Filteren
Fulltime/parttime
Beroepsgroep

Administratieve vacatures

1.382 vacatures

Gesorteerd op Datum

Word fulltime administratief medewerker bij Vitens in Zwolle

Ben jij een teamplayer en heb jij administratieve skills? Dan past de functie fulltime administratief medewerker bij Vitens in Zwolle perfect bij jou! Wat ga je doen? ... Lees meer

Customer Support medewerker zakelijke markt voor een groen energiebedrijf in Nijmegen

Op zoek naar een uitdagende functie? Ga aan de slag als Customer Support medewerker zakelijke markt voor een groen bedrijf in Nijmegen. Wat ga je doen? Onze... Lees meer

Start als klantenservice medewerker bij PostNL Zakelijk in Leeuwarden

Als klantenservice medewerker bij PostNL Zakelijk in Leeuwarden wissel je bellen en administratieve taken af. Doorgroeien op de afdeling is mogelijk! Wat ga je doen? Als... Lees meer

Administratief medewerker

Voor deze leuke opdrachtgever in Weurt zijn wij per direct op zoek naar een administratief medewerker voor ongeveer 8 uur in de week. Het fijne aan deze functie is dat je de dagen... Lees meer

Medewerker informatiebeheer WABO

De afdeling Informatiebeheer (IB) van de Dienst Bedrijfsvoering (DBV) is de poortwachter van alle binnenkomende documentstromen van de Gemeente Den Haag. Op de afdeling dragen zij... Lees meer

Zorg dat uitzendbureaus jou kunnen vinden

Wil jij direct door uitzendbureaus benaderd worden voor interessante vacatures? Schrijf je dan nu in door je cv te plaatsen en zorg dat uitzendbureaus jou kunnen vinden.

Commercieel medewerker

Commercieel medewerker | Breda | Full time | Lange tijd Werken als commercieel medewerker binnendienst bij een mooie dynamische werkgever in Breda? Lees dan snel verder! wat... Lees meer

Logistiek administratief medewerker

Zoek jij een technische administratieve baan voor 32-40 uur per week? Lijkt het je leuk om in een informele werksfeer te werken? Dan is dit de perfecte functie voor jou! Wat... Lees meer

Administratief medewerker

Yes! Het salaris weer gestort. Dit is misschien wel een van de lekkerste dagen van de maand. Kan je eindelijk die schoenen kopen die je al in je mandje had zitten. Of je bent weer... Lees meer

Medewerker orderadministratie

Technisch onderlegd en administratieve werkervaring? Wat bieden wij jou 40 uur Bij goed functioneren kans op contract Salaris ligt tussen de € 1800 en €2200 bruto Wie ben... Lees meer

Verhuurmedewerker

Advies geven aan klanten en verantwoordelijk zijn voor het complete verhuurproces; dat zijn de uitdagende taken die bij deze functie horen! Voor Boels in Ede zijn wij op zoek naar... Lees meer

Hypotheekadviseur

Villa of appartement? In de stad of dorp? Wij zijn per direct op zoek naar een Hypotheekadviseur in de regio van Breda! Salarisindicatie van €3.000 op basis van 40 uur per week!... Lees meer

Customer Service medewerker

Jij regelt graag. Dus regel nu deze leuke baan achter de schermen bij een groot logistiek bedrijf in Breda! Ga fulltime aan de slag als customer service medewerker voor een... Lees meer

Consultant

Ben jij klaar om aan de slag te gaan als consultant? En heb jij interesse in de vakgebieden logistiek en supply chain? Dan is dit wellicht een baan voor jou! Wat bieden wij jou ... Lees meer

Administratief medewerker orderadministratie

Je komt te werken bij DELTA Fiber. Een bedrijf dat het belangrijk vindt om medewerkers te ontwikkelen. Met een prima startsalaris tussen de 11 en 12 euro per uur. Op een afdeling... Lees meer

Customer service medewerker

Over de functie Binnen deze functie ben je dagelijks bezig met het verwerken van verschillende orders van meerdere (grote) klanten. Jij denkt mee met de klant en verleent een... Lees meer

Logistiek planner

Op zoek naar een vaste baan? Wil jij zowel administratief als operationeel bezig zijn? Wil jij logistieke administratiestromen faciliteren, beheren en aansturen? Wil jij een... Lees meer

Medewerker financiële administratie

In deze functie werk je samen met je collega's en draag je zorg voor een nauwkeurige en soepele bedrijfsvoering van de financiële afdeling. Het inboeken, controleren en... Lees meer

Medewerker Verwerken en Behandelen

Voor de Rechtbank in Den Haag zijn wij op zoek naar een medewerker verwerken en behandelen. Heb jij een afgeronde MBO 4 diploma administratief of juridisch in the pocket en... Lees meer

Adviseur Communicatie

Voor de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland zijn wij op zoek naar een enthousiaste Adviseur Communicatie met HR ervaring voor 32 tot 36 uur per week. Wil jij meedenken en... Lees meer

Administratieve vacatures

Op uitzendbureau.nl vind je verschillende vacatures in de administratieve branche. Hou jij ervan om anderen te kunnen ondersteunen in een secretariële of financiële-administratieve omgeving? Dan is een beroep als administratief medewerker wellicht iets voor jou. Binnen de administratie kun je meerdere kanten opgroeien. Zo zijn er onder andere de functies secretarieel medewerker, secretaresse, receptioniste en bedrijfsadministratief medewerker. Als jij altijd wilt gaan voor een perfect resultaat, enthousiast wordt over financiën en administratie bekijk dan de administratieve vacatures. Start met werken bij een leuke werkgever en groei verder binnen deze branche.

