Wil jij een betekenisvolle rol vervullen waarbij je mensen met een fysieke beperking kunt helpen hun dagelijks leven te verbeteren? Zoek je een gevarieerde baan waarbij je als planner, coördinator en klantenservice medewerker tegelijkertijd kunt werken? Dan is deze functie wellicht jouw volgende uitdaging!
Als customer support medewerker speel je een centrale rol in het ondersteunen van onze cliënten en het stroomlijnen van ons team bij het leveren van persoonsgebonden hulpmiddelen, zoals rolstoelen of scootmobielen. Je bent verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van dagelijkse activiteiten, waarbij je ervoor zorgt dat onze monteurs en adviseurs efficiënt kunnen werken en onze klanten de beste service ontvangen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor cliënten en betrokken professionals en zorgt ervoor dat alle processen soepel verlopen, van het eerste contact tot aan de facturatie.
Wat ga je doen?
- Je beheert de dagelijkse planning voor monteurs & adviseurs die onderweg zijn naar klanten voor advies over hulpmiddelen of aanpassingen;
- Je voert intakes uit met cliënten of betrokken ergotherapeuten om een eerste beeld te vormen van benodigde hulpmiddelen;
- Je bewaakt het gehele orderproces, van aanvraag tot facturatie;
- Je neemt telefoongesprekken aan voor revalidatiehulpmiddelen en klantvragen, en verwerkt deze correct in ons ERP-systeem;
- Je coördineert en bereidt servicewerkzaamheden voor, zodat onze monteurs en logistiek medewerkers direct en volledig hun werk kunnen uitvoeren.
- Een veelzijdige fulltime (32-40 uur) functie als Customer Support Medewerker;
- Een marktconform salaris tussen € 2.585 en € 3.235 bruto per maand (o.b.v. 40 uur) afhankelijk van jouw kennis & ervaring;
- 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
- Investering in jouw kennisontwikkeling via coaching, ons online leerportaal en opleidingsmogelijkheden;
- Mogelijkheid om bij te dragen aan inclusief ondernemen en de maatschappij;
- Je start met een tijdelijk contract via Start People, met uitzicht op een vaste baan voor onbepaalde tijd.
- Empathisch vermogen om snel en vlot klanten te helpen en verwachtingen te managen;
- Sterke administratieve vaardigheden (bij voorkeur ervaring met MS Dynamics) en behoud van overzicht bij verschillende werkzaamheden;
- Zelfstarter met initiatief en verbetervoorstellen;
- Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau.
Kom werken in een informeel team van in totaal 24 medewerkers op onze vestiging in Goor (goed te bereiken vanuit Hengelo of Enschede). Wij hebben een gezamenlijke ambitie om te groeien en bieden ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling in een organisatie met duidelijke groeiambities.
Wil jij deel uitmaken van dit gedreven team? Solliciteer nu via onze website! Voor vragen kun je contact opnemen met Elise via 053-4814600 (optie 3) of stuur een WhatsApp-bericht naar 06-24920758.
2585 - 3235