Hou jij van organiseren en dingen regelen? Dan is dit een leuke baan voor jou!
De medewerker facilitaire zaken coördineert de facilitaire dienstverlening richting alle organisaties in het kantoorpand. Onder andere op het gebied van schoonmaakonderhoud, catering, beveiliging, groenvoorzieningen e.d., maar ook het organiseren van bijeenkomsten/evenementen voor de verschillende organisaties. Daarnaast verzorg je ook de interne verhuizingen.
De facilitaire dienstverlening wordt uitgevoerd door externe dienstverleners waarmee contractuele afspraken zijn gemaakt over inzet, bijdragen en voorwaarden. Je coördineert hun operationele inzet, bewaakt de realisatie van gemaakte afspraken en verdeelt de kosten aan de verschillende organisaties in het pand.
Bij de organisatie van bijeenkomsten/evenementen ben je het aanspreekpunt voor opdrachtgevers en bied je ondersteuning bij de verdere invulling en organisatie van activiteiten, zo nodig ook met inzet van externen. Je zorgt voor de beschikbaarheid van technische hulpmiddelen en facilitaire zaken.
Werktijden: woensdag, donderdag en vrijdag
z.s.m./in overleg - onbepaalde tijd/vaste dienst