Een afvalverwerkingsbedrijf in Lichtenvoorde is op zoek naar een financieel administratief medewerker. Binnen deze rol ben jij verantwoordelijk voor het controleren en correct verwerken van de inkoopfacturen van 14 vestigingen. Het gaat om ongeveer 80 tot 100 facturen per dag. Het is belangrijk dat jij oog hebt voor detail en snel kan schakelen, want er zijn verschillende uitzonderingen om de facturen correct te verwerken, maar dit zie jij als een leuke uitdaging! Verder ga jij je bezig houden met de betalingen voor de debiteuren- en crediteurenadministratie en bijhouden van kasboeken en activa-administratie.
- Een goed salaris tussen €14,62 - €19,24;
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer;
- 25 vakantiedagen op fulltime jaarbasis;
- Opbouw van 8,33% vakantiegeld;
- Pensioenopbouw vanaf de eerste werkdag;
- Functie voor de langere termijn;
- Een tijdelijk contract via Olympia, met uitzicht op een vast contract bij de organisatie na één jaar bij wederzijdse tevredenheid;
- Goed inwerktraject door ervaren collega's;
- Werktijden tussen 08.00 -17.00 uur (flexibel in te delen);
- Doorgroeimogelijkheden binnen de gehele organisatie;
Ben jij enthousiast over de functie? Solliciteer dan direct! Heb je nog een vraag of wil je graag meer informatie? Neem dan contact met op Valérie van de Olympia vestiging in Lichtenvoorde via 0544 353 940.