Ben je sales gedreven, vind je het leuk om veel klantcontact te hebben en wil je werken in een leuke groeiende organisatie? Lees dan snel verder!
In deze veelzijdige en afwisselende rol ben je werkzaam op de afdeling klantenservice binnen onze organisatie. Samen met de collega's van jouw team ga je aan de slag met contractwerving en -beheer. Je houdt je hierbij zowel bezig met het afsluiten van nieuwe servicecontracten voor de producten, als met het vernieuwen en verlengen van bestaande contracten. Kortom, een functie waarin je fungeert als een zogenaamde 'spin in het web' en waarin je dus met veel verschillende mensen contact hebt op een vaak 'warme' manier.
Het takenpakket bestaat onder andere uit:
- Telefonisch contact en contact per e-mail met (potentiële) klanten en service sales;
- Diverse administratieve taken gericht op de uitvoering en het beheer van servicecontracten;
- Het opvolgen van offertes.
Ben jij toe aan deze afwisselende en verantwoordelijke baan? Twijfel niet en solliciteer direct!
- Functie voor 32-40 uur per week;
- Salaris tussen de €2500 en €3200,- bruto per maand op basis van 40 uur;
- Reiskostenvergoeding;
- Werken in dagdiensten;
- Leuke afwisselende functie met veel zelfstandigheid in een dynamische omgeving.
Hebben wij je interesse gewekt? Reageer vandaag nog en wij zien jouw CV met motivatie tegemoet. Vragen? Je kunt contact opnemen met Daan op het telefoonnummer: 0344-615900 of per mail: d.koning@olympia.nl