Stroomt gastvrijheid door jouw aderen en sta jij sterk in jouw schoenen? Wil jij meehelpen om de dienstverlening van gemeente Oirschot te verbeteren? Lees dan vooral verder, want dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat bieden wij jou- Salaris tussen € 15,41 en € 22,31 bruto per uur!
- Per direct voor 5 maanden, met kans op verlenging!
- Je gaat 36 uur per week aan de slag!
- Eindejaarsuitkering!
- Pensioenregeling!
- Reiskostenvergoeding!
Voor gemeente Oirschot zijn wij op zoek naar iemand met inlevingsvermogen, empathie en passie voor klantcontact. Daarnaast zoeken we iemand die vanuit rust en overzicht de verbinding kan maken 'van buiten naar binnen'.
- Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau;
- Je gespreksvaardigheden zijn uitstekend. Wat is de vraag achter de vraag? Kwaliteit boven snelheid;
- Je bent flexibel in je werktijden als de bezetting daarom vraagt;
- Je werkt nauwkeurig, want hoe beter we klantcontact registreren, hoe beter we kunnen klimmen in onze prestaties;
- Je kunt helder communiceren, in woord en geschrift;
- Je hebt oog voor zaken die beter kunnen en je baseert je daarbij graag op feiten;
- Enige ervaring met het samenstellen, dan wel lezen van managementinformatie en bedrevenheid in Excel, zijn dan ook een pre.
Als medewerker klantenservice ben je het eerste aanspreekpunt voor bezoekers van het gemeentehuis (receptie) en voor mensen die telefonisch contact opnemen met de gemeente (callcenter). Je bent een belangrijke schakel in onze dienstverlening aan inwoners en andere klanten.
Aan de balie, de telefoon en via digitale kanalen help je mensen verder. Je geeft informatie over onze producten en diensten, je verstrekt reisdocumenten en rijbewijzen, je neemt een vraag, melding of klacht op en je schakelt waar nodig anderen in om de klant verder te helpen.
Je draagt daarnaast actief bij aan de kwaliteit en de ontwikkeling van onze dienstverlening. Dit doe je door in te spelen op signalen en data uit het klantinformatieproces. Voor 2024 heeft het KCC doelen gesteld m.b.t. vragen die zij in de eerste lijn wil gaan beantwoorden. Je bespreekt met de adviseur dienstverlening welke vragen van de vakafdelingen binnen het KCC kunnen worden afgehandeld. Je bouwt en onderhoudt (onderdelen van) de kennisbank voor het KCC en je bent klankbord voor inhoudelijke vragen hierover. Ook ga je de samenwerking met afdeling communicatie versterken, zodat we actueel zijn en blijven met informatie op de verschillende communicatie- en dienstverleningskanalen.
Oirschot is een unieke gemeente binnen de Brainportregio en De Kempen. Wij zijn rijk aan prachtig erfgoed en verrassende natuurgebieden. Vanuit onze kernboodschap: 'Monumentaal, ondernemend en groen. Daar voelt de MENS zich thuis' werken we eraan om onze gemeente levendig en leefbaar te houden voor inwoners, bedrijven en toeristen. We zoeken de verbinding met de samenleving en ondersteunen goede initiatieven. Een mooie, schone en veilige gemeente vinden we erg belangrijk.
SollicitatieIs dit dé baan voor jou? Stuur jouw sollicitatie (inclusief cv) door via de knop bovenaan deze pagina. Hopelijk tot snel en bij vragen kun je altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen. We staan je graag te woord!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.