Ben jij een administratieve alleskunner met een passie voor financiën? Als administratief financieel medewerker bij ons mobiliteitsbedrijf in Amersfoort ga jij een uitdagende rol vervullen. Jouw verantwoordelijkheden zijn onder andere het beheer van crediteuren voor verschillende merken binnen ons bedrijf en het controleren en verwerken van inkoop- en verkoopfacturen. Daarnaast bied je ondersteuning bij de planning & control cyclus en zet je betalingen klaar. Kortom, een veelzijdige functie waarin je diverse operationele werkzaamheden oppakt en actief bijdraagt aan het identificeren en implementeren van procesverbeteringen.
Financiële systemen en crediteurenbeheer
Als administratief financieel medewerker is het belangrijk dat je snel vertrouwd raakt met financiële systemen. Je bent verantwoordelijk voor het beheer van crediteuren voor verschillende merken binnen ons bedrijf. Dit betekent dat je zorgvuldig de inkoop- en verkoopfacturen controleert en verwerkt. Je zorgt ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt en dat betalingen tijdig worden klaargezet.
Een veelzijdige rol met ruimte voor groei
Naast je dagelijkse taken biedt deze functie ook ruimte voor groei en ontwikkeling. Je krijgt de kans om betrokken te zijn bij de planning & control cyclus, waarbij je ondersteuning biedt en meedenkt over verbeteringen. Daarnaast kun je verschillende operationele werkzaamheden oppakken en jouw stempel drukken op de efficiëntie van processen. Jouw ideeën en initiatieven worden gewaardeerd en er is ruimte om deze te implementeren.
Werklocatie en -tijden
Je gaat aan de slag bij ons mobiliteitsbedrijf in Amersfoort. Het aantal uur per week is tussen de 32 en 40 uur, wat betekent dat je een fulltimefunctie hebt. De exacte werkdagen, -tijden en locaties worden later besproken.
- Een competitief salaris van € 3.250 per maand;
- Een 13e maand, 8% vakantiegeld en een jaarlijkse winstuitkering;
- Mogelijkheid tot het leasen van een fiets naar keuze met een werkgeversbijdrage;
- 31 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek;
- Een Shuttel mobiliteitskaart voor zakelijke reizen;
- De mogelijkheid om tegen een kleine bijdrage te genieten van een gezonde lunch op kantoor in Amersfoort;
- Een thuiswerkplek met de mogelijkheid voor een thuiswerkvergoeding;
- Een aantrekkelijke pensioenregeling waarbij de werkgever 20% bijdraagt;
- Korting op onze producten.
- Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
- Je hebt aantoonbare werkervaring op het gebied van financiële administratie;
- Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal op communicatief niveau;
- Je bent beschikbaar voor een werkweek van 32 tot 40 uur;
- Je hebt de vaardigheid om snel vertrouwd te raken met financiële systemen;
- Je hebt ervaring en verantwoordelijkheid met betrekking tot crediteurenbeheer.
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Extra informatie#indebuurt
Status Open Opleidingsniveaus MBO, HBO, Universiteit Plaats Amersfoort Werkuren per week 32 - 40 Dienstverbanden Fulltime (startersfunctie), Fulltime (ervaren) Salarisindicatie €3.250 Per maand Verantwoordelijk voor Als administratief financieel medewerker ben je primair verantwoordelijk voor het uitvoeren van administratieve taken op financieel gebied, zoals het verwerken van facturen, het opstellen van financiële rapportages en het bijhouden van de boekhouding. Gepubliceerd op 24-04-2024€3250 per maand