Beschik jij over een financiële achtergrond en heb je ervaring binnen de boekhouding en crediteurenbeheer, dan is deze vacature mogelijk interessant voor jou.
De functieAls medewerker crediteuren zal je werkzaam zijn op de financiële afdeling op de locatie Apeldoorn.
Binnen deze afdeling richt jij je op het beheren en bewaken van de crediteuren administratie, incasso en betalingsverkeer.
Jouw werkzaamheden bestaan uit:
- juist, tijdige verwerking van in- en uitgaande geldstromen;
- verwerken binnenkomende facturen (juiste, tijdige kosten en BTW registratie, codering, autorisatie, tijdige betaalbaarstelling);
- Bijdragen aan de administratieve processen binnen de gehele P2P keten;
- bewaken van relevante balans tussenrekeningen, rapporteren en nemen van relevante corrigerende maatregelen en hebben indien nodig direct contact hierover met de business en leveranciers;
- het uitvoeren van inkoop gerelateerde BTW-regelgeving;
- het opstellen van diverse rapportages;
- het periodiek bespreken van relevante financiële gegevens met de interne klanten
Je komt te werken voor een toonaangevende en energieke speler op de Nederlandse afvalmarkt. Het bedrijf manifesteert zich als een innoverende kracht in de productie van teruggewonnen grondstoffen en duurzame energie uit afval. Deze organisatie heeft circa 800 medewerkers in dienst verdeeld over 18 locaties.
Als medewerker crediteuren kom je te werken binnen een informeel team op het kantoor in Apeldoorn.
Aanbod- Tijdelijk contract voor 1 jaar en uitzicht op een vast dienstverband vanuit de opdrachtgever;
- Werkweek tussen de 32 en 40 uur;
- Bruto maandsalaris tussen de € 2.739 en € 3.549,- o.b.v. Werkweek van 38 uur.
- Hbo werk- en denkniveau;
- Woonachting in de omgeving van Apeldoorn;
- Kennis van crediteurenbeheer en boekhouding.
Het salaris bedraagt €2739 - €3549