Ben jij die ervaren management-ondersteuner die secretariële, organisatorische en administratieve werkzaamheden kan verrichten binnen het dynamische Team Regionale Onderzoeken (TRO)? De afdeling TRO is vanwege de vervanging gedurende zwangerschapsverlof op zoek naar een tijdelijke medewerker ter ondersteuning van het team. Het betreft de periode van maart tot medio september 2024.
Binnen TRO geven Officieren van Justitie leiding aan grote, complexe en internationale ondermijningsonderzoeken. Dit betreffen onderzoeken naar o.a. De internationale handel in verdovende middelen, mensenhandel, cybercrime, cold cases, witwassen en fraude. De collega's binnen het team zijn ervaren, creatief en proactief. Zij werken zelfstandig om te komen tot een effectieve aanpak van ondermijningszaken met maatschappelijk effect.
Als managementondersteuner ben jij de spil in het team. Je zorgt voor een goede verbinding tussen de medewerkers. Je hebt oog voor de onderzoeken binnen het team, maar ook voor de persoonlijke ontwikkelingen van de collega's. Je biedt hen een luisterend oor als dit nodig is. Je vindt het prettig om mensen te helpen met praktische oplossingen. Je onderhoudt een goed contact met verschillende afdelingen binnen het parket, zoals bijvoorbeeld met de medewerkers van bedrijfsvoering en de managementondersteuners van de andere teams. De vragen die aan je worden voorgelegd zijn divers en uitdagend. Tot slot ben je de rechterhand van de teamleider van TRO.
Als management-ondersteuner ben jij de rechterhand van de teamleider. Je ondersteunt de teamleider bij personeelstaken. Daarnaast is agendabeheer een belangrijke taak. Met de nodige discretie weet jij om te gaan met vertrouwelijke informatie. Je bent collegiaal, maar tegelijkertijd durf je collega's feedback te geven en sta je zelf ook open voor feedback. Je hebt een flexibele houding en bent goed in staat je aan te passen aan veranderende omstandigheden zoals het prioriteren van taken en het effectief oplossen van problemen.
''Wat maakt deze baan nou zo leuk?''
Dat vroegen wij aan een managementassistente binnen het parket: "Hoe kan ik je enthousiast maken om te solliciteren? Mijn directe collega MA's zijn heel fijne, leuke collegiale meiden. Hetzelfde geldt voor het team en de teamleider. Je wordt gewaardeerd en je hebt ook je eigen inbreng. Je kan altijd een beroep op hen doen. Het werk is zeer afwisselend en veelzijdig. Eigenlijk is geen dag ooit hetzelfde."
Je werkt dus in een zeer dynamische en energieke omgeving waar jouw uitdaging is om alles op rolletje te laten lopen. Kun jij dat? Hebben we je interesse gewekt? Reageer dan op deze vacature!
Wat ga je doen?
- Je beheert agenda's, maakt afspraken en draagt bij aan een efficiënte tijdsplanning.
- Je bereidt vergaderingen voor de medewerkers binnen het team voor en treedt op als notulist. Ook heb je een actieve rol tijdens deze vergaderingen, bijvoorbeeld in de uitnodiging van gasten en ondersteuning van de voorzitter.
- Je verricht voortgangscontroles zodat termijnen worden bewaakt en alles binnen de afgesproken termijnen wordt afgehandeld.
- Je bent de spin in het web binnen de afdeling. Je bent het aanspreekpunt voor collega's en hebt een belangrijke rol om de samenwerking binnen het team (verder) te verbeteren.
- Je bent handig met Word, Excel, Powerpoint.
- Je hebt een zelfstandige rol bij het regelen van sollicitatieprocedures. Bij het aanstellen van nieuwe medewerkers heb je een essentiële rol in het kader van het inwerkprogramma en het organiseren van de benodigde voorzieningen.
- Samen met de andere managementassistentes van het parket Rotterdam vorm je een team. Onderlinge vervanging van de collega's is vanzelfsprekend voor jou.
- Een werkweek van ... uur (parttime/fulltime);
- Een bruto uurloon tussen de €16,40-€20,46;
- Een eindejaarsuitkering van 8,3% die gelijk bij je loonbetaling wordt uitgekeerd;
- Een bepaalde tijd contract van 6 maanden o.b.v. Detacheren;
- Het TRO hanteert de volgende reiskostenvergoeding: lage vergoeding €0,07 cent óf hoge vergoeding €0,20 cent per kilometer (afhankelijk van jouw vervoersmiddel en bereikbaarheid van de werklocatie vanaf jouw woning) excl. Parkeerkosten. OV-kosten 100% vergoeding o.b.v. 2e klasse;
- Persoonlijke begeleiding door ervaren en enthousiaste recruiters & HR-Consultants;
- Een opbouw van vakantiedagen bij een fulltime dienstverband van 10,87%;
- Een bijdrage aan jouw persoonlijke ontwikkeling d.m.v. Trainingen via de online RGF Academy.
- Je legt makkelijk contact, bent discreet en proactief
- Je kunt je zowel schriftelijk als mondeling goed uitdrukken in het Nederlands.
- Je durft collega's aan te spreken en staat ook zelf open voor feedback.
- Je bent klantgericht, integer en flexibel.
- Je bent organisatiesensitief en bereid jezelf verder te ontwikkelen.
- Je hebt een secretariële opleiding op MBO-niveau en bij voorkeur ruime ervaring met de werkzaamheden van managementondersteuner.
- Je kunt goed plannen en organiseren.
Je komt te werken bij Arrondissementsparket Rotterdam op de afdeling TRO.
Werken bij het Arrondissementsparket in Rotterdam betekent werken in een zeer dynamische omgeving. Niet alleen in een wereldhavenstad, maar ook 25 gemeenten waarin we samenwerken om met elkaar te zorgen voor een veilige samenleving. Arrondissementsparket Rotterdam is een parket met lef, waar medewerkers dagelijks een topprestatie leveren en iedere medewerker zijn of haar steentje bijdraagt. Sleutelbegrippen voor OM Rotterdam zijn: focus op de operatie en eigenaarschap, resultaatgericht samenwerken, flexibiliteit en bevlogenheid.
TRO is een team dat bezig is met ondermijningszaken, veelal in samenwerking met LP en FP. De Rotterdamse TRO-Officieren maken deel uit van de groep landelijke specialisten in de aanpak van ondermijning. Dit heeft alles te maken met de aanwezigheid van de Rotterdamse wereldhaven en de goede informatiepositie in de regionale ondermijningsaanpak. TRO houdt zich bezig met onderzoeken op het terrein van zware georganiseerde criminaliteit, cybercrime, corruptie, fraude, afpakken, witwassen, mensenhandel en mensensmokkel. Ook verzoeken in het kader van internationale rechtshulp worden binnen het team afgehandeld.
16.4 - 20.46