Dit ga je doen
Werken onder tijdsdruk is voor jou als Klantcontact medewerker geen probleem. Wanneer je een klant helpt met het maken van zijn bestelling, zie je het volgende telefoongesprek alweer binnenkomen. Samen met de andere collega's van het telefonische team zorg je ervoor dat de klanten niet te lang hoeven te wachten om hun vraag te kunnen stellen of een bestelling te kunnen plaatsen. Naast dat je stressbestendig bent heb je ervaring met het snel en nauwkeurig verwerken van gegevens in administratieve systemen. Je komt te werken op een fijne informele afdeling waar iedereen elkaar wilt helpen.
Na een gedegen inwerkperiode ga je aan de slag als Klantcontact medewerker en zorg jij ervoor dat de klanten de benodigde medische voeding snel ontvangen. Daarnaast controleer je de machtiging die ze hebben gekregen van het ziekenhuis of diëtist. Door jouw inlevingsvermogen pas je jouw advies moeiteloos aan op de behoefte van de klanten. Ook voor vragen over bestellingen en vergoedingsregels van de zorgverzekeraars kunnen de klanten bij jou terecht. Je krijgt een op maat gemaakt inwerktraject waarbij je gedurende 2 weken volledig wordt ondergedompeld in het bedrijf, zodat je de werkzaamheden zo goed mogelijk begrijpt.
Ben je enthousiast en wil jij binnenkort deel uitmaken van dit gedreven klantcontactteam? Wacht dan niet langer en reageer door hieronder jouw gegevens achter te laten! Wij nemen spoedig contact met jou op. Zit je nog met vragen?
Organisatie- en afdelingomschrijving
Jouw nieuwe werkgever is dé specialist in voedingszorg thuis en is er voor iedereen voor wie door een medische noodzaak, normale voeding niet toereikend is. Zij geven persoonlijke ondersteuning over het beste gebruik van medische voeding en leveren aan huis. Met deze persoonlijke ondersteuning kunnen mensen een juist evenwicht vinden tussen normale voeding en medische voeding.
2300
- 2600