Heb jij kennis van bouwproducten en alles wat hierbij komt kijken? Lees dan verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Echt zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst. Jij bent de kennisbron voor de klant en kunt de klant alles vertellen over hang- en sluitwerk, draai-kiep systemen, gereedschappen en alle overige bouwproducten. Je verricht voornamelijk werkzaamheden in de telefonische verkoop en verkoop je onze producten en diensten aan de klanten. Jouw werkdag bestaat uit de volgende werkzaamheden:
- Orders en bestellingen aannemen van klanten en deze administratief verwerken in het systeem;
- Je adviseert en voorziet de klanten van een professioneel advies om te zorgen dat zij het juiste product kopen;
- Klanten actief benaderen om producten te verkopen;
- Klanten informeren over het product, denk hierbij aan prijzen, levertijden, acties en garanties.
- Daarnaast ben je verantwoordelijke voor de bijbehorende klachtenafhandeling;
- Goede onderhandelings- en gesprekstechnieken en goede communicatieve vaardigheden;
- Overige werkzaamheden ter ondersteuning van collega's.
Heb je aantoonbare ervaring in een technische omgeving of heb je jaren in een technische functie gewerkt en zit commercie toch wel in jouw bloed? Dan is deze vacature op jouw lijf geschreven!
Het is een functie in dagdienst van 8:00 tot 17:00, van maandag tot en met vrijdag.
- Een salaris rond de €3000,- bruto per maand afhankelijk van kennis en ervaring (conform CAO Werkgevers Technische Groothandel);
- Een fulltime werkweek in dagdienst van 8:00 tot 17:00;
- Het is een functie voor 40 uur per week;
- Reiskostenvergoeding van €0,21 vanaf 10 km;
- Een tijdelijk contract met uitzicht op vast.
Voor meer informatie kan je contact opnemen met 0475 33 22 22 of stuur een mail naar roermond@olympia.nl.