Als Customer Support ben je enthousiast en ga jij voor de 100% positieve klantervaring. Er vallen verschillende verantwoordelijkheden onder jou, van het ontvangen van klanten tot aan het beantwoorden van vragen. Je draagt zorg aan de orders, de planning en het opvolgen hiervan.
Hoe ziet een dag er verder uit?
- Je handelt klachten af en zoekt altijd naar een passende oplossing;
- Je beantwoordt de vragen van de klant via de e-mail of telefoon;
- Je verzorgt de rondleiding voor bestaande en potentiële klanten in de showroom.
Je bent een visite kaartje voor het bedrijf wat betreft klanten. Je vindt het ook geen probleem om acquisitie te doen en samen met het team ben jij eindverantwoordelijk. Je hebt een empathisch vermogen, biedt graag een luisterend oor en denkt altijd in oplossingen. Van A tot Z regel jij het bestelproces met als doel tevreden klanten en een positieve relatie.
Dit betreft een fulltime functie, maar 32 uur is ook goed.
- Salaris tussen de €2.400 en €3.400 bruto per maand bij 40 uur per week;
- Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
- 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
- Pensioenregeling;
- Direct op contract bij de opdrachtgever;
- Thuiswerken is mogelijk;
- 30% korting op eigen aankopen in het assortiment;
- Aandacht en ruimte voor jouw eigen ontwikkeling dmv trainingen;
- Borrels en teamuitjes.
Een leuke dynamische werkomgeving en een baan waar ruimte en vrijheid mogelijk zijn. Interesse? Reageer via de blauwe knop of bel naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki. Dan vertellen wij jou graag meer over deze leuke baan!