Dit ga je doen
Als Logistiek Administratief Medewerker speel je een belangrijke rol in het logistieke proces en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt. Je bent actief bezig met het oplossen van eventuele problemen.
In deze functie ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten. Je neemt telefoontjes en e-mails van klanten aan en geeft informatie over onze producten en diensten. Je plant transporten en maakt picklijsten in ons CRM-systeem voor de magazijnen. Ook zorg je voor de benodigde exportdocumenten. Je controleert of klanten binnen hun kredietlimiet blijven en behandelt klachten, retouren en kwaliteitskwesties samen met andere afdelingen. Je houdt klantendossiers en het CRM-systeem up-to-date en neemt zelf contact op met klanten als dat nodig is. Dit kan zowel in het Nederlands als in het Engels zijn. Een goede beheersing van beide is dus belangrijk!
Je werkt nauw samen met de afdelingen Financiën, Kwaliteit en Verkoop om ervoor te zorgen dat alles goed verloopt en onze klanten tevreden zijn.
Organisatie- en afdelingomschrijving
Meer dan 100 mensen zetten zich in op de productielocaties in beide productielocaties. In Raamsdonksveer bevindt zich ook het kantoor, dat onlangs is uitgebreid met een grote testkeuken, een moderne fitnessruimte en een nieuw magazijn. Op de andere locatie is de opslagcapaciteit vergroot. Het bedrijf blijft groeien! De belangrijkste succesfactor is de continue aandacht voor kwaliteit en voedselveiligheid. Dit begint bij zorgvuldige inkoop, aanvoer en controle van grondstoffen en eindigt pas met een tevreden klant.
Samen met 4 andere collega's werk je op kantoor naast het magazijn. Je team is gedreven, gezellig en virendelijk naar elkaar. Je gaat voor 16 uur per week aan de slag waarbij je in overleg gaat kijken welke dagen je gaat werken.
Zoek jij een baan voor 16 uur per week? Solliciteer dan snel! Heb je vragen? Bel naar de vestiging en vraag naar Justin
2500
- 3400