Filteren
Fulltime/parttime
Beroepsgroep

Callcenter vacatures

801 vacatures

Gesorteerd op Datum

Klantenservice medewerker bij Marktplaats in Enschede

Vind jij het leuk om ondernemers te helpen en te adviseren met campagnes en eventuele advertentiebudgetten? Kom dan werken bij Marktplaats in Enschede! Wat ga je doen? ... Lees meer

Klantenservice medewerker

Wil jij werken in een grote internationale organisatie, zoek je een vaste baan en ben je servicegericht? In deze functie ben jij het eerste telefonische aanspreekpunt voor klanten... Lees meer

Customer Support Medewerker

Voor onze opdrachtgever in Delft zijn wij op zoek naar proactieve Customer Support Medewerkers. Het is jouw taak om alle vragen die binnenkomen via de telefoon, e-mail en chat... Lees meer

Callcenter medewerker

Als callcenter medewerker lever je een bijdrage aan de landelijke bestrijding van de coronacrisis. Je bent hiervoor dagelijks inzetbaar op telefonische dienstverlening, zowel voor... Lees meer

KPN klantenservice medewerkers

Voor KPN zijn wij op zoek naar klantenservice medewerkers voor onbepaalde tijd. De functie van klantenservice medewerker betreft een inbound functie, je wordt dus gebeld door... Lees meer

GGD | Klantenservice |

Als customer service specialist voor het coronatest afsprakennummer zul je dagelijks gebeld worden door mensen die een afspraak willen maken om zich te laten testen op het... Lees meer

GGD | Klantenservice | Parttime

Als customer service representative voor het coronatest afsprakennummer zul je dagelijks gebeld worden door mensen die een afspraak willen maken om zich te laten testen op het... Lees meer

Klantenservice medewerker KPN

Als callcenter medewerker bij KPN , doe jij net dat stapje extra om de klant te helpen. Jij wordt gebeld door bestaande en nieuwe klanten van KPN, met de meest uiteenlopende... Lees meer

Klantadviseur | KPN | Webhelp

Webhelp is op zoek naar klantenservice medewerkers voor KPN. Als klantenservice medewerker bij KPN sta jij dagelijks in contact met klanten die vragen of problemen hebben. Dit kan... Lees meer

Medewerker klantenservice parttime

Samen met jouw collega's zorg je ervoor dat zelfs de mensen in Oostenrijk lekker slapen! Wat jouw werkzaamheden zijn: •aannemen van binnenkomende telefoontjes en te woord... Lees meer

Klantenservice medewerker servicedesk

Als klantenservice medewerker servicedesk sta jij dagelijks in contact met 3 tot 1.200 bedrijven. Ben jij gemotiveerd en sta je ervoor open om veel bij te leren? Dat wordt binnen... Lees meer

Commercieel klantenservicemedewerker

Als commercieel klantenservice medewerker houd je je hoofdzakelijk bezig met het benaderen van abonnees voor zowel commerciële als non-commerciële doeleinden. Wanneer het druk is... Lees meer

Klantenservice medewerker Bol.com

Dagelijks worden er duizenden producten online besteld. Zeker in deze periode is het fijn om niet de deur uit te moeten om je aankopen in huis te kunnen halen. Al deze bestellingen... Lees meer

Parttime Klantenservice Medewerker

Al eens gedacht aan werken in een Contact Center? Als klantenservice medewerker heb je er het talent voor! Natuurlijk vanwege je vriendelijke stem. Maar ook omdat je gewend bent... Lees meer

Telefonist parttime

Als telefoniste ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten. Je neemt de telefoon aan en verbindt het telefoontje door naar de juiste contactpersoon. Je neemt de telefoon aan voor... Lees meer

Customer service medewerker

MEDEWERKER ORDERADMINISTRATIE (CUSTOMER SERVICE LOGISTIEK) IN REGIO ZUID-HOLLAND GEZOCHT! Voor Nippon Express in Voorschoten zijn wij op zoek naar een Medewerker... Lees meer

Medewerker Klantenservice Hypotheken, ABN AMRO

Ga jij graag klantgericht te werk? Heb je ervaring met telefonisch klantcontact en zoek jij een interessante baan in de financiële sector? Als jij per 05 oktober beschikbaar bent... Lees meer

Klantenservice medewerker gezocht voor een bekend merk in Maastricht

Are u ready to rumble? Voor een van onze opdrachtgevers zijn wij opzoek naar klantenservice medewerkers die zowel fulltime als parttime aan de slag gaan voor een bekende aanbieder... Lees meer

