Voor de Belastingdienst in Leeuwarden zijn wij op zoek naar een supervisor voor de afdeling Klantinteractie- en Service (KI&S). Het gaat om een fulltime baan voor 32 tot 36 uur.
wat bieden wij jou- tussen de €2946 - €3954 bruto per maand
- locatie goed bereikbaar met het ov
- 32-36 uur per week
- uitzicht op vast contract binnen de overheid
- 8,3% eindejaarsuitkering
- een gezellige, informele werksfeer
Anderen meenemen in de visie van KI&S en zo nodig overtuigen. Dat is belangrijk in jouw werk als supervisor. Niet voor niets ben je een stevige persoonlijkheid die zaken bespreekbaar durft te maken. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Met jouw organisatiesensitiviteit en uitstekende gevoel voor verhoudingen weet je als geen ander je weg te vinden in een politiek gestuurde organisatie. Het is ook van belang dat je met veranderingen kunt omgaan, het initiatief toont en flexibel bent. Daarnaast kun je je werk goed plannen en organiseren en ben je besluitvaardig. Je gaat voor resultaat, maar verliest dankzij je inlevingsvermogen de relatie niet uit het oog.
- je hebt minimaal een MBO-4 diploma, liefst richting management of HR;
- je hebt ervaring als leidinggevende of als supervisor;
- je hebt ervaring met workflowmanagement
De BelastingTelefoon is hét gezicht en aanspreekpunt van de Belastingdienst. Burgers en bedrijven kunnen hier terecht met allerlei vragen rondom het belastingsysteem en voor ondersteuning bij het doen van hun belastingaangifte.
De Belastingdienst is in beweging. En ook de taken en doelstellingen van de BelastingTelefoon veranderen. Als supervisor van een callcenter speel jij een belangrijke rol bij het managen van die veranderingen. Met jouw vernieuwende visie op de toekomstige Belastingdienst en de bijbehorende dienstverlening, schakel je makkelijk met verschillende partijen zoals o.a. collega's van toepassingsbeheer voor ict-gerelateerde zaken en roosterplanners. Maar ook met re-integratie managers bij ziekte en natuurlijk met medewerkers van externe leveranciers. Je hebt een goed oor voor verschillende (organisatie)belangen. Staan er lastige beslissingen op de agenda? Geen punt, jij neemt doordachte besluiten.
In jouw rol van supervisor werk je samen met collega's aan de kwantitatieve en kwalitatieve inzet en targets van medewerkers van de BelastingTelefoon. Je motiveert en coacht je medewerkers, bevordert hun ontwikkeling en groei, daarvoor gebruik je onder andere het meeluisteren van gesprekken om feedback te geven.
Jouw ultieme doel? Het realiseren én creëren van uitstekende service, met duidelijke resultaten op de afdeling.
- het coachen en begeleiden van jouw team;
- het volgen van prestaties en ontwikkelingen van informanten in het team;
- het houden van start-, voortgangs-, en functioneringsgesprekken met informanten;
- het proactief signaleren van knelpunten in bestaande processen;
- je rapporteert aan de teamleider van de afdeling.
Bij de Belastingdienst werken 30.000 mensen verspreid over het hele land. Zij zijn verantwoordelijk voor heffing, inning en controle van belastingen en premies volksverzekeringen. Daarnaast sporen ze fraude op, verrichten ze douanetaken en zorgen ze voor de uitbetaling van voorlopige teruggaven en huur-, zorg- en kinderopvangtoeslag. In teams werken medewerkers met uiteenlopende achtergronden en opleidingsniveaus aan de dienstverlening voor miljoenen burgers en bedrijven.
- Persoonlijke begeleiding vanuit Randstad
- Diverse opleidingsmogelijkheden via mijn ontwikkeling: dé plek om aan jezelf te werken
- Hybride werken is mogelijk
- 100% reiskostenvergoeding wanneer je reist met het ov
- 8,33% vakantiebijslag
Ben jij degene die wij zoeken als nieuwe supervisor bij de Belastingdienst? Of wil jij meer informatie over de vacature? Solliciteer dan snel en wij nemen graag contact met je op.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.