We hebben er allemaal mee te maken: de belastingplicht. En wat is er nu vervelender dan dat je hier niet uit komt of dit niet begrijpt? En dat is waarom we op zoek zijn naar jou! Als fulltime administratief medewerker in Heemskerk sta jij namelijk burgers te woord om ze te helpen bij vragen, problemen én bedenk je dus oplossingen. Zo geef jij een positieve draai aan belasting. Dagelijks heb je contact met burgers die vragen hebben over de financiën. Je helpt ze met betalingsproblemen en zoekt naar oplossingen als passende betalingsafspraken. Daarnaast houd je je bezig met de administratie. Denk aan uitstel van betaling aanvragen, kwijtschelding en bezwaarschriften. Het aller belangrijkste is dat jij anderen dus kunt helpen!
Het bedrijf
Als fulltime administratief medewerker in Heemskerk kom je terecht op de afdeling invordering. Je gaat aan de slag voor een organisatie die voor verschillende gemeenten in Noord-Holland uitvoeringswerkzaamheden WOZ (Wet waardering onroerende zaken) en de heffing invordering van verschillende gemeenschappelijke belastingen op zich neemt. Moet jij hier dan alles van weten? Nee! Leergierigheid en vooruitstrevendheid zijn enorm belangrijk. Zij werken samen met jou aan je ontwikkeling en bieden lekker veel vrijheid.
Wat wij bieden- Een salaris in schaal 7 volgens de SGO cao;
- Werken bij een werkgever met veel ontwikkelingsmogelijkheden;
- Gezelligheid, vrijheid én een informele sfeer op de werkvloer.
- Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
- Interesse in juridische dienstverlening of belasting;
- Je beheerst de Nederlandse taal perfect.
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
€2545 - €3612 per maand