Klantenservice medewerker bij Marktplaats in Enschede

Vind jij het leuk om ondernemers te helpen en te adviseren met campagnes en eventuele advertentiebudgetten? Kom dan werken bij Marktplaats in Enschede! Wat ga je doen? ... Lees meer

Callcenter vacatures

Via uitzendbureau.nl kom je al snel terecht bij verschillende vacatures in de callcenter branche. Ben jij een waar verkooptalent? Kun jij anderen overtuigen? Wil jij werken in de commercie? Dan heb jij het zogenaamde callcenter DNA. Er staan verschillende callcenter vacatures online waarvoor uitzendbureau.nl nog op zoek is naar de juiste kandidaat. Doe meer ervaring op in de callcenter branche door aan de slag te gaan bij een leuke werkgever via uitzendbureau.nl. Zorg dat je groeit en jezelf verder ontwikkelt.

Werken als callcenter talent

Wil jij aan het werk binnen de callcenter branche? Bekijk dan de openstaande vacatures op uitzendbureau.nl en sla je slag. In verschillende plaatsen en gemeenten zijn er meerdere callcenter vacatures te vinden. Ben jij op zoek naar een callcenter functie zoek dan eens in Amsterdam, Maastricht of Utrecht. In deze grotere steden vind je vaak meerdere vacatures die openstaan in de callcenter branche. Ook in kleinere steden kan het zo zijn dat jij jouw droombaan tegenkomt. Kijk dus ook zeker eens naar callcenter vacatures in Zoetermeer, Deventer of Drunen. Ook daar zitten bedrijven die op zoek zijn naar callcenter talent. Kom werken bij een leuke werkgever bij jou in de buurt. Wist jij dat je callcenter functies vaak uit kunt voeren in zowel een fulltime-, parttime- als bijbaan? Het maakt dus niet uit of je een baan zoekt waar je fulltime aan de slag kunt of een die je gemakkelijk kunt combineren met je studie. Sla dus nu je slag en ga aan het werk als callcenter medewerker!

Callcenter functies

Tot nu toe hebben wij het over callcenter talent. Er bestaan namelijk meerdere functies binnen de callcenter branche. Je kunt aan de slag gaan als callcenter medewerker, klantenservicemedewerk(st)er, helpdeskmedewerker of webcare medewerker. Wat er binnen deze functies van jou wordt verwacht? Lees verder en ontdek de functie die bij je past.

  • Callcenter medewerker: Als jij een echte lefgozer, sociaal, mondeling sterk en overtuigend bent dan heb jij hét callcenter talent waarmee je aan de slag kunt gaan als callcenter medewerker
  • Klantenservicemedewerker: Ben jij een communicatietalent? Vind je het een uitdaging en leuk om outbound te bellen? Zou jij als receptionist(e) aan de slag willen gaan en ben jij graag het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie? Dan is klantenservicemedewerk(st)er de ideale functie voor jou.
  • Helpdeskmedewerker: Hou jij klanten graag tevreden? Als helpdeskmedewerker word je vaak flexibel ingezet en is het jouw taak om te zorgen voor de ultieme customer experience. Dus zet jij de klant altijd op nummer 1? Dan ben jij de helpdeskmedewerker waar wij naar op zoek zijn.
  • Webcare medewerker: Ben jij social media fan? Wil jij jouw creativiteit, schrijf- en techinisch talent graag inzetten? Ga dan aan de slag als webcare medewerker en beantwoord alle vragen van klanten via Facebook, Twitter, Instagram en andere social kanalen welke door de werkgever ingezet worden.

Wat je precies voor werkzaamheden zult verrichten in een callcenter functie hangt dus af van welke functie je graag wilt bekleden. Uiteraard kun je ook meerdere functies combineren als de werkgever daarmee instemt. Het is daarom belangrijk om uit te zoeken welke functies jou het meest aanspreken, waar jouw krachten liggen en waaraan het bedrijf behoeften heeft. Op deze manier creëer jij voor jezelf de perfecte baan.

Wat zijn de werkzaamheden van een callcenter talent?

