Als tijdelijke ondersteuning op de financiële afdeling ga jij aan de slag op de crediteurenadministratie. Je komt tijdelijk ter uitbreiding van het team om wat slagen te maken binnen de afdeling. Samen met de Finance manager en drie collega's houd jij het bestand netjes bij en stel je betaaloverzichten op. Je bent als medewerker Crediteurenadministratie verantwoordelijk voor het voorbereiden en verwerken van inkomende facturen.
Het is een tijdelijke parttime functie van ongeveer zes maanden en het liefst ben jij beschikbaar op de maandag en donderdag voor +/- 16 uur per week.
- Een salaris afhankelijk van kennis en ervaring, tussen de 3.200 en €4.500 bruto per maand op basis van 40 uur per week;
- Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
- Aanbrengbonus;
- 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
- Deel van je sportabonnement wordt vergoed;
- Tijdelijk contract via Olympia;
- Beschikbaar op maandag en donderdag, dit is pré;
- Gratis parkeerplek voor de deur;
- Vrijmibo in de vernieuwde kantine.
Ben jij per direct beschikbaar en wil jij hun graag helpen? Reageer dan of heb je eerst nog een vraag, bel naar 071 566 57 24 en vraag naar Eva of Kiki.