Krijg jij energie van klantcontact, leg je snel verbanden en houd je van een baan met veel afwisseling? Kun jij goed schakelen tussen verschillende soorten vragen en voel je je thuis in een brede dienstverlening? Dan is dit jouw kans! Word Technisch Servicemedewerker en help makelaars optimaal gebruik te maken van hun software. Jij bent de betrouwbare, klantgerichte gesprekspartner die hen verder helpt.
Als Technisch servicemedewerker ga je:
- Klanten telefonisch te woord staan en een divers scala aan vragen beantwoorden;
- Makelaars ondersteunen bij het gebruik van hun CRM-systeem en software;
- Technische vraagstukken analyseren en passende oplossingen bieden;
- Secretariële en commerciële ondersteuning verzorgen.
Je komt te werken bij een bedrijf in Arnhem dat websites, software en backofficediensten ontwikkelt voor makelaars, taxateurs en verhuurbemiddelaars. Je werkt in een hecht team waar hard werken én plezier centraal staan.
Waarom jij?
Jij bent een positief ingesteld persoon die graag mensen helpt. Je denkt in oplossingen, niet in problemen en je bent klantgericht. Affiniteit met IT is een pluspunt, en je hebt minimaal een mbo 4 diploma op zak. Je bent beschikbaar voor een parttime of fulltime dienstverband.
Wat kan je verwachten?
Je komt terecht in een fijne werkomgeving waar je veel kunt leren en jezelf verder kunt ontwikkelen. Er zijn mogelijkheden om door te groeien en je krijgt de kans om een kijkje te nemen in de wereld van de makelaardij. Geen dag is hetzelfde!
Werkdagen en tijden
Je werkt van maandag tot en met vrijdag tijdens kantoortijden. Remote werken is mogelijk, zolang je maag meer dan 50% van je uren fysiek aanwezig bent (met uitzondering van je proefperiode).
Wat wij bieden- Werken in de vastgoedwereld met IT-tintje;
- Een goed salaris vanaf €2500,- per maand;
- Help makelaars met hun software;.
- Ruimte om jezelf te ontwikkelen binnen zowel klantcontact als IT-gerelateerde werkzaamheden;
- Sporten met collega's en personal trainer;
- Geweldige faciliteiten: gym, pool, dakterras, lunch!
- Minimaal mbo 4 diploma op zak;
- Je bent zelfstandig, mondig en komt zeker en professioneel over;
- Je hebt affiniteit met techniek of IT, of een technische basis waarmee je nieuwe systemen snel oppakt;
- Je legt snel verbanden en schakelt moeiteloos tussen verschillende soorten klantvragen;
- Je kunt goed omgaan met een brede dienstverlening en blijft rustig en duidelijk in je communicatie;
- Je hebt bij voorkeur ervaring met klantcontact (bijvoorbeeld callcenter, customer service of helpdesk).
€2500 - €3000 per maand




