Filteren
Fulltime/parttime
Beroepsgroep

Administratieve vacatures

1.367 vacatures Pagina 1 van 92

Administratief Excel talent (parttime tijdelijk)

Voor onze opdrachtgever in Boxtel zijn we tijdelijk op zoek naar een administratieve ondersteuning voor de afdeling Kwaliteit en Productontwikkeling. Vanaf medio januari tot (naar... Lees meer

Per direct aan de slag als parttime klantenservice medewerker in Amsterdam

Heb jij enige klantcontactervaring en werk jij het liefst in een gezellig team? Wil je €11,- a €12,- verdienen en ben je minimaal 32 uur in de week beschikbaar? Lees dan snel... Lees meer

Parttime HR officer

Heb jij affiniteit met het up to date houden van HR-systemen, is het helpen van mensen jouw drijfveer en wil je in dynamische en leerzame omgeving werken? Dan hebben wij een leuke... Lees meer

Allround verkoper met bouw en/of klus ervaring!

Ben jij fulltime beschikbaar, heb jij kennis van hout-en bouwmateriaal & heb jij ervaring met verkoop? TOP! Wij zoeken namelijk onze vaste opdrachtgever een verkoper met kennis... Lees meer

Administratief medewerker

Heb jij ervaring met orderverwerking en kennis van supply chain? Beheers je daarnaast de Engelse en Nederlandse taal uitstekend? Dan hebben wij een leuke uitdaging voor je! Als... Lees meer

Administratief medewerker

Voor Athlon Car Lease zijn we in Almere voor lange termijn op zoek naar een administratief talent met ervaring in contract administratie! Heb je interesse? Lees dan snel verder!... Lees meer

Editorial contracts & payments coordinator

Are you looking to take the next step in your career? Do you have strong administrative skills and would you love to work in an international company in Amsterdam? Have a strong... Lees meer

Administratief medewerker

Voor een relatie van Randstad zijn wij op zoek naar een enthousiaste accountmanager sales in de AGF sector. Hier zal je verantwoordelijk zijn voor de verkoop van verschillende AGF... Lees meer

Planner

Nieuwe uitdaging bij internationale organisatie in telecombranche, opzoek naar ervaren planners die communicatief vaardig zijn en goed prioriteiten kunnen stellen. De functie... Lees meer

Marketing medewerker

Ben jij digital-minded? Weet jij als geen ander hoe je trends in de maatschappij omzet in inspirerende en relevante content? Dan kun jij vast niet wachten om aan de slag te gaan... Lees meer

Medewerker klantenservice

In deze afwisselende functie van customer service medewerker help je klanten aan een passende oplossing voor hun vraag. Je beantwoordt via de mail of telefoon vragen over... Lees meer

Administratief medewerker

Ben jij klaar voor een nieuwe carrièrestap? Zou je graag je commerciële vaardigheden en productkennis verder willen ontwikkelen binnen de Retail? Ga jij onze winkels nog... Lees meer

Administratief-juridisch medewerker

JURIDISCH ADMINISTRATIEF MEDEWERKER | MBO 4+ WERK- EN DENKNIVEAU | PARTTIME 16 UREN PER WEEK | SALARISINDICATIE AFHANKELIJK VAN DE KWALIFICATIES EN ERVARING   Heb jij... Lees meer

Medewerker klantcontact

Bij een bedrijf in Bergambacht dat trapliften verkoopt zijn ze opzoek naar een medewerker klantcontact voor 40 uur per week. Ben jij iemand die het leuk vindt om klanten te helpen... Lees meer

Administratief Medewerker

Voor Athlon Car Lease zijn we in Amsterdam op zoek naar een Rental & Mobility Officer. Heb je interesse? Lees dan snel verder! Over Athlon Athlon heeft als marktleider heel... Lees meer

Administratief medewerker

Ben jij handig met computers? En zie je jezelf werken in een jong team? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in de productie en handel van agrarische... Lees meer

Administratief medewerker

Ben jij analytisch en ga je graag accuraat te werk? Heb je goede communicatieve vaardigheden en werk je graag in een dynamische omgeving? Dan ben jij de ideale kandidaat voor de... Lees meer

Telefonist

TIJDELIJKE FUNCTIE TELEFONIST | BREDA | 24 - 40 UUR Je gaat aan de slag bij een snelgroeiende organisatie in Breda. Het is een organisatie met een informele werksfeer. Jij... Lees meer

medewerker project support

MEDEWERKER PROJECT SUPPORT | 40 UUR PER WEEK | VAST DIENSTVERBAND | NAARDEN Ben jij op zoek naar een afwisselende en dynamische baan? Ben jij een harde werker die telefonisch... Lees meer

Administratieve vacatures

Op uitzendbureau.nl vind je verschillende vacatures in de administratieve branche. Hou jij ervan om anderen te kunnen ondersteunen in een secretariële of financiële-administratieve omgeving? Dan is een beroep als administratief medewerker wellicht iets voor jou. Binnen de administratie kun je meerdere kanten opgroeien. Zo zijn er onder andere de functies secretarieel medewerker, secretaresse, receptioniste en bedrijfsadministratief medewerker. Als jij altijd wilt gaan voor een perfect resultaat, enthousiast wordt over financiën en administratie bekijk dan de administratieve vacatures. Start met werken bij een leuke werkgever en groei verder binnen deze branche.

