Je bent verantwoordelijk voor het optimaliseren van het proces op de locatie en biedt ondersteuning bij de dagelijkse operationele leiding. Als spil in het web ben jij de drijvende kracht achter het team.
Je begint de dag met het plannen van het wagenonderhoud en blijft gedurende de dag in contact met chauffeurs, garages en de planning. Daarnaast handel je verschillende administratieve taken af en bereid je 's middags vergaderingen voor. Tussendoor beantwoord je e-mails en voer je korte analyses uit, bijvoorbeeld over het aantal schades. Aan het einde van de dag voer je nog een werkplekinspectie uit bij een klant. Je blijft kalm en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt.
Je vervult een belangrijke rol, aangezien je verantwoordelijk bent voor praktische zaken en locatie gerelateerde taken met betrekking tot het meest waardevolle kapitaal van deze organisatie: onze medewerkers. Je creëert een omgeving waarin iedereen zich thuis en veilig voelt en zijn werk goed kan doen, door bijvoorbeeld medewerkers en bezoekers aan te spreken op geldende wet- en regelgeving, evenals de bedrijfsregels en richtlijnen die op de locatie van toepassing zijn.
Je begrijpt dat informele gesprekken bij de koffieautomaat net zo belangrijk zijn als formele communicatie via publicatieborden. Je bent op de hoogte van wat er speelt en wat het team nodig heeft. Proactief bespreek je belangrijke lopende zaken met de teamleiders Operations. Als Teamcoördinator signaleer, bereid je voor en controleer je.