Ben jij klant- en servicegericht en kun jij binnenkomende vragen via meerdere kanalen snel en correct beantwoorden? Kom dan het KCC van gemeente Moerdijk versterken!
Wat ga je doen?Als medewerker van het klant- en contactcentrum heb je een belangrijke en afwisselende rol. Je beantwoordt vragen die telefonisch binnenkomen en geeft informatie over de diverse producten en diensten die de gemeente levert.
Dit worden jouw taken:
- Naast het telefonisch beantwoorden van vragen, pak je ook vragen op die binnenkomen via de chat, Whatsapp, Facebook of X (Twitter)
- Je vraagt zoveel mogelijk door, zodat je te weten komt wat de vraag van de inwoner is en je een passend antwoord kunt geven
- Kun je de vraag zelf niet beantwoorden? Dan zorg je voor een warme overdracht naar de vakinhoudelijk medewerker of het opstellen van een terugbelverzoek
- Je wordt ook ingezet aan de uitreikbalie
Je werkt 31 uur per week. Op maandag, dinsdag en woensdag werk je van 8.30 tot 17.00 uur, op donderdag en vrijdag werk je van 8.30 tot 12.00 uur. Je werkt op het gemeentehuis in Zevenbergen. Je start zo snel mogelijk en krijgt een contract tot 1 november 2024.
Wie ben jij?Jij bent klant-, service- en oplossingsgerichtheid. Je schakelt snel, bent stressbestendig en je houdt overzicht. Zowel in teamverband als zelfstandig werken gaat je goed af. Ook ben je flexibel, nauwkeurig en resultaatgericht.
- Je hebt mbo werk- en denkniveau
- Je hebt werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie bij een KCC en ervaring met de eerdergenoemde kanalen
- Je bent digitaal vaardig en hebt ervaring met diverse applicaties. Zoals Mitell, obi4wan, zaaksysteem, Microsoft Teams, Outlook en i-Burgerzaken
- Je bent bekend met het vaststellen van een identiteit aan een balie
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal
Bij gemeente Moerdijk houden ze wel van een uitdaging. Dat is 'm in één zin: de mentaliteit en instelling van de mensen die bij gemeente Moerdijk werken. Is ook wel nodig om er zo in te staan, want ze hebben nogal wat uitdagingen en ambities in Moerdijk. Daar hebben ze mensen bij nodig die ook wel van een uitdaging houden. Die ambitieus zijn. Die zelfstandig kunnen beslissen. Die flexibel denken en handelen. Die snappen dat feitenkennis soms niet genoeg is om een juiste beslissing te nemen, maar dat emoties ook een grote rol spelen. Die tegen een stootje kunnen.
Wat beloven wij jou?- Een salaris van € 2666 tot € 3481 / schaal 7, cao Gemeenten
- Je bouwt naar rato 25 vakantiedagen per jaar op en ontvangt 8,33% vakantiegeld over je verdiende salaris
- Jouw persoonlijk leerplatform met gratis e-learnings, workshops en trainingen
- Pensioenopbouw vanaf dag 1
- Een eindejaarsuitkering
- Doorbemiddeling bij einde opdracht of einde dienstverband
Als medewerker via Driessen kun je daarnaast rekenen op mooie extra's zoals collectiviteitskortingen bij verschillende (zorg)verzekeringen, een fiscaal voordelige uitruilregeling en €10 korting op je sportabonnement bij een van de 3550 sportscholen.
Is je interesse gewekt?Reageer op deze vacature via de sollicitatieknop. Heb je een vraag over deze vacature? Neem dan telefonisch contact met Daan van Lith of Jill Loor op via 076-207 01 11 of stuur een e-mail via rwb@driessen.nl.