Ben jij op zoek naar een uitdagende functie waarbij je een belangrijke rol speelt in het toegankelijk houden van zorg voor iedereen? Dan is dit misschien wel jouw nieuwe baan!
Voor het CAK (Centraal Administratie Kantoor) in Den Haag zoeken wij een administratief medewerker voor het team Vastleggen & Beschikken. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het tijdig en nauwkeurig verwerken van zorgkostendeclaraties, waardoor klanten van het CAK een correcte en tijdige vergoeding ontvangen voor hun zorgkosten.
Je controleert, beoordeelt en verwerkt zorgkostendeclaraties afkomstig van zorgverleners en burgers. Met jouw groot probleemoplossend vermogen en verantwoordelijkheidsgevoel werk je met ongeveer 28 collega's nauw samen om ervoor te zorgen dat klanten van CAK een juiste en tijdige uitbetaling van de door hun gedeclareerde zorgkosten krijgen. Je hebt in deze functie ook regelmatig contact met klanten over complexe situaties m.b.t. De declaratie.
Wat we bieden- Een parttime of fulltime werkweek van 32 of 36 uur;
- Bruto uurloon variërend op basis van jouw ervaring tussen €16,33 tot €22,74;
- Een contract van 6 maanden mét kans op verlenging;
- Reiskostenvergoeding per auto van €0,19 per kilometer (max. 75km enkele reis, geen parkeerkostenvergoeding);
- 100% vergoeding voor OV-kosten (tweede klas);
- Persoonlijke begeleiding vanuit Start People door ervaren en enthousiaste recruiters en HR-consultants;
- Vakantiedagenopbouw bij fulltime dienstverband van 10,87%;
- Bijdrage aan persoonlijke ontwikkeling via trainingen via de online RGF Academy.
Reageren op deze vacature kan t/m zondag 17 maart. Na sluiting van de vacature volgt een eventueel intakegesprek met Start People. Bij een goede uitkomst stellen we je voor bij het CAK en gaat CAK mogelijk met je in gesprek.
Voor vragen over deze vacature kan je contact opnemen met onze Recruiter Linel van Houten - 06 10 78 47 09.
Functie-eisen- MBO+ werk- en denkniveau;
- Ervaring in een vergelijkbare administratieve rol;
- Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands;
- Digitaal vaardig en bekend met Microsoft Office;
- Kennis van de Zorgverzekeringswet is een pluspunt;
- Ervaring met fysieke postverwerking en documentbeheer is een voordeel;
- Ervaring met CLV (Continu Leren & Verbeteren) en Lean is zeer welkom;
- Proactief, assertief en gericht op samenwerking zijn eigenschappen die je bezit;
- CAK is op zoek naar iemand die zichzelf lange tijd bij CAK ziet werken en zo snel mogelijk kan starten.
Bij het CAK (Centraal Administratie Kantoor) werk je in een dynamische organisatie waar persoonlijke ontwikkeling en samenwerking centraal staan. Het CAK voert wettelijke taken uit zoals het betalen van vergoedingen aan zorgaanbieders, het vaststellen en innen van eigen bijdrage voor de Wet Langdurige Zorg (WLZ) en het CAK is ook verantwoordelijk voor de inning en het vaststellen van de eigen bijdrage voor de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO).
16.33 - 22.74