Met jouw ervaring en daadkracht weet jij het beste uit jouw team te halen en zorg je voor een prettige werksfeer waarin iedereen zich kan ontwikkelen. Ben jij klaar voor deze uitdaging?
Wat ga je doen?In samenwerking met de Belastingdienst zijn wij zo spoedig mogelijk op zoek naar een leidinggevende binnen de afdeling Klantinteractie- en Service (KI&S), afdeling UHT, voor 32-36 uur per week.
Het huidige team is op zoek naar collega die de nodige ervaring op het gebied van leidinggeven met zich meebrengt. Iemand die draagvlak kan creëren en er écht staat voor zijn of haar medewerkers. Jij weet waar je het over hebt en durft daarin je ruimte in te nemen om zo de medewerkers naar een hoger niveau te brengen.
Dan over jouw team;
Het team bestaat uit zo'n 20 informanten, die iedere dag de burger met veel kennis en kunde te woord staan en daarnaast administratieve werkzaamheden verrichten. Als leidinggevende motiveer, coach en stimuleer je ze in hun ontwikkeling en groei. Jouw doel? Het creëren van uitstekende dienstverlening op de afdeling. Dit hoef je natuurlijk niet alleen te doen, je komt terecht in een hecht team van leidinggevenden. Naast de dagelijkse begeleiding van jouw medewerkers, werk je samen met jouw collega's aan de veranderingen die plaatsvinden binnen de Belastingdienst.
Wie ben jij?- Je hebt HBO werk en denkniveau;
- Je hebt ervaring in leidinggeven binnen de klantcontact branche;
- Je bent in staat om feedback op de juiste manier te brengen: helder en opbouwend;
- Een duidelijke motivatie voor het werken bij de Belastingdienst;
- Een gezonde dosis enthousiasme!
Met jouw organisatie sensitiviteit en uitstekende gevoel voor verhoudingen weet je als geen ander je weg te vinden in een politiek gestuurde organisatie. Het is van belang dat je met veranderingen kunt omgaan, initiatief toont en flexibel bent. Daarnaast ben je graag bezig met de persoonlijke ontwikkeling van de medewerkers.
Waar ga je werken?Het Serviceteam Herstel Toeslagen (SHT) is namens opdrachtgever UHT het eerste aanspreekpunt voor (mogelijk) gedupeerde ouders. We zijn er voor iedereen die een vraag heeft over het herstel van problemen rondom de kinderopvangtoeslag. Dit contact loopt voornamelijk via de telefoon en in mindere mate via de live chat. Servicemedewerkers verzorgen aanmeldingen en helpen iedereen die een vraag heeft over een situatie, regelingen of over het proces. Ook verrichten zij administratieve taken. Het Serviceteam is er ook om signalen op te vangen en door te geven aan het UHT.
Wat bieden wij jou verder:
- Een werkplek waar jij de kans krijgt te ontwikkelen en te groeien;
- Jaarlijks loonsverhoging bij goed functioneren;
- Hybride werken met een thuiswerkvergoeding van €2,35 per dag;
- Gratis wisselend aanbod aan opleidingen & workshops;
- Collectiviteitskortingen bij verschillende (zorg-)verzekeringen;
- Een maandelijkse korting van €10,00 op je sportabonnement via Bedrijfsfitness Nederland bij een van de 3500 aangesloten sportscholen.
- Je wordt beloond met een marktconform salaris tussen de €2945 en €3954 (o.b.v. 36 uur);
- Eindejaarsuitkering conform CAO Rijk;
- Je bouwt naar rato 25 vakantiedagen per jaar op en je ontvangt 8,33% vakantiegeld over je verdiende salaris;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Reiskosten met OV worden 100% vergoed;
- Fietsvergoeding van €0,21 per km;
- Pensioenopbouw conform ABU-cao vanaf de eerste dag.
Reageren kan t/m woensdag 17 april.
Is je interesse gewekt?Reageer op deze vacature via de sollicitatieknop. Heb je een vraag over deze vacature? Neem dan telefonisch contact met Elma Postma of Marloes de Nekker op via 06-29 63 79 15 of stuur een e-mail via belastingdienstgroningen@driessen.nl.