Als managementassistent draait het niet alleen om het beheren van agenda's. Binnen een gemeente ben jij van essentieel belang voor het succes van het team. Ontdek vandaag nog jouw rol bij binnen de publieke sector als managementassistent!
Wat ga je doen?In deze functie ondersteun je het management door het verzorgen van de administratie en het organiseren van bijeenkomsten. Daarnaast ben je het aanspreekpunt van verschillende stakeholders en onderhoud je de contacten hiervoor. Ook monitor je de voortgang van lopende projecten en denk je mee in het verbeteren van de werkprocessen van het management. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit het:
- Opstellen van correspondentie en rapportages;
- Beheren van (complexe) agenda's;
- Voorbereiden, bijwonen en notuleren van diverse overleggen;
- Het afhandelen, bijhouden en structureren van het archief, binnenkomende mail, brieven etc.
- Afgeronde relevante opleiding op mbo+ niveau, bij voorkeur een secretariële richting;
- Je hebt ervaring in een management ondersteunende rol;
- Je hebt ervaring met complex agendabeheer en notuleren;
- Het MS Office pakket heb je je volledig eigen gemaakt;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift;
- Je kan omgaan met tegengestelde belangen en vertrouwelijke informatie.
Als managementassistent ben jij proactief en communicatief vaardig. Jij hebt een gestructureerde aanpak en schakelt moeiteloos tussen de diverse taken die op je pad komen. Met een blik op het grote geheel houd je constant de regie, maak je slimme keuzes over welke taak voorrang verdient, en weet je je planning soepel aan te passen als dat nodig is
Waar ga je werken?Binnen gemeentes in de omging van Arnhem.
Wat beloven wij jou?- Een afwisselende baan bij een overheidsorganisatie;
- Je wordt beloond conform schaal 7 cao Gemeenten, maximaal € 3.612,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek;
- Je bouwt naar rato 25 vakantiedagen per jaar op en je ontvangt 8,33% vakantiegeld over je verdiende salaris;
- Pensioenopbouw na 8 gewerkte weken;
- Een eindejaarsuitkering;
- Doorbemiddeling bij einde opdracht of einde dienstverband.
Als medewerker via Driessen kun je daarnaast rekenen op mooie extra's zoals collectiviteitskortingen bij verschillende (zorg)verzekeringen, een fiscaal voordelige uitruilregeling en €10 korting op je sportabonnement bij een van de 3550 sportscholen. Ook kun je bij ons gratis deelnemen aan verschillende opleidingen en workshops.
Reageer op deze vacature via de sollicitatieknop. Heb je een vraag over deze vacature? Neem dan telefonisch contact met Puck Vaessen of Kim de Geest op via 026-204 24 11 of stuur een e-mail via arnhem@driessen.nl.