Werken in de administratie

Als jij wilt werken in de administratie bekijk dan de administratieve vacatures op uitzendbureau.nl. Er staan in verschillende plaatsen meerdere vacatures in de administratie open waarvoor wij nog op zoek zijn naar een goede kandidaat. Bekijk bijvoorbeeld de vacatures in Utrecht, Breda en Rotterdam. Maar vergeet ook de kleinere plaatsen als Doesburg, Zaltbommel of Noordwijkerhout niet. Wie weet vind jij wel de vacature waar je naar op zoek bent. Solliciteer gemakkelijk via uitzendbureau.nl en kom werken in de administratieve branche.

Administratieve functies

Wat je precies voor werkzaamheden zult verrichten in een bepaalde administratieve functie hangt af van meerdere factoren. Zo ligt het aan het bedrijf waar je werkt en welke behoeften er binnen het bedrijf zijn. Er zijn werkgevers die de verschillende functies in administratie strikt van elkaar scheiden terwijl er ook werkgevers zijn die vinden dat verschillende administratieve functies onder de benaming administratief medewerker. Het kan ook zo zijn dat je administratieve werkzaamheden kunt en mag combineren met bijvoorbeeld sales-werkzaamheden. Als dat het geval is wordt je meestal een commercieel administratief medewerker genoemd. Mocht het zijn dat je specifieke financiële werkzaamheden uitvoert dan val je vaker in de functie van een financieel administratief medewerker. Zoals je merkt bestaan er veel verschillende functies binnen de administratieve sector. Het is belangrijk om uit te zoeken welke functies jou het meest aanspreken en waar jouw krachten liggen om zo een goede keuze te kunnen maken.

Wat zijn de werkzaamheden van een administratief medewerker?

De werkzaamheden van een administratief medewerker kunnen heel uiteenlopend zijn. Echter zijn er ook zaken die over het algemeen voor veel administratieve functies gelden. Een aantal van deze zaken worden hieronder benoemd:

  • Je beheert vaak en of meerdere agenda’s
  • De telefonische correspondentie verzorg je
  • Inkomende post sorteer je
  • Je ontvangt goederen
  • Je bent vaak het eerste gezicht voor bezoekers wat betekent dat je bezoekers ontvangt en inschrijft
  • Het bijhouden van debiteuren en/of crediteurenadministratie
  • Verschillende formulieren dien je te verwerken, denk daarbij aan bijvoorbeeld declaraties en bestellingen
  • Het opstellen van rapportages
  • Documenten archiveren.

Waar ga ik aan de slag?

Een administratief medewerker kan eigenlijk overal terecht. Eigenlijk iedere organisatie heeft te maken met administratie en daarvoor vaak ook administratieve medewerkers in dienst. Als administratief medewerker krijg je met verschillende collega’s te maken. Stel dat de receptie jouw werkplek is dan zie je iedere ochtend al jouw collega’s binnenkomen. Heb je meer de taak van een secretarieel medewerker dan zul je veel te maken hebben met de persoon waarvan jij secretaresse bent. Daarnaast hebben administratief medewerkers kans om nauw samen te werken met HR-managers, p&o medewerkers en commercieel medewerkers binnendienst. Het kan, mede afhankelijk van jouw functie en het bedrijf, afhangen met wie je het meest te maken zult krijgen.

Hoe word ik administratief medewerker?

In de meeste gevallen is een mbo-diploma vereist om administratieve werkzaamheden uit te mogen vieren. Je kunt verschillende, relevante, opleidingen kiezen. Een aantal van deze opleidingen zijn bijvoorbeeld:

  • Administratief medewerker mbo 2
  • Front Office mbo 3
  • Hbo Bedrijfsadministratie

Als administratief medewerker is het naast een diploma prettig als je over verschillende vaardigheden beschikt. Een aantal van deze vaardigheden zijn het managen van processen, organiseren, rapporteren, informatie analyseren, accuratesse, oplossingsgericht denkvermogen, zowel mondelinge- als schriftelijke communicatieve vaardigheden en bijvoorbeeld kennis van Microsoft Office pakketten.

Doorgroeimogelijkheden?

Er bestaan voor administratief medewerkers zeer zeker doorgroeimogelijkheden. Afhankelijk van jouw voorkeuren, ervaring en talenten kun je doorstromen in andere functies. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om door te stromen naar een meer financiele administratieve functie als blijkt dat daar jouw kracht en passie ligt. Daarnaast kun je ervoor kiezen om naast je werk een studie te volgen waardoor je bijvoorbeeld door kunt stromen naar een functie als hoofd van de administratie.

Bekijk recent gesloten vacatures »

Ontvang de nieuwste vacatures voor deze zoekopdracht per mail

Afmelden kan op ieder moment.