We werken waarderend en vanuit de bedoeling
In Rhenen werken we voortdurend aan het verbeteren van onze dienstverlening en het versterken van onze rol in de regio. We streven er naar om een aantrekkelijke werkgever te zijn en te blijven, met een stevig fundament van flexibiliteit, vertrouwen, samenwerking en verantwoordelijkheid. We werken vanuit de bedoeling en op een waarderende manier, wat dagelijks zichtbaar is in ons werk. We denken in mogelijkheden, leveren maatwerk en doen dit voor zowel onze inwoners als medewerkers. We geven ruimte voor talent, stimuleren samenwerking en werken resultaatgericht. We ontwikkelen ons richting zelforganisatie. Zo maken we het verschil voor Rhenen en voegen we echte waarde toe!
Kom jij ons versterken? We kijken ernaar uit om je te leren kennen!
Het team
Je wordt tijdelijk onderdeel van het team Integrale Ondersteuning. Dit team bestaat naast jou uit nog twee Management Assistenten en twee Bestuurssecretaresses. Het team Integrale Ondersteuning valt onder het domein Bedrijfsvoering. In dit domein werken we voor de interne organisatie.
Wat doe je als Management Assistent Bedrijfsvoering?
De Management Assistent ondersteunt de manager Bedrijfsvoering. Je beheert de agenda en de mailbox van de manager. Je organiseert bijeenkomsten en trainingen. Je ondersteunt bij projectgroepen van het domein Bedrijfsvoering en notuleert incidenteel. Je verzorgt het inwerkprogramma voor nieuwe medewerkers en regelt de administratie en benodigde faciliteiten voor inhuur. Verder voer je veel ondersteunende en administratieve werkzaamheden uit die bijdragen aan een soepele bedrijfsvoering.
Wat moet je kunnen?
- Je hebt een relevante opleiding gericht op de functie;
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Je bent zeer vaardig met Microsoft Office;
- Je hebt uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden;
- Je bent integer en kunt goed omgaan met vertrouwelijke informatie;
- Je kunt goed coördineren en organiseren;
- Je hebt een hands-on mentaliteit. Je bent praktisch ingesteld en houdt van aanpakken;
- Je bent proactief en nauwkeurig en je zorgt dat niets over het hoofd wordt gezien en herinnert anderen aan belangrijke zaken;
- Je zorgt dat je je afspraken nakomt en zaken goed regelen is voor jou vanzelfsprekend;
- Je komt terecht in een organisatie waar we elkaar helpen en samen zorgen dat alles soepel verloopt.
In verband met de Wet DBA (Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties) is het voor deze opdracht niet mogelijk om als zzp'er te factureren. Matchd biedt diverse soorten dienstverbanden aan. We gaan hierover graag met je in gesprek om samen te kijken welk dienstverband het beste aansluit bij jouw wensen en situatie. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en een toelichting op de mogelijkheden.
5 maanden - 24 uur - 0.67 FTE
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in administratieve of secretariële richting
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als managementassistent of secretaresse
- Aantoonbare werkervaring met agendabeheer, inwerkprogramma's, notuleren, organisatie bijeenkomsten
- Aantoonbare werkervaring met Microsoft office (Outlook, Word, Excel, Teams)
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als managementassistent of secretaresse
- Aantoonbare werkervaring in samenwerking met teams
- Uiterlijk beschikbaar per 12 mei 2025