DHL Express is wereldleider in expressleveringen en logistiek. Onze locatie in Maastricht is het financiële expertisecentrum, waar complexe financiële diensten worden geleverd voor de regio. Ons Shared Service Center biedt werk aan meer dan 550 medewerkers, afkomstig uit 40 verschillende landen.
FunctieomschrijvingHet eCommerce Accounting-team in Maastricht is een jong en dynamisch team. Als Medewerker Crediteurenadministratie ben je verantwoordelijk voor het verwerken en betalen van inkomende facturen voor DHL eCommerce Benelux.
Jouw taken:
- Verwerken en coderen van inkomende facturen;
- Onderzoeken van vragen met betrekking tot verwerkte facturen;
- Verwerken van correcties en onderzoek van verzoeken;
- Uitvoeren van maandafsluiting, rapportage en accountreconciliaties;
- Voorbereiden en verwerken van betalingsbatches;
- Onderhouden van een positieve relatie met zakenpartners;
- Onderzoeken van knelpunten in het proces.
- MBO-opleiding (economisch/financieel) met ervaring in een administratieve omgeving;
- Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden;
- Goede kennis van MS Office, met name MS Excel;
- Ervaring met ERP-systemen (Oracle, SAP, Basware);
- Ervaring met crediteurenadministratie is een pre;
- Je beheerst vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van de Engelse taal.
DHL is een gecertificeerde Great Place To Work, waar vertrouwen en veiligheid centraal staan. Wij bieden:
- Een competitief salaris, bonussen en een sterk pensioenplan;
- Diverse secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Veel opleidingsmogelijkheden.
Interesse? Solliciteer nu en sluit je aan bij ons team in Maastricht!
ContactgegevensRobin Mertz
Jonkheer Ruysstraat 95
6221 VS Maastricht
Telefoon: +31851247255
Email: r.mertz@werk.olympia.nl
2800