Voor onze opdrachtgever zijn we op zoek naar een Service manager en een partsmanager. Als Partsmanager plan, bestuur en bewaak je het logistieke proces en optimaliseer je deze waar nodig. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de organisatie, aansturing en het rendement van de partsafdeling. Naast de volledige verantwoordelijkheid voor de afdeling, krijg je vestigingsoverschrijdende taken in de organisatie van onze magazijnen op alle vestigingen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan retourbeleid, Backorderescalatie en inkoopbeleid.
Als Service Manager ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Tot je takenpakket behoren o.a. het maken van afspraken met onze klanten, het inplannen van deze afspraken in ons digitale plansysteem, de klantafspraken goed verwoorden op de werkorders, de werkzaamheden met en via de werkplaatschef begeleiden en deze werkzaamheden op een correcte wijze factureren aan de klant. Aanvragen bij leasemaatschappijen en de afhandeling van garantiewerkzaamheden behoren ook tot je takenpakket. De werktijden zijn afhankelijk van je rooster en onze openingstijden.
Ben je geïnteresseerd? Reageer dan snel!
Functie eisen
- Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau en aantoonbare logistieke kennis.āØ
- Je hebt ervaring op het gebied van leidinggeven.āØ
- Je hebt affiniteit met de automotive branche en auto-onderdelen.āØ
- Je houdt van aanpakken en hebt géén 9 tot 5 mentaliteit.āØ
- Je bent stressbestendig, werkt planmatig.āØ
Wat krijg je
• Je gaat werken bij een mooi familiebedrijf met meerdere vestigingen.
• Is er veel aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
• Staat een fijne werksfeer voorop. Samen staan we sterk!
• Jaarlijks een geheel verzorgde familie dag
• Werk je als eerste met de nieuwste technieken en gereedschappen.
• Heb je vele extra’s zoals collectieve personeelskortingen en een goede pensioenregeling.
• Heb je nooit een smerige auto dankzij onze wasstraten.