Wil jij een afwisselende baan met zowel klantencontact als administratieve taken? Kijk snel verder!
Als customer service medewerker zorg jij ervoor dat alles goed verloopt. De klant belt jou op met een bepaalde order, jij voert de order in het systeem en kijkt naar de planning voor een haalbare leverdatum. Komt er iets tussendoor en is de planning uiteindelijk niet haalbaar? Jij belt de klant op om dit uit te leggen en om een nieuwe leverdatum te bepalen. Daarnaast voer jij een aantal administratieve taken uit. Denk hierbij aan het verwerken van de orders- en facturen, het controleren van de vrachtbrieven en het invoeren van klantgegevens. Dit doe jij in het Exact systeem. Deze functie staat fulltime open, maandag tot en met vrijdag. Jij begint in overleg tussen 08:00 en 09:00 uur.
Wat we biedenWij zijn op zoek naar een customer service medewerker voor de lange termijn. Daarom is de kans groot dat jij op den duur een contract voor onbepaalde tijd krijgt. Daarnaast bieden wij jou het volgende:
- Startsalaris tussen de €2300 en €2500 bruto per maand op fulltime basis;
- 25 vakantiedagen, pensioenopbouw en 8,33% vakantiegeld;
- Reiskostenvergoeding in overleg;
- Keuze tussen een wekelijkse- en 4 wekelijkse verloning;
- Een prettig kantoor met gezellige collega's;
- Via Unique kan je diverse cursussen en trainingen volgen.
- Jij hebt mbo 4 werk- en denkniveau;
- Bij voorkeur heb jij een opleiding richting bedrijfsadministratie of managementassistent;
- Jij hebt ervaring met Exact en bent fulltime beschikbaar;
- Jij beheerst de Nederlandse taal;
- Jij bent nauwkeurig, enthousiast en betrouwbaar.
Als fulltime customer service medewerker ga jij werken bij een bedrijf dat zich bezig houdt met het recyclen van vetten. Binnen Nederland hebben zij twee vestigingen. Jij komt te werken op de vestiging in Dronten, waar ongeveer 20 andere medewerkers werkzaam zijn. Dronten is per auto gemakkelijk bereikbaar is vanaf bijvoorbeeld Kampen, Emmeloord of Lelystad.
2300 - 2500