Als fulltime administratief medewerker hou je je bezig met veel verschillende taken, zo ben je verantwoordelijk voor het voorraadbeheer, de productie-organisatie van geprint materiaal en het organiseren van veel soorten data. Ook heb je veel contact met andere afdelingen en winkels om te zorgen dat alles op de marketingafdeling loopt als een goed geoliede machine!
Met jouw kennis kan je het bedrijf ook nog advies geven. Zie je iets waarvan jij gewoon weet dat het beter kan? Dan moedigt het bedrijf je alleen maar aan om met verbetervoorstellen te komen voor bijvoorbeeld een proces of procedure.
Waar ga ik werken?
Je komt te werken op een groot kantoor gevestigd in Zwaagdijk. Er is een bedrijfskantine aanwezig zodat jij je geen zorgen hoeft te maken om de lunch in de ochtend. Verder werk je tijdens de normale kantooruren: maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00.
Met wie ga ik werken?
Bij deze functie ga je werken op marketingafdeling in het bedrijf. Het team daar staat altijd klaar om te helpen en bekend om de gezelligheid. Maar dit zijn niet de enigen waarmee je in contact zal komen. De contactpersonen van andere winkels en afdelingen zullen uiteindelijk ook geen vreemde meer voor je zijn.
Wat wij bieden
- Een bruto maand salaris tussen de € 2.700 en € 3.500;
- Verschillende doorgroeimogelijkheden;
- Mogelijkheid om een groot nationaal bedrijf te adviseren;
- Teamuitjes zoals vrijmibo's.
- Minimaal hbo werk- en denkniveau;
- Ervaring in de logistieke management? Dan sta je al 1-0 voor;
- Je beheerst sterk Nederlands, in spraak en in schrift
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Extra informatie Status Open Opleidingsniveaus MBO, HBO, Universiteit Plaats Hoorn Werkuren per week 32 - 40 Dienstverbanden Fulltime (startersfunctie) Verantwoordelijk voor de organisatie en logistiek van marketing producties en printmateriaal voor de winkels. Gepubliceerd op 12-03-2024In overeenstemming