Ben jij service gericht en vind jij het leuk om klanten te woord te staan? Wil jij daarnaast graag fulltime werken en past een salaris tussen de €3.100,- en €3.800,- goed bij jou? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als customer service medewerker ben jij het eerste aanspreek punt van de klant. Als zij vragen hebben over bijvoorbeeld orders of producten, dan is het aan jou om deze vragen te beantwoorden. Dit kan zowel telefonisch als via de e-mail. Jij bent verantwoordelijk voor een optimale service richting de klanten. Je werkt niet alleen, maar juist veel samen met je collega's. Denk bijvoorbeeld aan collega's van de afdeling Sales, Planning, Expeditie en de Transporteurs. Kortom: Wij zoeken een echte teamplayer!
Je takenpakket bestaat onder andere uit:
- Verstrekken van informatie over het bedrijf, producten en of samenwerkingsmogelijkheden;
- Versturen van samples;
- Het verwerken van orders in het ERP systeem;
- Het afstemmen van de planning met de transporteurs;
- Opstellen van een sales forecast in overleg met de afdeling Sales;
- Afhandeling van klachten;
- Het opstellen van export documenten voor de douane en andere instanties;
- Facturatie richting de klanten;
- Debiteurenbeheer;
- Tot slot zorg jij ervoor dat het ERP Supply Chain wordt geoptimaliseerd.
Past deze uitdagende functie bij jou? Lees dan snel verder!
Wat we biedenNaast een uitdagende baan met veel afwisseling bieden wij jou het volgende:
- Salaris tussen de €3.100 - €3.800 bruto per maand o.b.v. 40 uur;
- Een uitdagende functie met korte lijnen binnen de organisatie;
- Ruimte om jezelf te ontplooien;
- Een reiskostenvergoeding van €0,23 cent per kilometer;
- De mogelijkheid om op termijn op contract te komen bij de opdrachtgever;
- Een fulltime dienstverband voor onbepaalde tijd.
Jij bent iemand die communicatief sterk is, dit komt tot uiting in de gesprekken met internationale klanten. Daarnaast neem jij verantwoordelijkheid voor jouw eigen taken en bewaak jij het eigenaarschap voor jouw projecten.
Verder neem jij mee:
- Een afgeronde HBO opleiding in een commerciële richting;
- Jij hebt ervaring met export orders en documenten;
- Ervaring in de levensmiddelen industrie (pré);
- Jij bent bekend met ERP systemen;
- Jij bent beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Bij het bedrijf streven zij dagelijks naar het verminderen van verspilling in de voedselketen door hoogwaardige producten te vervaardigen uit pluimvee slachtbijproducten. Dit realiseren we met een compact team van ongeveer 40 toegewijde en gemotiveerde medewerkers. De producten dienen als essentiële ingrediënten voor diverse markten, waaronder diervoeder, aquafeed, biobrandstof en kunstmest, zowel nationaal als internationaal. Zij leveren aan diverse markten in Europa en wereldwijd, en onderhouden nauwe samenwerkingen met eindgebruikers en gerespecteerde lokale distributeurs met expertise. Dit doet het bedrijf vanuit Wijster en zijn hierdoor goed te bereiken vanuit Assen, Meppel en Hoogeveen.
De organisatie onderscheidt zich door effectieve communicatielijnen, openheid en toewijding om de beloftes na te komen. Daarnaast staat duurzaamheid hoog in het vaandel bij het bedrijf. Zij zoeken voortdurend naar manieren om de ecologische voetafdruk, totale water- en energieverbruik te verminderen en de uitstoot te minimaliseren. Het doel is om de impact op het milieu te beperken en de processen efficiënter te maken. Zij blijven innoveren om de processen te optimaliseren en het rendement te verhogen, met oog voor de klanten, leveranciers, medewerkers en het milieu. Het streven is om met de zakelijke activiteiten duurzame werkgelegenheid te bevorderen, zowel binnen het bedrijf als daarbuiten.
Ben jij enthousiast geworden en ben jij klaar om aan de slag te gaan? Solliciteer dan direct! Heb jij nog vragen? Neem dan contact met ons op via 0591-664900 of stuur een e-mail naar Klambers@startpeople.nl.
3100 - 3800