In verband met de Wet DBA (Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties) is het voor deze opdracht niet mogelijk om als zzp'er te factureren. Matchd biedt diverse soorten dienstverbanden aan. We gaan hierover graag met je in gesprek om samen te kijken welk dienstverband het beste aansluit bij jouw wensen en situatie. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie en een toelichting op de mogelijkheden.
Aanleiding en doelstelling van de opdracht
De TU/e is op zoek naar tijdelijke casemanagers voor diverse dossiers binnen de afdeling Campus & Facilities. De TU/e is een internationale Universiteit waar bijna 7.000 medewerkers en 13.000 studenten werken en studeren aan een betere wereld. De afdeling Campus & Facilities beheert de 75 hectare grote campus en ruim 350.000 m2 gebouwen, en is verantwoordelijk voor strategie, beheer, onderhoud en ontwikkeling. Het team Building & Campus Site zoekt ondersteuning in meerdere bouwkundige dossiers die vaak ook een juridische component kennen. Voor een grote specifieke casus zou een zwaar juridisch traject kunnen volgen. Daarnaast is sprake van enkele andere dossiers, wisselend van aard en omvang.
Korte omschrijving van de werkzaamheden:
- In beeld brengen van de dossiers tot genomen acties vandaag de dag.
- De processen bewaken voor de voortgang van de dossiers en het adviseren van de opdrachtgever.
- Afstemmen met TU/e organisatie en juridisch adviseurs en komen tot aanpak hoe de casus kan worden opgelost.
- Je bent het aanspreekpunt namens opdrachtgever voor de aannemers en eventuele juridisch adviseurs van de Opdrachtgever.
De TU/e is bij voorkeur op zoek naar 2 personen om contracten mee aan te gaan:
- één persoon voor een specifieke en omvangrijke casus met een sterke juridische lading;
- één persoon voor diverse overige casussen.
- Minimaal HBO- of WO-opleiding;
- Denk en werkniveau met bouwkundige en juridische inslag;
- Minimaal vijf jaar relevante ervaring;
- Ervaring als senior projectmanager met oog voor detail, in staat om complexe casussen zelfstandig eigen te maken, informatie te verzamelen, te ordenen en interpreteren, gesprekken te voeren met aannemers en adviseurs op het juiste niveau, en te komen tot een oplossingsgerichte aanpak, inclusief het tijdig betrekken van de interne organisatie en externe juridische ondersteuning.