Als Servicedesk Medewerker ben jij hét aanspreekpunt voor groot zakelijke klanten van KPN. Je bent verantwoordelijk voor het zo snel mogelijk oplossen van tickets die binnenkomen via telefoon, email of monitoring. Door je technische expertise ben je in staat om het probleem te analyseren en direct te verhelpen of de oorzaak te achterhalen en juiste (inter)nationale partij aan te sturen. Wanneer nodig stuur je andere partijen aan waarbij je te allen tijde de regie blijft houden.
Je dagelijkse werkzaamheden bestaan o.a. uit:
- Actieve monitoring van grootzakelijke klanten;
- Incidenten op maat afhandelen;
- Klanten voorzien van duidelijke informatie over hun ticket;
- Klantsituatie analyseren, prioriteiten stellen en in overleg gaan met andere afdelingen om bij complexe problemen tot de juiste oplossing te komen.
- Een mooi startsalaris van €19,60;
- Opbouw van vakantiedagen en vakantiegeld;
- Een inzetbaarheidsbudget van €1500,- om naar eigen inzicht in te zetten voor je ontwikkeling;
- Pensioenopbouw vanaf de start;
- Doorgroeimogelijkheden;
- Thuiswerkvergoeding van €2,35 per dag.
- Een volledige ov-vergoeding of een kilometervergoeding van € 0,21 cent per kilometer;
- Kans om op contract te komen bij KPN na een 1 jaar goed functioneren, en een vast dienstverband te krijgen;
- Een gezellig team.