zoetermeer zoeken wij nieuwe collega's in de... Lees meer

Bosch & Siemens | Klantenservice | Parttime

Zoetermeer
Het voeren van leuke gesprekken helemaal jouw ding? Heb je passie voor klantcontact en ben je in het bezit van een gezonde dosis empathie dan zoeken wij jou als klantenservice... Lees meer

Interpolis | Adviseur | Parttime

Zoetermeer
Je komt als klantenservice medewerker te werken op de afdeling Verkeer & Reizen. Er komen op deze afdeling voornamelijk vragen van klanten en instanties binnen. Deze vragen zijn... Lees meer

Goed verdienen als commercieel medewerker voor Vodafone Ziggo Zakelijk in Leeuwarden

Leeuwarden
Is jouw motto: 'Nee heb je, ja kun je krijgen'? En kun jij mensen goed overtuigen? Ga dan aan de slag als commercieel medewerker voor Vodafone Ziggo Zakelijk. Hoe beter... Lees meer

Bepaal je eigen werktijden als commercieel medewerker in Leeuwarden

Leeuwarden
Lijkt het jou ideaal om je eigen werktijden te bepalen? En weet jij mensen met jouw enthousiasme te overtuigen? Ga dan aan het werk als commercieel medewerker. Flexibele uren,... Lees meer

Fulltime klantenservice medewerker gezocht in Hilversum

Hilversum
Adviseer professionals over een opleiding naast hun baan en volg zelf een gratis studie als fulltime klantenservice adviseur voor de opleidingen die Schoevers aanbiedt bij onze... Lees meer

Callcenter vacatures

Via uitzendbureau.nl kom je al snel terecht bij verschillende vacatures in de callcenter branche. Ben jij een waar verkooptalent? Kun jij anderen overtuigen? Wil jij werken in de commercie? Dan heb jij het zogenaamde callcenter DNA. Er staan verschillende callcenter vacatures online waarvoor uitzendbureau.nl nog op zoek is naar de juiste kandidaat. Doe meer ervaring op in de callcenter branche door aan de slag te gaan bij een leuke werkgever via uitzendbureau.nl. Zorg dat je groeit en jezelf verder ontwikkeld.

Werken als callcenter talent

Wil jij aan het werk binnen de callcenter branche? Bekijk dan de openstaande vacatures op uitzendbureau.nl en sla je slag. In verschillende plaatsen en gemeenten zijn er meerdere callcenter vacatures te vinden. Ben jij op zoek naar een callcenter functie zoek dan eens in Amsterdam, Maastricht of Utrecht. In deze grotere steden vind je vaak meerdere vacatures die openstaan in de callcenter branche. Ook in kleinere steden kan het zo zijn dat jij jouw droombaan tegenkomt. Kijk dus ook zeker eens naar callcenter vacatures in Zoetermeer, Deventer of Drunen. Ook daar zitten bedrijven die op zoek zijn naar callcenter talent. Kom werken bij een leuke werkgever bij jou in de buurt. Wist jij dat je callcenter functies vaak uit kunt voeren in zowel een fulltime-, parttime- als bijbaan? Het maakt dus niet uit of je een baan zoekt waar je fulltime aan de slag kunt of een die je gemakkelijk kunt combineren met je studie. Sla dus nu je slag en ga aan het werk als callcenter medewerker!

Callcenter functies

Tot nu toe hebben wij het over callcenter talent. Er bestaan namelijk meerdere functies binnen de callcenter branche. Je kunt aan de slag gaan als callcenter medewerker, klantenservicemedewerk(st)er, helpdeskmedewerker of webcare medewerker. Wat er binnen deze functies van jou wordt verwacht? Lees verder en ontdek de functie die bij je past.

  • Callcenter medewerker: Als jij een echte lefgozer, sociaal, mondeling sterk en overtuigend bent dan heb jij hét callcenter talent waarmee je aan de slag kunt gaan als callcenter medewerker
  • Klantenservicemedewerker: Ben jij een communicatietalent? Vind je het een uitdaging en leuk om outbound te bellen? Zou jij als receptionist(e) aan de slag willen gaan en ben jij graag het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie? Dan is klantenservicemedewerk(st)er de ideale functie voor jou.
  • Helpdeskmedewerker: Hou jij klanten graag tevreden? Als helpdeskmedewerker word je vaak flexibel ingezet en is het jouw taak om te zorgen voor de ultieme customer experience. Dus zet jij de klant altijd op nummer 1? Dan ben jij de helpdeskmedewerker waar wij naar op zoek zijn.
  • Webcare medewerker: Ben jij social media fan? Wil jij jouw creativiteit, schrijf- en techinisch talent graag inzetten? Ga dan aan de slag als webcare medewerker en beantwoord alle vragen van klanten via Facebook, Twitter, Instagram en andere social kanalen welke door de werkgever ingezet worden.

