Als Facilitair Coördinator kom je te werken bij een van onze meest vooraanstaande opdrachtgevers. Samen met je team ben je verantwoordelijk voor een optimale en innovatieve dienstverlening voor het Central Office en Innovation Center van FrieslandCampina in Nederland.
Je taken als Facilitair Coördinator omvatten onder andere:
- Het bewaken van de Service Level afspraken met leveranciers om het gewenste serviceniveau te garanderen en zo te zorgen voor tevreden klanten.
- Het zelfstandig coördineren van medewerkers en leveranciers voor diverse facilitaire activiteiten.
- Het ondersteunen van collega's binnen het facilitaire team waar nodig, naast je rol als coördinator.
- Door het uitvoeren van gebouwrondes en het gebruik van het FMIS-systeem, zorg je voor een goed inzicht in de situatie en de voortgang van de werkzaamheden.
- Het coördineren van verschillende kleinschalige facilitaire projecten, zoals verhuizingen en kleine verbouwingen.
- Optreden als het centrale aanspreekpunt voor facilitaire zaken binnen de panden van de opdrachtgever.
- Toezicht houden op de kwaliteit en serviceverlening van facilitaire partners, binnen de afgesproken tijdlijnen.
- Het signaleren van knelpunten in werkprocessen en het doen van verbetervoorstellen.
- Onderhouden van contacten met diverse stakeholders, waaronder de opdrachtgever en leveranciers.
- Daarnaast zijn er nog andere taken die we graag tijdens het kennismakingsgesprek met je bespreken.
Wij geloven dat uitstekend werk beloond moet worden. Betekenisvol werk staat centraal, waarbij jij begrijpt waarom je doet wat je doet en waarin je werkgeluk ervaart, met volop mogelijkheden om te groeien. Daarnaast bieden wij heldere arbeidsvoorwaarden waarop al onze medewerkers kunnen vertrouwen.
Voor de functie van Facilitair Coördinator bieden wij:
- Een passend salaris tussen €2.600,00 en €3.000,00 per maand op basis van een fulltime dienstverband, afhankelijk van je ervaring. Er is ruimte om door te groeien binnen de salarisschaal.
- Een aantrekkelijke variabele jaarbonus.
- Een contract voor een periode van 12 maanden bij Vebego Facility Solutions, met de mogelijkheid tot een vast dienstverband.
- 25 vakantiedagen per jaar op basis van een fulltime dienstverband, met een extra dag elke 2 jaar.
- Vakantiegeld ter waarde van een volledig maandsalaris.
- Een dynamische en uitdagende werkomgeving binnen een jonge organisatie, waarin plezier in je werk centraal staat.
- Een reiskostenvergoeding volgens onze personeelsregeling.
- Persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd bij Vebego. We kijken samen in onze op maat gemaakte opleidingsgids welke trainingen voor jou interessant zijn.
- Collectieve zorgverzekering en pensioenregeling voor alle medewerkers.
Wij geloven sterk in de kracht van onze medewerkers en streven samen naar een uitmuntend eindresultaat. Onze missie is om elke dag uitstekend werk te leveren, zodat onze klanten in een optimale werkomgeving kunnen excelleren. Als Facilitair Coördinator speel jij hier een cruciale rol in. Daarom verwachten wij het volgende van jou:
- Je hebt een HBO-opleiding afgerond en minimaal 1 jaar ervaring in een coördinerende functie.
- Ervaring met het werken in een Facility Management Informatie Systeem (FMIS).
- Je bent ondernemend, proactief en hebt een sterk gevoel van verantwoordelijkheid.
- Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Je kunt zelfstandig werken en bent oplossingsgericht.
- Daarnaast heb je oog voor detail, ben je zeer sociaal ingesteld en vind je het leuk om medewerkers te begeleiden en te coachen.
Bij Vebego Facility Solutions verzorgen wij alle ondersteunende aspecten voor onze klanten, variërend van schoonmaak tot catering, en van gebouwbeheer tot technisch onderhoud. Op deze manier streven wij ernaar om een duurzame, schone, veilige en gezonde werkomgeving te creëren waarin mensen met plezier uitstekend werk kunnen verrichten. Voor ons facilitaire team in Amersfoort zijn wij op zoek naar een Facilitair Coördinator die beschikbaar is voor een fulltime positie van 40 uur per week.
2600 - 3000