Heb jij affiniteit met ICT en help jij de studenten en medewerkers van de HAN graag verder? Dan zoeken wij jou!
Ben jij op zoek naar:
- Een functie waarin je jezelf kan ontwikkelen? Check
- Een afdeling waar we luisteren naar jouw goede ideeën? Check
- Afwisselende werkzaamheden? Check
- Een baan waarbij je ook kan thuiswerken? Check
- Mogelijkheden tot trainingen en opleidingen? Check
- Kansen om door te groeien? Check
- Een leuk en gezellig team? Check!
Kom dan werken bij de ICT ServiceDesk van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN). Als medewerker ServiceDesk beantwoord je telefonisch, per e-mail en aan de balie vragen. Je wordt hier afwisselend op ingezet.
De afdeling Services ICT en speelt een belangrijke rol in het samenwerkingsverband met het Vraagpunt Studentzaken, HAN Voorlichtingscentrum en de Studiecentra, onder de naam ASK HAN. Samen bieden ze hun studenten één ingang waar de student met al zijn vragen terecht kan, zowel fysiek als digitaal. De ServiceDesk vangt hier voornamelijk de technische vragen op zoals vragen rond softwareprogramma's, problemen met Wifi of de printers binnen de HAN, maar ook vragen rond het reserveren van opnameapparatuur en het HANaccount worden beantwoord.
De ServiceDesk staat daarnaast klaar voor alle medewerkers van de HAN én voor gasten die op bezoek komen. Zij helpen hen bij een grote verscheidenheid aan problemen. Van laptop tot telefoon, of het nou thuis is of op locatie, de ServiceDesk biedt ongeëvenaarde ondersteuning voor iedereen binnen de HAN. Die ondersteuning bieden ze fysiek op locatie vanaf drie balies (Nijmegen twee, Arnhem één), telefonisch én via mail. Werken bij de ServiceDesk betekent dan ook dat je soms op kantoor, soms thuis werkt en soms achter de balie staat.
Ben je geïnteresseerd en heb je affiniteit met ICT? Solliciteer of bel dan snel!
Wat we bieden- Starten op korte termijn. De startdatum bepalen we in overleg.
- Een fulltime functie bij voorkeur voor 40 uur per week (32 uur per week is bespreekbaar).
- Een functie voor langere tijd.
- Je werkt zowel in Arnhem als Nijmegen, waar mogelijk wordt hierbij rekening gehouden met jouw voorkeur.
- Een bruto maandsalaris tussen €2.122,92 en €2.961,59 o.b.v. Fulltime werken (afhankelijk van opleiding en ervaring, schaal 6 cao-hbo).
- Een afwisselende baan binnen een organisatie waar ontwikkelen centraal staat.
- Je hebt affiniteit met ICT;
- Je hebt ervaring met klantcontact;
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift goed;
- Ervaring in een soortgelijke functie en met TopDesk is een pré, geen eis.
Hiernaast ben je een fijne collega die goed zijn of haar weg weet te vinden binnen een grote organisatie met veel veranderingen. Door jouw servicegerichte instelling en oplossingsgerichtheid weet jij de studenten en medewerkers van de HAN verder te helpen.
Over het bedrijfJe gaat werken op de ServiceDesk van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, Heel veel processen starten bij de ServiceDesk, ze werken daarom samen met veel andere afdelingen. Werken bij de ServiceDesk is werken als een spin in het web waardoor je een brede kennis van de HAN organisatie ontwikkelt. Een bijzonder interessante en afwisselende functie dus, die aan meer dan 37.000 studenten en ruim 4.000 collega's ondersteuning biedt.
2122 - 2961