Wat je precies voor werkzaamheden zult verrichten in een callcenter functie hangt dus af van welke functie je graag wilt bekleden. Uiteraard kun je ook meerdere functies combineren als de werkgever daarmee instemt. Het is daarom belangrijk om uit te zoeken welke functies jou het meest aanspreken, waar jouw krachten liggen en waaraan het bedrijf behoeften heeft. Op deze manier creëer jij voor jezelf de perfecte baan.

Wat zijn de werkzaamheden van een callcenter talent?

Wat je precies doet als callcenter talent hangt af van de functie. Over het algemeen houden callcenter talenten zich bezig met klantenservice- of verkoopdiensten. Hierbij staat het beantwoorden van vragen of het verkopen van een dienst of product centraal. Er is nog wel een verschil in de callcenter branche, namelijk inbound en outbound. Inbound is vaak meer gericht op het servicegedeelte van outbound richt zich meer op de verkoop van een dienst of product. Heb jij naast communicatieve vaardigheden gevoel voor sales? Dan is een outbound functie misschien meer iets voor jou. Als inbound medewerker voer je meestal geen verkoopgesprekken maar is het wel mogelijk om de producten of diensten aan te bieden aan de klant. Vervolgens kan een andere werknemer of outbound medewerker de aanbieding met de klant verder afhandelen. Waar je als callcenter in bijna iedere functie mee te maken krijgt zijn de volgende werkzaamheden:

  • Het maken van afspreken
  • Klachten afhandelen
  • Het aanbieden van informatie
  • Het voeren van verkoopgesprekken

Waar ga ik aan de slag?

Je kunt overal in Nederland aan de slag binnen de callcenter branche. De reden daarvoor is dat de dienstensector in Nederland groot is. Omdat er vaak ook veel studenten in de callcenter branche werken komen en gaan er veel mensen. Dit betekend dat het aanbod in vacatures vaak groot is. Hou het aanbod op uitzendbureau.nl dus goed in de gaten. Het kan zomaar zijn dat er morgen een leuke callcenter vacature bij jou in de buurt voorbij komt. Wil jij er zeker van zijn dat je geen callcenter vacature meer misloopt? Meld jezelf dan aan voor de e-mailnotificatie. Op deze manier zorg jij er zelf voor dat je altijd en overal op de hoogte bent en kunt blijven van het laatste aanbod.

Hoe word ik een callcenter talent?

Je hoeft geen opleiding te volgen om callcenter talent te worden. Meestal is het wel gewenst dat je een interne cursus volgt. Tijdens de cursus leer je vaak meer over het product of de dienst van het bedrijf waarvoor jij aan de slag gaat. Zit je meer aan de outbound kant dan krijg je vaak ook nog een soort salestraining waarin verschillende verkoopstrategieën behandelt worden. Het is uiteraard wel mogelijk om zelf een aantal cursussen te volgen om je competenties te vergroten. Zo kun je bijvoorbeeld een telefoontraining doen waarbij je leert telefonisch afspraken te maken, klant- en servicegericht te telefoneren en verkoopgesprekken te voeren.

Wat belangrijk is bij het uitoefenen van een callcenter functie is het spreken van vloeiend Nederlands. Daarnaast kunnen andere talen ook gewenst zijn. Sommige bedrijven vragen bijvoorbeeld ook of je vloeiend Engels, Frans of Duits spreekt. Het kan dus zeker in jouw voordeel werken als je meerdere talen vloeiend spreekt.

Naast vloeiend en helder spreken zijn er bepaalde kwaliteiten waarover je moet beschikken als je aan de slag wilt in de callcenter branche. Als callcenter talent ben je namelijk niet enkel en alleen maar aan het bellen. Naast het bellen zijn er vaak ook andere taken die je uit moet voeren. Zo moet je bijvoorbeeld data rapporteren of gesprekken die je hebt gehad afhandelen. Soms moet je na een gesprek namelijk loggen. Wat dat inhoudt is dat je een korte samenvatting schrijft van wat er besproken is in het gesprek. Mocht de klant dan nog een keer bellen dan kun je de loggegevens erbij pakken en zien wat je toendertijd besproken hebt met de klant. Het is dus belangrijk dat je helder kunt spreken aan de telefoon, je moet begrip kunnen tonen, je moet kunnen overtuigen, snel kunnen schakelen tussen programma’s en flexibel kunnen denken. Naast deze kwaliteiten moet je het leuk vinden om op een kantoor achter een computer te werken en met mensen te bellen. Daarnaast moet je het oplossen van problemen zien als een uitdaging.

Doorgroeimogelijkheden?

Er bestaan voor callcenter talenten doorgroeimogelijkheden. Het ligt eraan waar jouw voorkeuren, ervaring en kwaliteiten liggen om door te kunnen stromen in een andere functie. Het is bijvoorbeeld mogelijk om door te stromen naar een leidinggevende functie waarbij je wellicht leiding gaat geven aan een team of afdeling. Je kunt er daarnaast ook voor kiezen om cursussen te volgen om jouw doorgroeimogelijkheden verder te vergroten.

Mail alert

Ontvang callcenter vacatures per mail

Afmelden kan op ieder moment.