Als receptiemedewerker fungeer je als het visitekaartje van deze organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel gasten als collega's, en gastvrijheid zit in je natuurlijke aard. Je taken bestaan uit:
- gasten begroeten
- vragen beantwoorden
- Administratieve taken
Ontvangen, ontzorgen en ondersteunen behoren tot jouw sterke punten. Je ondersteunt de vaste receptioniste die reguliere diensten draait.
Je bent beschikbaar van maandag tot en met vrijdag om deze rol te vervullen. Je ontvangt gasten hartelijk en zorgt ervoor dat ze een kopje koffie of thee krijgen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor administratieve taken, zoals het correct aanmelden van gasten in het systeem en het verstrekken van uitrijkaarten voor gasten die met de auto komen.
Deze functie betreft parttime werk van minimaal 20 uur per week. De werktijden zijn van 07.00 uur tot 11.00 uur en om de week van 14.00 uur tot 18.00 uur.
- Een bruto uurloon van €13,80;
- Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
- Pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- Tijdelijk contract via Olympia, eventueel uitzicht op contract bij de opdrachtgever;
- Inwerkperiode van 10 dagen 5 vroegen en 5 late diensten.
- Gratis parkeergelegenheid