Voor onze opdrachtgever, een houthandel gevestigd in Oldeholtpade dat gespecialiseerd is in hoogwaardige houtproducten en aanverwante materialen zijn wij opzoek naar een allround administratief medewerker. Hun bedrijf staat bekend om zijn kwaliteit, service en klantgerichtheid. Als administratief medewerker speel je een cruciale rol in het ondersteunen van hun operationele activiteiten en het handhaven van onze hoge standaarden.
Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken, waaronder het inboeken van pakbonnen en pinbonnen, het bijhouden en plaatsen van advertenties op verschillende platformen, het beheren van de webshop, het onderhouden van onze social media kanalen en het fotograferen van producten. Bij drukte in de winkel wordt er verwacht dat je bereid bent om bij te springen en het verkoop team te ondersteunen.
De aantal uren per week is bespreekbaar, de verwachting is 2 tot 4 dagen maar fulltime zou eventueel ook kunnen. De werktijden zijn tussen 07:00 uur en 17:30 uur van maandag tot vrijdag.
- Beloning conform CAO Doe het zelf
- 8,33% vakantiegeld
- Op fulltime basis 25 vakantiedagen (40 uur per week)
- Je start met een contract bij Olympia
- Verschillende ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden
- De mogelijkheid om je salaris wekelijks of 4- wekelijks te laten uitbetalen
- Je bouwt per direct pensioen op (vanaf 18 jaar)
- De gelegenheid voor persoonlijke groei en ontwikkeling