Als Inhouse intercedent bij Olympia ben je verantwoordelijk voor het gehele wervingsproces voor de Belastingdienst, van het identificeren van geschikte kandidaten tot het voeren van sollicitatiegesprekken en het regelen van administratieve processen. Je zult een cruciale rol spelen in het creëren van een toegewijd en competente medewerkersbestand voor de Belastingtelefoon. Je werkzaamheden omvatten onder andere:
- Actief zoeken naar geschikte kandidaten voor de Belastingtelefoon.
- Voeren van sollicitatiegesprekken en beoordelen van de kandidaten.
- Uitvoeren van administratieve taken, zoals het opstellen van contracten en het regelen van verloning.
- Houden van evaluatie- en beoordelingsgesprekken met uitzendkrachten.
- Nabellen van sollicitaties en onderhouden van contact met kandidaten.
- Samenwerken met de Belastingdienst om de behoeften en vereisten van het team te begrijpen.
- Op dinsdagochtend en woensdag de hele dag werken op kantoor bij de Belastingdienst zelf.
- Een bruto maandloon van minimaal €2322,-
- Een laptop en telefoon van de zaak
- 32,5 vrije dagen op basis van een fulltime dienstverband;
- Een winstuitkering, bonusregeling en een pensioenregeling;
- Een contract voor bepaalde tijd met als doel een langdurige samenwerking;
- Toegang tot ons professionele opleidings- en trainingspakket via Olympia Academie;
- Personeelsuitjes, kwartaalbijeenkomsten en vrijdagmiddagborrels met je collega's.