Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar een hands-on beleidsmedewerker facilitaire zaken. In een periode van 8 maanden voer je operationele facilitaire zaken uit, neem je aanbestedingstrajecten waar en heb je een actieve rol in de verbouwing van het gemeentehuis en de tijdelijke huisvesting.
- Je werkt mee aan de visie op facilitair management binnen onze gemeente en vertaalt dit naar beleid. In dat kader ben je verantwoordelijk voor de beleidsadvisering aan management en directie.
- Je bent onderdeel van het project Verbouw en adviseert daarbij op alle facilitaire vraagstukken op het gebied van verbouw, tijdelijke werklocatie(s) en hybride werken.
- Je zorgt voor het opstellen en het up to date houden van het contractbeheer op het gebied van facilitaire dienstverlening.
- Je bent daarbij verantwoordelijk voor het beheer van lopende contracten en het aanjagen van of deelnemen aan aanbestedingstrajecten.
- Je bewaakt de samenhang en uitvoering van het beleid binnen de diverse onderdelen van het facilitair management in combinatie met het project Verbouw.
- Je adviseert de teammanager en bent vraagbaak voor je collega's.
- Je bent verantwoordelijk voor het beheer van de facilitaire contracten.
- Afhandeling van facturen.
- Je neemt deel aan werkgroepen op het gebied van huisvesting
In verband met de Wet DBA (Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties) is het voor deze opdracht niet mogelijk om als zzp'er te factureren. Matchd biedt diverse soorten dienstverbanden aan. We gaan hierover graag met je in gesprek om samen te kijken welk dienstverband het beste aansluit bij jouw wensen en situatie. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en een toelichting op de mogelijkheden.
8 maanden - 24 tot 32 uur - 0.89 FTE
- HBO werk- en denkniveau
- Ervaring met facilitaire projecten en aanbestedingen
- Aantoonbare hands-on mentaliteit
- Minimaal 2 jaar ervaring met werken in een gemeentelijke organisatie
- Meer jaren aantoonbare en recente ervaring in een vergelijkbare functie met vergelijkbare verantwoordelijkheden