Over de functie
Als Customer Support Medewerker, ook wel Klantenservicemedewerker genoemd, ben je de vriendelijke stem aan de andere kant van de lijn en sta je altijd klaar om klanten te helpen en hun vragen te beantwoorden. Je luistert met geduld en begrip naar hun zorgen en werkt samen met hen om passende oplossingen te vinden. Met een positieve en energieke benadering zorg je ervoor dat elke klant zich gehoord en gewaardeerd voelt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klantgerelateerde kwesties en speelt een essentiële rol in het opbouwen van vertrouwen en loyaliteit bij onze klanten. Samen met het vriendelijke en informele team, ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van inkomende vragen via telefoon, e-mail of chat. Je voorziet klanten van informatie en/of advies en zorgt voor een nauwkeurige administratieve afhandeling. Geen ervaring? Geen probleem! Ze verzorgen de training voor je, waarna je zelfstandig aan de slag kunt. Na drie maanden in dienst te zijn is het ook mogelijk om het grootste deel van de gewerkte uren vanuit huis te doen!
Over het bedrijf
Onze klant is gespecialiseerd in klantcommunicatie, inclusief telefonie, e-mail, chat, web en sociale media. Ze handelen zowel inkomende als uitgaande contacten af, waarbij de wens van de klant centraal staat. Het kantoor is gevestigd in Alphen aan den Rijn, waar ze werken met een groot, gezellig en informeel team van ongeveer 150 medewerkers. De afgelopen twee jaar heeft het bedrijf veel veranderingen doorgemaakt, waardoor nu de focus echt ligt op het ontwikkelen van hun personeel en om samen met hun door te groeien. Er zijn dan ook veel doorgroeimogelijkheden beschikbaar! Het kantoor is goed te bereiken vanuit Alphen aan den Rijn, Leiden, Zoetermeer, Koudekerk aan den Rijn en Aalsmeer.
14
- 15.5