Voor Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen zijn wij ter vervanging van ziekte op zoek naar een tijdelijke Medewerker servicedesk voor 36 uur per week. De opdracht duurt van 1 mei tot 1 oktober en kan hierna maandelijks nog verlengd worden.
wat bieden wij jou- Salaris conform CAO SGO vanaf €15,41 bruto per uur
- Periode 1 mei tot 1 oktober, met verlengingsoptie
- 36 uur per week
- Afwisselende functie
- Werken bij een overheidsorganisatie
- Gemeentehuis Hoogeveen
Voor deze functie zoeken wij iemand die de handen uit de mouwen steekt en weet waarin hij/zij `het verschil maakt'. Je bent klant- en resultaatgericht en creatief in het vinden van de juiste oplossing. Je kijkt verder dan de grenzen van het eigen werk en begrijpt wat er verder in de organisatie gebeurt.
Je bent bereidt om 5 dagen in de week te werken op het gemeentehuis in Hoogeveen. Dit in verband met aanloop van collega's die vragen hebben en de bezetting van de servicedesk. De servicedesk moet bereikbaarzijn van 8.00 uur tot 16.00 uur. Je werkt daarom vanaf 7.45 uur tot uiterlijk 17.00 uur.
- Je hebt Mbo+ werk- en denkniveau;
- Je hebt affiniteit met werken op een ICT Servicedesk;
- Je hebt kennis van Microsoft Office (2019 en hoger), Microsoft Windows en Active Directory;
- Je kunt goed werken met servicemanagementsoftware (Topdesk is een pré) en hebt ervaring met mobile device management;
- Je bent sterk analytisch, vraagt net zo lang door tot de klantvraag duidelijk is;
- Je bent communicatief vaardig en kan de eigen communicatie afstemmen op de klant.
Als medewerker servicedesk heb je een eerstelijns functie en help je de collega's uit de organisatie graag. Collega's kunnen bij jou terecht met een breed scala aan vragen die uiteenlopen van ICT-gerelateerde vragen tot facilitaire zaken.
Kun jij het niet direct voor ze oplossen, dan zet je de vraag door naar de tweedelijns collega's en komt terug bij de collega als je het antwoord hebt.
Deze functie biedt veel afwisseling, waarbij geen werkdag er hetzelfde uitziet. Jij neemt onder meer meldingen en wijzigingen aan. Dit gebeurt op de Servicedesk, telefonisch of via e-mail. De meldingen worden geregistreerd in het systeem Topdesk. Je lost eerstelijns meldingen zelf op en waar mogelijk ook tweedelijns meldingen. Kun je de melding zelf niet zelf afhandelen, dan zet je hem door naar de teams Technisch Beheer of Functioneel Beheer. Je werkt dan ook nauw samen met de collega's van deze teams.
Tijdens het proces van afhandeling informeer jij de melder/aanvrager over de voortgang en afhandeling van de melding. Ook voorzie je collega's in de organisatie van benodigde hardware en richt je deze zo nodig in. Je houdt voorraden bij en je plaatst bestellingen waar dat nodig is. Het overgrote deel van de werkzaamheden (circa 90%) zal bestaan uit ICT-gerelateerde vragen.
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen adviseert en ondersteunt de twee gemeentebesturen bij de uitoefening van alle gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Bij Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen zijn circa 760 medewerkers in dienst. Kijk voor meer informatie over onze organisatie op www.dewoldenhoogeveen.nl!
In de functie medewerker servicedesk ga je werken binnen de eenheid Informatisering en Automatisering (I&A), afdeling Automatisering. Dit team bestaat in totaal uit 16 medewerkers , waarvan 3 medewerkers servicedesk.
Herken jij jezelf in deze vacature tot medewerker servicedesk? Reageer nu op deze vacature via de button "Solliciteren". Heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op via de onderstaande gegevens.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.