Wat je precies doet als callcenter talent hangt af van de functie. Over het algemeen houden callcenter talenten zich bezig met klantenservice- of verkoopdiensten. Hierbij staat het beantwoorden van vragen of het verkopen van een dienst of product centraal. Er is nog wel een verschil in de callcenter branche, namelijk inbound en outbound. Inbound is vaak meer gericht op het servicegedeelte van outbound richt zich meer op de verkoop van een dienst of product. Heb jij naast communicatieve vaardigheden gevoel voor sales? Dan is een outbound functie misschien meer iets voor jou. Als inbound medewerker voer je meestal geen verkoopgesprekken maar is het wel mogelijk om de producten of diensten aan te bieden aan de klant. Vervolgens kan een andere werknemer of outbound medewerker de aanbieding met de klant verder afhandelen. Waar je als callcenter in bijna iedere functie mee te maken krijgt zijn de volgende werkzaamheden:

  • Het maken van afspreken
  • Klachten afhandelen
  • Het aanbieden van informatie
  • Het voeren van verkoopgesprekken

Waar ga ik aan de slag?

Je kunt overal in Nederland aan de slag binnen de callcenter branche. De reden daarvoor is dat de dienstensector in Nederland groot is. Omdat er vaak ook veel studenten in de callcenter branche werken komen en gaan er veel mensen. Dit betekend dat het aanbod in vacatures vaak groot is. Hou het aanbod op uitzendbureau.nl dus goed in de gaten. Het kan zomaar zijn dat er morgen een leuke callcenter vacature bij jou in de buurt voorbij komt. Wil jij er zeker van zijn dat je geen callcenter vacature meer misloopt? Meld jezelf dan aan voor de e-mailnotificatie. Op deze manier zorg jij er zelf voor dat je altijd en overal op de hoogte bent en kunt blijven van het laatste aanbod.

Hoe word ik een callcenter talent?

Je hoeft geen opleiding te volgen om callcenter talent te worden. Meestal is het wel gewenst dat je een interne cursus volgt. Tijdens de cursus leer je vaak meer over het product of de dienst van het bedrijf waarvoor jij aan de slag gaat. Zit je meer aan de outbound kant dan krijg je vaak ook nog een soort salestraining waarin verschillende verkoopstrategieën behandelt worden. Het is uiteraard wel mogelijk om zelf een aantal cursussen te volgen om je competenties te vergroten. Zo kun je bijvoorbeeld een telefoontraining doen waarbij je leert telefonisch afspraken te maken, klant- en servicegericht te telefoneren en verkoopgesprekken te voeren.

Wat belangrijk is bij het uitoefenen van een callcenter functie is het spreken van vloeiend Nederlands. Daarnaast kunnen andere talen ook gewenst zijn. Sommige bedrijven vragen bijvoorbeeld ook of je vloeiend Engels, Frans of Duits spreekt. Het kan dus zeker in jouw voordeel werken als je meerdere talen vloeiend spreekt.

Naast vloeiend en helder spreken zijn er bepaalde kwaliteiten waarover je moet beschikken als je aan de slag wilt in de callcenter branche. Als callcenter talent ben je namelijk niet enkel en alleen maar aan het bellen. Naast het bellen zijn er vaak ook andere taken die je uit moet voeren. Zo moet je bijvoorbeeld data rapporteren of gesprekken die je hebt gehad afhandelen. Soms moet je na een gesprek namelijk loggen. Wat dat inhoudt is dat je een korte samenvatting schrijft van wat er besproken is in het gesprek. Mocht de klant dan nog een keer bellen dan kun je de loggegevens erbij pakken en zien wat je toendertijd besproken hebt met de klant. Het is dus belangrijk dat je helder kunt spreken aan de telefoon, je moet begrip kunnen tonen, je moet kunnen overtuigen, snel kunnen schakelen tussen programma’s en flexibel kunnen denken. Naast deze kwaliteiten moet je het leuk vinden om op een kantoor achter een computer te werken en met mensen te bellen. Daarnaast moet je het oplossen van problemen zien als een uitdaging.

Doorgroeimogelijkheden?

Er bestaan voor callcenter talenten doorgroeimogelijkheden. Het ligt eraan waar jouw voorkeuren, ervaring en kwaliteiten liggen om door te kunnen stromen in een andere functie. Het is bijvoorbeeld mogelijk om door te stromen naar een leidinggevende functie waarbij je wellicht leiding gaat geven aan een team of afdeling. Je kunt er daarnaast ook voor kiezen om cursussen te volgen om jouw doorgroeimogelijkheden verder te vergroten.

Bekijk recent gesloten vacatures »

Ontvang de nieuwste vacatures voor deze zoekopdracht per mail

Afmelden kan op ieder moment.