Verantwoordelijk voor het vergroten van de lokale zichtbaarheid en vindbaarheid van onze Olympia vestiging Arnhem is je hoofddoel. Het betreft een zelfstandige functie waarin je veel vrijheid hebt om hier jouw eigen draai aan te geven. Denk hierbij aan:
- Opstellen van een strategisch marketing en communicatieplan;
- Bijdragen aan de professionalisering van alle marketing en communicatieactiviteiten;
- Het creëren van aantrekkelijke content voor diverse online en offline kanalen;
- Het beheren van de sociale media van Olympia Arnhem en het ontwikkelen van strategieën om de betrokkenheid van volgers te vergroten;
- Verzorgen van beeldmateriaal en reclame-uitingen;
- Het creëren van en opzetten van lokale marketingacties;
- Het organiseren van evenementen, campagnes en promoties om onze naamsbekendheid te vergroten en nieuwe klanten aan te trekken;
- In kaart brengen van lokale events en bijeenkomsten welke relevant zijn voor de organisatie;
- Creatieve attenties bedenken voor medewerkers, klanten en prospects;
- Het monitoren van de resultaten van marketing- en communicatieactiviteiten en het doen van aanbevelingen voor verbetering.
Je eigen ideeën en input voor deze rol zijn meer dan welkom en bovenstaande geeft een indicatie, maar we geven creativiteit en ondernemerschap alle ruimte in deze uitdagende functie. In deze functie heb je een zelfstandige rol maar je spart met alle lagen van de organisatie en betrekt het team bij de uitvoering van de activiteiten.
Deze functie is voor 24 tot 40 uur in de week, waarbij hybride werken mogelijk is.
- Een parttime of fulltime baan;
- Intentie voor een vast contract;
- Salaris tussen de € 2500 en €2700 op basis van 40-urige werkweek;
- Reiskostenregeling;
- Bijdrage aan je sport abonnement;
- Leuke teamuitjes en attenties;
- Mogelijkheid voor scholing en ontwikkeling op maat;
- Werken in een fijn, enthousiast team.