Wegens uitbereiding zijn wij op zoek naar een nieuwe collega binnen het facilitaire team!
Als facility coördinator krijg je (na een grondige inwerkperiode) je eigen rayon toegewezen. Hier krijg je de kans om het beheer van nieuwe vestigingen van het begin tot het einde te leiden. Uiteraard sta je er niet alleen voor; je werkt samen in een gezellig team met een facilitair manager en een collega facility coördinator. Deze rol biedt een uitdagende en dynamische omgeving waarin je ruimte krijgt voor eigen initiatieven.
Maar welke taken behoren er tot deze functie?
- Je wordt verantwoordelijk voor bestaande en nieuwe vestigingen binnen jouw rayon;
- Je stuurt leveranciers aan met als doel het naleven van de afspraken en kwaliteitsnormen;
- Je beheert onderhoudsplannen en schakelt zo nodig externe onderhoudspartijen in;
- Je controleert keuringsrapporten en beheerd data door middel van de onderhoudssoftware;
- Je lost meldingen van schade en storingen op;
- Je houdt het ontruimingsplan up-to-date en je bent verantwoordelijk voor het veiligheidsplan en team;
- Je vraagt offertes aan voor (bouw) werkzaamheden en besteld bedrijfskleding en gereedschappen.
Kortom, binnen deze functie kan je je eigen agenda beheren, krijgt je veel vrijheid en afwisseling en hoeft geen dag er hetzelfde uit te zien.
- Een mooi salaris vanaf €2.900,- bruto per maand o.b.v. kennis, ervaring en fulltime dienstverband;
- Een laptop en telefoon van de zaak;
- Een bedrijfsauto voor zakelijke reizen;
- Een baan waar je genoeg verantwoordelijkheden en uitdagingen krijgt binnen een internationale omgeving.