Ben jij erg thuis in de financiële administratie en lijkt het jou geweldig om samen met het (financiële) administratie team alles tot in de puntjes te regelen voor alles vestigingen van het bedrijf in Nederland?
Als medewerker debiteurenbeheer vervul je een cruciale rol als eerste aanspreekpunt voor het innen van openstaande facturen. Je voert gesprekken over betalingsregelingen en termijnen, waarbij sterke communicatieve vaardigheden van groot belang zijn. Je toont vastberadenheid en overtuigingskracht, en schrikt niet terug voor telefonisch contact met klanten. Samen met hen werk je aan oplossingen voor openstaande facturen, met het behoud van een duurzame klantrelatie als prioriteit.
Jouw werkzaamheden:
- Actieve opvolging van onbetaalde rekeningen via telefonisch en schriftelijk contact;
- Identificatie en oplossing van betalingsverschillen;
- Beheer van betalingsafspraken en registratie van betalingen;
- Verzending van herinneringen, aanmaningen en beheer van incassoprocedures;
- Periodieke rapportages over openstaande rekeningen en samenwerking met interne afdelingen voor efficiënte facturatie.
Een verantwoordelijke positie in een grootschalige organisatie die landelijk opereert met de volgende arbeidsvoorwaarden:
- Een passend salaris wat kan variëren van €2250,- tot €3000,- bruto per maand op basis van fulltime dienstverband, opleiding & ervaring;
- Een parttime functie van 24 uur per week met flexibele werkdagen. Bij langer dienstverband is er een optie om 1 dag thuis te werken;
- Een plek om met voldoende uitdaging en ontwikkelingsmogelijkheden;
- 25 Vakantie- / verlofdagen & 12 ADV dagen op basis van een fulltime dienstverband;
- Reiskostenvergoeding;
- 13e maand.