Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging als Management Assistent, Officemanager of Directiesecretaresse? Dan hebben wij een interessante vacature voor je die daar precies op aansluit!
Met jouw enthousiasme en passie voor het vak weet je als geen ander de directie te ondersteunen. Het takenpakket:
- Je beheert en ondersteunt de dagplanningen en -activiteiten van de directieleden;
- Je houdt de mailboxen bij;
- Je organiseert besprekingen en meetings, bereidt deze voor en maakt notulen in perfect geschreven Nederlands;
- Bovendien zorg je ervoor dat de vergaderingen tussen de directie en het bestuur op rolletjes verlopen.
Voor de stakeholders binnen en buiten de organisatie ben jij het eerste aanspreekpunt. Binnengekomen verzoeken worden door jou zorgvuldig en correct opgevolgd en afgehandeld. Vooruit denken en plannen kan jij als de beste en je ondersteunt waar het kan, zowel op organisatorisch als administratief vlak. Het bewaken van de huisstijl en ervoor zorgen dat het kantoor, presentaties en bedrijfscommunicaties er strak en verzorgd uitzien behoort ook tot het takenpakket. Als management assistent rapporteer je aan de Algemeen Directeur.
Het gaat hier om een fulltime baan voor 32 -40 uur per week met reguliere werktijden.
Het gaat hier om een uitdagende baan voor langere tijd bij een dynamische werkgever. Verder bieden wij:
- Bruto uurloon tussen de €20,00 - €29,00 afhankelijk van je kennisniveau en werkervaring;
- Reiskostenvergoeding van €0,21 p/km;
- Opbouw van pensioen en vakantiegeld;
- De kans om deel uit te maken van een hecht team;
Herken je jezelf in deze functie? Stuur dan een reactie naar ons! Of bel ons gewoon even om een afspraak te maken via 0183 664825.