Haal jij energie uit het helpen van anderen? Heb jij recent een HBO diploma in de richting van ICT behaald? Dan hebben wij de perfecte functie voor jou!
Als systeembeheerder ben je een allround ICT medewerker. Jouw hoofdtaak is het onderhouden en optimaliseren van de IT-infrastructuur en systemen binnen het bedrijf. Jij staat centraal voor de computer-, service- en netwerksystemen. Met trots ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen over deze systemen. Met een duidelijke uitleg weet je zelfs oma Truus de juiste instructie te geven! Hierdoor kunnen je collega's uit de operatie zich helemaal richten op de voorziening van hulpmiddelen die gebruikt worden in de zorg. Kortom heb je deze taken:
- Systemen onderhouden;
- Documentatie en rapportage verwerken;
- Deelname aan overleggen over verbetering;
- Storingen verhelpen;
- Helpen en ondersteunen van softwaregebruikers.
Je gaat fulltime in dagdienst aan de slag. Liever 32 uur werken? Ook geen probleem!
Ben jij deze ICT redder in nood? Lees hieronder dan vooral wat deze held(in) daarvoor terugkrijgt.
Wat we biedenIn deze functie kun jij volledig bezig zijn met jouw passie en hier tegelijkertijd mensen mee helpen. Het bedrijf zorgt met de voorziening van hulpmiddelen ook nog eens voor een maatschappelijke bijdrage. Uiteraard kun je als systeembeheerder deze arbeidsvoorwaarden verwachten:
- Salaris van €2800 tot €3300 bruto p.m.;
- Tijdelijk contract, met doel overname door het bedrijf;
- Fulltime baan met 38-urige werkweek;
- 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen;
- Gezondheidsvergoedingen zoals een fitness abonnement.
Verkocht? Solliciteer dan direct! Lees hieronder wat wij van jou verwachten.
Functie-eisenDynamiek en spontaniteit zijn voor jou onmisbaar. Je vindt het leuk om met verschillende taken tegelijk bezig te zijn en weet door de drukte de werkzaamheden goed te overzien. Dit doe je door gestructureerd te werken en consequent afspraken na te komen. Bij alles omtrent ICT voel jij je als een vis in het water, deze kennis gebruik je graag om anderen een handje te helpen. Voor deze functie gelden de volgende eisen:
- Afgeronde MBO-4 opleiding richting ICT met minimaal 2 jaar werkervaring of;
- Afgeronde HBO opleiding richting ICT;
- Ervaring met Azure AD en Intune (Pre).
In het volgende stuk kun je meer lezen over het bedrijf.
Over het bedrijfOnze partner is een leverancier van hulpmiddelen, gespecialiseerd in het adviseren, leveren en onderhouden van hulpmiddelen aan particulieren, gemeenten en zorginstellingen. Passie en klantbeleving vormen de kern van de medewerkers, die gericht zijn op het verlenen van de beste zorg aan de cliënten. Kwaliteit, veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid staan hoog in het vaandel.
Het bedrijf ligt in Roermond en is makkelijk bereikbaar vanuit Eindhoven, Venlo, Weert en Sittard.
Ben jij klaar om te starten als systeembeheerder? Klik dan op die gele knop! Het gaat als volgt: 1. Sollicitatie 2. Gesprek Start People 3. Kennismaking met bedrijf. Match? Dan feliciteren wij jou met je nieuwe functie!
2800 - 3300