Werken in de administratie

Als jij wilt werken in de administratie bekijk dan de administratieve vacatures op uitzendbureau.nl. Er staan in verschillende plaatsen meerdere vacatures in de administratie open waarvoor wij nog op zoek zijn naar een goede kandidaat. Bekijk bijvoorbeeld de vacatures in Utrecht, Breda en Rotterdam. Maar vergeet ook de kleinere plaatsen als Doesburg, Zaltbommel of Noordwijkerhout niet. Wie weet vind jij wel de vacature waar je naar op zoek bent. Solliciteer gemakkelijk via uitzendbureau.nl en kom werken in de administratieve branche.

Administratieve functies

Wat je precies voor werkzaamheden zult verrichten in een bepaalde administratieve functie hangt af van meerdere factoren. Zo ligt het aan het bedrijf waar je werkt en welke behoeften er binnen het bedrijf zijn. Er zijn werkgevers die de verschillende functies in administratie strikt van elkaar scheiden terwijl er ook werkgevers zijn die vinden dat verschillende administratieve functies onder de benaming administratief medewerker. Het kan ook zo zijn dat je administratieve werkzaamheden kunt en mag combineren met bijvoorbeeld sales-werkzaamheden. Als dat het geval is wordt je meestal een commercieel administratief medewerker genoemd. Mocht het zijn dat je specifieke financiële werkzaamheden uitvoert dan val je vaker in de functie van een financieel administratief medewerker. Zoals je merkt bestaan er veel verschillende functies binnen de administratieve sector. Het is belangrijk om uit te zoeken welke functies jou het meest aanspreken en waar jouw krachten liggen om zo een goede keuze te kunnen maken.

Wat zijn de werkzaamheden van een administratief medewerker?

De werkzaamheden van een administratief medewerker kunnen heel uiteenlopend zijn. Echter zijn er ook zaken die over het algemeen voor veel administratieve functies gelden. Een aantal van deze zaken worden hieronder benoemd:

  • Je beheert vaak en of meerdere agenda’s
  • De telefonische correspondentie verzorg je
  • Inkomende post sorteer je
  • Je ontvangt goederen
  • Je bent vaak het eerste gezicht voor bezoekers wat betekent dat je bezoekers ontvangt en inschrijft
  • Het bijhouden van debiteuren en/of crediteurenadministratie
  • Verschillende formulieren dien je te verwerken, denk daarbij aan bijvoorbeeld declaraties en bestellingen
  • Het opstellen van rapportages
  • Documenten archiveren.

Waar ga ik aan de slag?

Een administratief medewerker kan eigenlijk overal terecht. Eigenlijk iedere organisatie heeft te maken met administratie en daarvoor vaak ook administratieve medewerkers in dienst. Als administratief medewerker krijg je met verschillende collega’s te maken. Stel dat de receptie jouw werkplek is dan zie je iedere ochtend al jouw collega’s binnenkomen. Heb je meer de taak van een secretarieel medewerker dan zul je veel te maken hebben met de persoon waarvan jij secretaresse bent. Daarnaast hebben administratief medewerkers kans om nauw samen te werken met HR-managers, p&o medewerkers en commercieel medewerkers binnendienst. Het kan, mede afhankelijk van jouw functie en het bedrijf, afhangen met wie je het meest te maken zult krijgen.

Hoe word ik administratief medewerker?

In de meeste gevallen is een mbo-diploma vereist om administratieve werkzaamheden uit te mogen vieren. Je kunt verschillende, relevante, opleidingen kiezen. Een aantal van deze opleidingen zijn bijvoorbeeld:

  • Administratief medewerker mbo 2
  • Front Office mbo 3
  • Hbo Bedrijfsadministratie

Als administratief medewerker is het naast een diploma prettig als je over verschillende vaardigheden beschikt. Een aantal van deze vaardigheden zijn het managen van processen, organiseren, rapporteren, informatie analyseren, accuratesse, oplossingsgericht denkvermogen, zowel mondelinge- als schriftelijke communicatieve vaardigheden en bijvoorbeeld kennis van Microsoft Office pakketten.

Doorgroeimogelijkheden?

Er bestaan voor administratief medewerkers zeer zeker doorgroeimogelijkheden. Afhankelijk van jouw voorkeuren, ervaring en talenten kun je doorstromen in andere functies. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om door te stromen naar een meer financiele administratieve functie als blijkt dat daar jouw kracht en passie ligt. Daarnaast kun je ervoor kiezen om naast je werk een studie te volgen waardoor je bijvoorbeeld door kunt stromen naar een functie als hoofd van de administratie.

Bekijk recent gesloten vacatures »

Ontvang de nieuwste vacatures voor deze zoekopdracht per mail

Afmelden kan op ieder moment.