Wil jij internationale nieuwkomers op weg helpen in Amsterdam? En internationale ondernemers helpen met hun droom om de grens over te gaan? Dat kan als Eventmanager IN Amsterdam en International Trade & Invest!
Ga het komende half jaar fulltime aan de slag bij de Gemeente Amsterdam en krijg een mooi salaris tussen €3317 en €4752! Elke dag werk je aan mooie evenementen en in deze baan spreek en schrijf je Nederlands én Engels met partners en deelnemers.
- Een baan voor 32 of 36 uur per week.
- Voor het komende half jaar.
- Werken voor de Gemeente Amsterdam!
- Mensen helpen met hun internationale avontuur!
- Werken op het stadhuis, het IN kantoor en thuis.
- Een fijn salaris tussen €3317 en €4752!
In de functie van eventmanager bij IN Amsterdam en International Trade & Invest ben jij dagelijks bezig met het coördineren van evenementen voor een internationaal publiek. Om deze rol goed te kunnen vervullen beschik jij over:
- Minimaal hbo werk- en denkniveau.
- Ruime ervaring met het organiseren van evenementen. Jaarlijks worden door het team meer dan 20 evenementen georganiseerd!
- Uitmuntende communicatieve vaardigheden. Je spreekt dagelijks met partners, sprekers, leveranciers, je collega's en gasten. In het Nederlands én Engels, dus beide talen beheers je uitstekend.
Jij gaat online en offline evenementen organiseren voor twee onderdelen: IN Amsterdam en International Trade & Invest. Bijvoorbeeld lezingen, workshops en borrels.
IN Amsterdam is een one-stop-shop voor internationale nieuwkomers in Groot Amsterdam! Expats maar ook studenten. De organisatie informeert en adviseert de nieuwkomers zodat zij alles kunnen regelen voor hun verblijf in Nederland. Denk aan verblijfsvergunningen, inschrijving bij de gemeente, het aanvragen van een BSN en ga zo maar door. Kortom: jullie verstrekken informatie over het wonen, werken en studeren in Amsterdam.
International Trade & Invest richt zich op ondernemers. De kerntaak van het team is het ontwikkelen en uitvoeren van een strategie om bedrijven uit het buitenland aan te trekken én bedrijven uit de Metropoolregio Amsterdam (MRA) te ondersteunen in hun internationale strategie. Ze ondersteunen en adviseren bedrijven bij hun groeiambities! In jouw rol help jij met het promoten van de MRA als aantrekkelijke vestigingslocatie voor bedrijven en talent en organiseer je evenementen waar ondernemers meer informatie krijgen over de weg naar het buitenland.
Jouw taken bestaan uit:
- Planning, communicatie, voorbereiding en (waar nodig) presenteren van evenementen. Je neemt de coördinatie en afstemming op je binnen IN Amsterdam, met partners en sprekers. Je verzorgt de locatie, catering, aanwezigheid van het team.
- Assistentie bij het opstellen van marketing en communicatiematerialen. Je haalt informatie op bij stakeholders, coördineert met de ontwerper en stemt de print/online communicatie en marketing op relevante kanalen af.
- Materialen regelen voor de evenementen, uitnodigingen versturen, inschrijvingen regelen, ontvangen van gasten op locatie.
- Onderzoeken welke online evenementen nog kunnen worden toegevoegd aan de activiteitenkalender.
Werken als eventmanager bij IN Amsterdam en International Trade & Invest betekent dus elke dag anderen helpen!
Dit doe je samen met een handjevol collega's bij het team Marketing & Communicatie.
Elke maandag werken jullie op het Stadhuis van Amsterdam en op donderdag wordt er gewerkt op het IN-kantoor in het World Trade Center aan de Zuidas. In overleg kan je de overige dagen op andere locaties werken. Ook vanuit huis!
- Meer over IN Amsterdam lees je hier: https://www.iamsterdam.com/en/live-work-study/in-amsterdam
Zie jij deze baan helemaal zitten? Stuur ons dan uiterlijk maandag 13 mei voor 12:00u jouw CV en gerichte motivatiebrief!
Let op: bij voldoende reacties sluit de vacature eerder.