De officemanager van dit leuke bedrijf zoekt ondersteuning. In de allround, drukke baan die zij heeft, zijn er een aantal taken die ze graag overdraagt aan jou! De nadruk zal liggen op het financieel administratieve gedeelte. Denk daarbij aan de controle en verwerking van de inkoop- en verkoopfacturatie in AFAS, het bijhouden van de journaalposten voor de boekhouding, maar ook administratieve ondersteuning bij de ISO en CO2 certificering. Deze werkzaamheden vragen van je dat je echt secuur kunt werken.
Verder ondersteun je de officemanager in de dagelijkse gang van zaken: je neemt de telefoon aan, verbindt door, houdt de algemene mailbox bij, ontvangt bezoekers, ruimt de boodschappen op, zorgt voor een lekkere lunch bij een bijzondere gelegenheid, geeft maandelijks de meterstanden door, zorgt ervoor dat alles op voorraad is, je krijgt de slappe lach over een grap van een collega (of van jezelf) en je ziet dat er koffie gemorst is, dus dat ruim je meteen op en eigenlijk alles wat er verder op de dag gebeurt, regel je!
• Een superleuke baan bij een heel fijn bedrijf op een prachtige plek in Baarn. Goed te bereiken met zowel de auto als OV.
• Je kan parttime, 24 uur per week, aan de slag. Dagen in overleg, maar bij voorkeur ben je op woensdag wel beschikbaar.
• Een salaris van € 3000 op fulltime basis.
• Je start met een uitzendcontract, maar bij wederzijdse interesse word je na ongeveer 5 maanden overgenomen en dan kan je uiteraard op den duur in vaste dienst worden genomen.
• Heel lekker lunchen op kantoor!
• Heel hard lachen op kantoor!
• Pensioen, vakantiedagen en vakantiegeld