Ben jij goed in het helpen van klanten, en wil jij hier nog verder in groeien? Bij de afdeling Customer Succes Helpdesk, kun jij groeien tot dé specialist van onze salarisadministratiesoftware. Dit ga je doen in de functie van Helpdeskmedewerker! Vind je het leuk om te leren en krijg je energie van het adviseren van klanten. Dan is deze vacature als Helpdeskmedewerker bij dit #mkb bedrijf echt wat voor jou!
Wat bieden wij jou- Doorgroeimogelijkheden
- Voldoende tijd en ruimte om je functie te leren
- Maandag t/m vrijdag overdag, werktijden in overleg
- Goed bereikbaar (vlak bij A59)
- Klein team
Nog geen ervaring in salarisadministratie? Dat is helemaal niet erg. Wij leren jou alles wat nodig is om jouw functie als Helpdeskmedewerker op de afdeling Customer Succes helemaal eigen te maken. Motivatie, en de wil om te leren en te groeien vinden wij het belangrijkst. #mkb
- Je bent klant- en servicegericht.
- Je wil graag groeien in je professionele ontwikkeling.
- Je hebt interesse in het voeren van een salarisadministratie.
- Je kunt goed communiceren met jouw collega's.
- Je hebt een gezonde dosis humor.
- Je hebt een MBO+ / HBO werk- of denkniveau.
- Bereid tot het volgen van de opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL).
Nieuwsgierig geworden naar de werkzaamheden? We zetten ze graag even voor jou op een rijtje. Bij dit #mkb bedrijf in salarissoftware kun je doen waar je goed in bent. Kom je er even niet uit? Dan staan je collega's voor je klaar om weer een stapje verder te helpen. Je bent onderdeel van het grote geheel, waar de kwaliteit van het werk en onze producten en diensten voorop staan. Onze gezamenlijke doelstelling is om de hoogst mogelijke mate van klanttevredenheid te bieden met de beste softwaretools.
De werkzaamheden als Helpdeskmedewerker op de afdeling Customer Succes:
- Beantwoorden van gebruikersvragen per e-mail en telefoon, en adviseert klanten.
- Je registreert complexere klantvragen en zorgt dat een specialist deze opvolgt (of dat jij na uitleg het antwoord zelf kunt geven)
- Je beheert onze LogiPoort indienservice, dit vergt ca. 1 uur per dag.
- Je test functionaliteiten in Logisal en post waar nodig teksten op de Kennisbank voor gebruikers daarop aan.
- Je helpt nieuwe klanten, wanneer ze tijdens de installatie van Logisal ergens tegenaanlopen.
- Je zorgt voor een juiste facturatie van onze producten.
- Je ondersteunt onze salarisadministratie met de standaardwerkzaamheden.
Je gaat werken binnen het team van een #mkb bedrijf, salarissoftwareleverancier voor de HR-markt. Het bedrijf is een snelgroeiende en ambitieuze softwareontwikkelaar dienstverlener, met kantoren op verschillende locaties in Nederland.
Het bedrijf zit gevestigd aan de rand van den Bosch, vlakbij de snelweg (A59). Het team van Helpdeskmedewerker zal bestaan uit jou en een andere collega, en werk je samen met collega's van de salarisadministratie en collega's van het developmentteam. Je bent als Helpdeskmedewerker op de Customer Succes afdeling een echte spin in het web, en zet altijd een stapje extra voor onze klant. #MKB
De kernwaarden van het bedrijf:
- Vooruitstrevend en innovatief
- Ambitieus in kwaliteit en groei
- Sterke focus op HR-processen
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature, en staat deze functie als Helpdeskmedewerker op de afdeling Customer Succes jou op het lijf geschreven? Ben je ook toe aan een nieuwe uitdaging, waar je lekker kan groeien in je functie? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.