Het Binnenhof in Den Haag wordt gerenoveerd en zorgt hiermee voor het behoud van 800 jaar cultureel erfgoed. De renovatie heeft veel impact op de binnenstad. Denk hierbij aan de inrichting van het gebouw en de aansluiting op de buitenruimte. Maar ook de logistieke uitdagingen, bouwwerkzaamheden, leefbaarheid voor ondernemers en bezoekersstromen. Nu de renovatie in een uitvoeringsfase komt is de gemeente op zoek naar een vertegenwoordiger wegbeheer. Jij bent tijdens de renovatie de ogen en oren in het gebied rond het Binnenhof.
Ga jij deze uitdagende functie aan?
- Een bruto-uurloon van € 30,46
- Een contract tot 1 juli 2025 + kans op verlenging
- Een oplopende eindejaarsuitkering van 7,55%
- Een 32 tot 36-urige werkweek
- Vergoeding van je reiskosten € 0,10 per km
- Werken voor Den Haag
Jij vindt het als vertegenwoordiger wegbeheer leuk om samen te werken. Dit doe je met bewoners en externe organisaties om samen resultaten te boeken. Je onderhoudt goed contact met de bewoners, ondernemers en externe stakeholders m.b.t. de uitvoering van de werkzaamheden.
Ook ben je communicatief, stressbestendig en heb je gevoel voor politieke en bestuurlijke verhoudingen. Daarnaast beschik je over:
- HBO werk en denkniveau;
- ruime ervaring binnen het vakgebied openbare ruimte;
- ervaring met beoordelen van (her)inrichtingsplannen, verkeersplannen, vergunningsaanvragen, verkeersbesluiten en
- de bereidheid om ook buiten kantoortijden te werken (bijvoorbeeld i.v.m. het bijwonen van een bewonersavond).
Als vertegenwoordiger wegbeheer zorg jij ervoor dat de openbare ruimte tijdens de renovatie bereikbaar, veilig, schoon en leefbaar blijft. Hierbij draag je de verantwoordelijkheid voor het beheer van wegen, milieu en groenvoorzieningen in dit gebied. Je focus ligt specifiek op wegbeheer. Een voorbeeld van je werkzaamheden zijn:
- het signaleren en onder de aandacht brengen van knelpunten met betrekking tot de leefbaarheid vanuit de omgeving;
- het actief voorstellen van oplossingen;
- het afhandelen van vragen, klachten en verzoeken met betrekking tot de leefbaarheid;
- het adviseren en evalueren van (her)inrichtingsplannen voor de openbare ruimte;
- het opleveren van projecten met betrekking tot wegen en straten in het gebied en
- je geeft opdracht voor klein onderhoud op het gebied van wegbeheer en houdt toezicht op de uitvoering ervan.
De medewerkers van stadsdeel Centrum werken aan het versterken van de fysieke en sociale leefbaarheid in 9 wijken. Ze doen dat aan de hand van een wijkagenda. Deze wordt eenmaal in de 4 jaar opgemaakt in overleg met de buurt. Op basis van opgaven gestuurd werken worden concrete verbeteracties in gang gezet. Centraal in het werk van stadsdeel Centrum staat de participatie door bewoners en ondernemers.
sollicitatieGa jij deze uitdagende opdracht aan? Reageer dan razendsnel, uiterlijk voor dinsdag 09-04-2024 09:00. Dit kan via de sollicitatieknop onderaan deze vacature. Vergeet ook niet een uitgebreide motivatie mee te sturen en richt deze naar de gemeente Den Haag.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.