Bij DHL eCommerce staat alles in het teken van het vervoeren van iets moois van punt A naar punt B. Als Accountmanager Binnendienst speel jij hier een directe rol in. Jouw verantwoordelijkheid ligt in het beheren en uitbreiden van onze klantenkring, inclusief het oplossen van eventuele problemen die zich voordoen bij de klant. Daarnaast geniet je ervan om onze klantrelaties te onderhouden. Als je kiest voor de opvallende kleuren knalgeel met een vleugje rood, ben jij binnenkort de sleutel tot het verschil voor duizenden verzenders en ontvangers wereldwijd.
Taken:
- Beheren van een klantenportefeuille van A tot Z, waarbij je de verwachtingen van klanten overtreft door actief mee te denken over logistieke processen.
- Analyseren van klantvragen en bepalen van de rol die DHL daarin kan spelen, gericht op verbetering, efficiëntie en prijsstelling.
- Vastleggen van behaalde resultaten en bijhouden van administratie in ons CRM-systeem.
- Uitbreiden van klantenbestand door middel van cross- en upselling, inclusief prijsonderhandeling en het opstellen van offertes.
- Benaderen van nieuwe klanten via acquisitie, waarbij warme leads worden aangedragen in plaats van cold calling.
- Opbouwen van een netwerk met zowel interne als externe contacten.
- · Een salaris tussen € 2.500 en € 3.100 bruto op basis van 40 uur, gebaseerd op je kennis en ervaring;
- · Een bonus als jij je targets haalt. Deze bonus kan op fulltime basis oplopen tot €2.000 of €2.500 bruto per kwartaal!
- · Opbouw van vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
- · Vrije keuzebudget van 2,16%; dit kun je bijvoorbeeld gebruiken voor extra salaris of meer vakantiedagen (4,5);
- · Reiskostenvergoeding tot 30 kilometer per enkele reis;
- · Trainingen en een inwerktraject die jou naar een hoger sales leven brengen;
- · Mooie doorgroeikansen: binnen je eigen afdeling of ergens anders in de organisatie;
- - Vast contact persoon binnen Olympia;
- - Wekelijkse of 4 wekelijkse betaling.