Op zoek naar een positie als helpdesk medewerker bij een toonaangevende organisatie in Zwolle waarbij jij veel kan groeien als persoon en in je IT kennis? Dan is deze functie voor jou! Samen met je team ben je verantwoordelijk voor het bieden van IT-ondersteuning. Je zult binnenkomende meldingen registreren in TOPdesk en vervolgens oplossen. Zie je een vraag vaak terugkomen? Dan kijk jij hoe jij deze vraag in het vervolg kan voorkomen! Als je tegen uitdagingen aanloopt, kun je rekenen op de ondersteuning van ervaren collega's.
Wat staat jou te wachten als helpdeskmedewerker in Zwolle?
- Het helpen van collega's en klanten met hun IT vragen;
- Registreren en analyseren van problemen in TOPdesk;
- Vragen oplossen, analyseren en voorkomen!
- Een heerlijk bruto salaris tussen de € 2.693,69 en € 2.902,24 per maand;
- Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reiskostenvergoeding en 25 vakantiedagen;
- Persoonlijke groei door een talentmanager die jou helpt met jouw doelen;
- Extra's zoals het NEXT festival, netwerkborrels en nog meer!
- Minimaal een mbo-diploma; in de richting van IT
- Je hebt minimaal 0,5 jaar ervaring als helpdesk medewerker;
- Kennis en/of ervaring met MacOS!
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Extra informatie Status Open Opleidingsniveaus MBO, HBO Plaats Zwolle Werkuren per week 38 - 40 Dienstverbanden Parttime (overdag) Salarisindicatie Tussen €2.693 en €2.900 Per maand Verantwoordelijk voor het helpen van collega's en klanten met hun IT vraagstukken of problemen Gepubliceerd op 27-02-2024